Dat lijkt me aardig overdreven, bekijk de foto's zelf eens. Nooit dat daar uberhaupt zelfs één miljoen mensen staan:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef wise het volgende:
zucht, 2 mil das op het plein+zijstraten+bruggen en een klein gebied daar buiten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
De kans is heel groot dat de 'verkeerde mensen' het voor het zeggen krijgen
Nou die kans bestaat ook in Nederland, dat de knecht van Tel Aviv Geert 'zionist' Wilders het voor het zeggen zal hebben in dit land.
2000 jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En in de Kuip zitten om de week 200.000 supporters.
Nou, misschien dat het volk dan eens eindelijk wakker wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef horned_reaper het volgende:
eehm![]()
ghonim: RT @ghonim: Pray for #Egypt. Very worried as it seems that government is planning a war crime tomorrow against people. We are all ready to die #Jan25
Dat was al sinds gister zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef SolidArt het volgende:
China blokkeert het een en ander op internet, ze worden nerveus daar vanwege het volk van Egypte.
http://www.bbc.co.uk/worl(...)na_egypt_nh_sl.shtml
Ah ok, jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @monaeltahawy: Hearing now that #Mubarak gone rumours r result of screw up by Al Arabiya correspondent. False alarm. Too bad! #Jan25 Out, yalla, go!
Extremist dat je bent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nou, misschien dat het volk dan eens eindelijk wakker wordt.
Waarom is iedereen zo negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Roi het volgende:
De oppositie heeft ook gewoon een leider nodig, een gezicht die tegen Muburak strijd en zijn plaats (tijdelijk) zou kunnen overnemen! Nu is het maar een zittende massa.
Zoiets lekt toch niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef horned_reaper het volgende:
eehm![]()
ghonim: RT @ghonim: Pray for #Egypt. Very worried as it seems that government is planning a war crime tomorrow against people. We are all ready to die #Jan25
Gelukkig hebben we jou ter plaatsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dan blijft die Mubarak lekker zitten
Er moet wel iets gebeuren.
Maar er zijn trouwens echt geen 2 miljoen mensen, welke mongolen verzinnen dat?
Ik schat er 300.000 tot 400.000
Enige manier om dat een beetje zinnig (en dat is nog natte vinger) te schatten is vanuit de lucht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De een zegt 200.000 de ander 2 miljoen. Ik denk dat er ongeveer een miljoen zijn. Kan het natuurlijk nooit weten vanachter mijn computer. Maar de locals, die er echt bij zijn, schatten ook een miljoen mensen.
Huh, wat?quote:
Tja, het is toch ook hypocriet. Ze doen net of ze voorvechters van democratie en vrijheid zijn, maar steunen een dictator en willen allerlei zaken verbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Pistolebob het volgende:
@intellectuele_user
precies
zionisten
根据相关法律法规和政策,搜索结果未予显示。quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef SolidArt het volgende:
China blokkeert het een en ander op internet, ze worden nerveus daar vanwege het volk van Egypte.
http://www.bbc.co.uk/worl(...)na_egypt_nh_sl.shtml
Oh nee? Kennelijk denken ze daar in Jordanie anders over. En volgens mij is het geen vraag meer of Mubarak weggaat, maar wanneer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik gun de Egyptenaren hun vrijheid. Maar op deze Ghandie-manier gaat het echt niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |