Hij leverde ook goed werk af bij de afslachting van Gaza 2008/2009. Toen kon je ook alles volgen op een live stream.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Die man van AJE daar op het dak verdient ook een dikke 10.
Het gaat wel goed die kant op ben op de loveparade geweest. De zijstraten staan ook nog vol. Die komen wel tegen de miljoen aan of er overheen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
http://fotogaleri.ntvmsnb(...)ler.html?position=29
Bij lange na geen 2 miljoen, niet eens 1 schat ik zo. Hoogstens 400.000.
Als het volk volhoudt, dan gaat Mubarak heus wel weg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik zie Mubarak niet verdwijnen na deze protesten?
Het volk kan wel wat meer "woede" gebruiken.
"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. It is its natural manure."
Zolang het leger zich onpartijdig houdt zal hij niet aftreden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het volk volhoudt, dan gaat Mubarak heus wel weg.
Zo niet, dan zullen ze vrijdag wel feller gaan protesteren.
Waarom zou een nieuwe regering vredesverdragen aan de laars mogen lappen? Dat de Duitsers dat altijd doen is weer iets anders...quote:
Die zijstraten staan niet echt bomvol dacht ik? Qua ruimte (dichtheid) valt het ook reuze mee. Hooguit 400.000.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Daniel1976 het volgende:
Het gaat wel goed die kant op ben op de loveparade geweest. De zijstraten staan ook nog vol. Die komen wel tegen de miljoen aan of er overheen.
Dan blijft die Mubarak lekker zittenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet iedere revolutie moet perse een bloedbad worden. Er zijn al teveel doden gevallen.
Over enthousiaste Arabieren op Al-Jazeera.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HugoBaas het volgende:
Maar er zijn trouwens echt geen 2 miljoen mensen, welke mongolen verzinnen dat?
De een zegt 200.000 de ander 2 miljoen. Ik denk dat er ongeveer een miljoen zijn. Kan het natuurlijk nooit weten vanachter mijn computer. Maar de locals, die er echt bij zijn, schatten ook een miljoen mensen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dan blijft die Mubarak lekker zitten
Er moet wel iets gebeuren.
Ik schat er 300.000 tot 400.000
zucht, 2 mil das op het plein+zijstraten+bruggen en een klein gebied daar buitenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daar houden de betogers zelf ook rekening mee hoor; ik hoorde vanochtend op CNBC een vrouw die de aanslagen eind december aanhaalde om te verklaren waarom iedereen werd gecontroleerd bij de ingangen van het plein.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:01 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een kwal zeg.
Walgelijke vent.
Ah, jij wil gewoon bloed zien.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik zie Mubarak niet verdwijnen na deze protesten?
Het volk kan wel wat meer "woede" gebruiken.
"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. It is its natural manure."
Bron?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef remlof het volgende:
Heeft Muba z'n ontslag aangeboden, of is dat weer een gerucht?
Dat dus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Zolang het leger zich onpartijdig houdt zal hij niet aftreden.
En in de Kuip zitten om de week 200.000 supporters.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef wise het volgende:
[..]
zucht, 2 mil das op het plein+zijstraten+bruggen en een klein gebied daar buiten
De kans is heel groot dat de 'verkeerde mensen' het voor het zeggen krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wilders bezorgd over toekomst Egypte
http://www.nieuws.nl/6279(...)d&utm_medium=twitter
Ik vind het gewoon heel typisch van Israël om van alles te gaan lopen roepen (men zou moeten eisen) terwijl zij zelf geen enkele concessie wil doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom zou een nieuwe regering vredesverdragen aan de laars mogen lappen? Dat de Duitsers dat altijd doen is weer iets anders...
Dat lijkt me aardig overdreven, bekijk de foto's zelf eens. Nooit dat daar uberhaupt zelfs één miljoen mensen staan:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef wise het volgende:
zucht, 2 mil das op het plein+zijstraten+bruggen en een klein gebied daar buiten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
De kans is heel groot dat de 'verkeerde mensen' het voor het zeggen krijgen
Nou die kans bestaat ook in Nederland, dat de knecht van Tel Aviv Geert 'zionist' Wilders het voor het zeggen zal hebben in dit land.
2000 jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En in de Kuip zitten om de week 200.000 supporters.
Nou, misschien dat het volk dan eens eindelijk wakker wordt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef horned_reaper het volgende:
eehm![]()
ghonim: RT @ghonim: Pray for #Egypt. Very worried as it seems that government is planning a war crime tomorrow against people. We are all ready to die #Jan25
Dat was al sinds gister zo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef SolidArt het volgende:
China blokkeert het een en ander op internet, ze worden nerveus daar vanwege het volk van Egypte.
http://www.bbc.co.uk/worl(...)na_egypt_nh_sl.shtml
Ah ok, jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef Bartholomaeus het volgende:
RT @monaeltahawy: Hearing now that #Mubarak gone rumours r result of screw up by Al Arabiya correspondent. False alarm. Too bad! #Jan25 Out, yalla, go!
Extremist dat je bent!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Nou, misschien dat het volk dan eens eindelijk wakker wordt.
Waarom is iedereen zo negatief.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Roi het volgende:
De oppositie heeft ook gewoon een leider nodig, een gezicht die tegen Muburak strijd en zijn plaats (tijdelijk) zou kunnen overnemen! Nu is het maar een zittende massa.
Zoiets lekt toch niet uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef horned_reaper het volgende:
eehm![]()
ghonim: RT @ghonim: Pray for #Egypt. Very worried as it seems that government is planning a war crime tomorrow against people. We are all ready to die #Jan25
Gelukkig hebben we jou ter plaatsequote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Enige manier om dat een beetje zinnig (en dat is nog natte vinger) te schatten is vanuit de lucht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:12 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
De een zegt 200.000 de ander 2 miljoen. Ik denk dat er ongeveer een miljoen zijn. Kan het natuurlijk nooit weten vanachter mijn computer. Maar de locals, die er echt bij zijn, schatten ook een miljoen mensen.
Huh, wat?quote:
Tja, het is toch ook hypocriet. Ze doen net of ze voorvechters van democratie en vrijheid zijn, maar steunen een dictator en willen allerlei zaken verbieden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:16 schreef Pistolebob het volgende:
@intellectuele_user
precies
zionisten
根据相关法律法规和政策,搜索结果未予显示。quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:15 schreef SolidArt het volgende:
China blokkeert het een en ander op internet, ze worden nerveus daar vanwege het volk van Egypte.
http://www.bbc.co.uk/worl(...)na_egypt_nh_sl.shtml
Oh nee? Kennelijk denken ze daar in Jordanie anders over. En volgens mij is het geen vraag meer of Mubarak weggaat, maar wanneer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Huh, wat?
Ik gun de Egyptenaren hun vrijheid. Maar op deze Ghandie-manier gaat het echt niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |