Één woord: Hoop. Hoe moeilijk en zwaar het ook is, je moet durven hopen dat het beter wordt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik vind het de beste oplossing, hoe kan je het anders volhouden?
Als jij 27 zou zijn en enkel alleen gepest bent door jongens en verder nooit aandacht krijgt, genegeerd wordt alsof je niet bestaat en je ziet dat al je vriendinnen relaties krijgen en je word hier jaar in en uit mee geconfronteerd dan ga jij ook anders denken en op zijn minst aan jezelf twijfelen. Uiterlijk speelt wel degelijk een rol anders zou je niet 27 jaar lang genegeerd worden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet je, het dringt ook gewoon niet door. Laat maar zitten.
Ja maar jij bent toch pas 21 of zo? Als je 27 bent ga je toch anders denken. En nu ik het geaccepteerd heb , heb ik het een stuk minder zwaar en voel ik me soms zelfs heel erg goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Één woord: Hoop. Hoe moeilijk en zwaar het ook is, je moet durven hopen dat het beter wordt.
Zelfs ik doe dat nog een beetje, ondanks dat ik het ook altijd erg zwaar heb. Dat laatste stukje hoop is mijn meest waardevolle bezit en is de reden dat ik elke morgen weer opsta.
Alleen ik weet dat uiterlijk niet het probleem is, dus....quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Als jij 27 zou zijn en enkel alleen gepest bent door jongens en verder nooit aandacht krijgt, genegeerd wordt alsof je niet bestaat en je ziet dat al je vriendinnen relaties krijgen en je word hier jaar in en uit mee geconfronteerd dan ga jij ook anders denken en op zijn minst aan jezelf twijfelen. Uiterlijk speelt wel degelijk een rol anders zou je niet 27 jaar lang genegeerd worden.
Jij hebt het echt niet geaccepteerd Rich, je probeert jezelf dat alleen heel hard wijs te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:41 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar jij bent toch pas 21 of zo? Als je 27 bent ga je toch anders denken. En nu ik het geaccepteerd heb , heb ik het een stuk minder zwaar en voel ik me soms zelfs heel erg goed.
Zo leef ik al voor een hele lange tijd want ik was de huilbuien op willekeurige momenten zat aan het worden (gebeurde soms zelfs op kantoor en je hebt er absoluut geen controle over) alleen heb ik laatste tijd last van woede aanvallen maar gelukkig kan ik deze gevoelens kwijt raken door te sporten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen ik weet dat uiterlijk niet het probleem is, dus....
Maar die lange post, als je zo gaat leven, kan je beter dood zijn. Als je zelfs al zo ver gaat om meisjes in de trein of achter de kassa te gaan vermijden, dan ben je redelijk ziek bezig sorry.
Yup ik weet het absoluut zeker. Als ik de kans had, had ik graag iets opgebouwd naast mijn werk. Geluk is niet voor mij weggelegd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Als jij denkt dat je echt niet meer uit het leven kan halen.....
En het probleem is dat er dus niks aan gedaan kan worden dus kan ik het alleen nog accepteren door mijn eigen gedachtes te manipuleren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dat zou ik inderdaad niet volhouden, daarom zou ik er wat aan doen.
Bullshit. Er zijn je al zoveel tips gegeven, maar jij durft vrijwel nooit. Maar je hebt gelijk, zonder motivatie en lef is het hopeloos. Dat is het enige wat jou ontbreekt om je leven te veranderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En het probleem is dat er dus niks aan gedaan kan worden dus kan ik het alleen nog accepteren door mijn eigen gedachtes te manipuleren.
Ja dat is dan wel weer waar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Had jij voor maanden terug gedacht dat je nu zo goed gesprekken met vrouwen over de telefoon zou kunnen voeren? Nee. Want je was doodsbang om zelfs een vrouw aan te spreken over de microfoon, dat was al een hele mijlpaal.
En toch is het gelukt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat is dan wel weer waar.
Met als record 8 uur en 33 minuten met die uit Australië. En 4 uur met een Nederlandse.quote:
Je hebt ook helemaal gelijk daarinquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:18 schreef erik81 het volgende:
ach ik ben pas gaan kijken toen ik 27 was, toen had ik door dat ik wat miste en in plaats van te gaan zeuren dat ik d'r niets van gebakken had (al heb ik dat ook wel een beetje gedaan) ben ik met m'n vrienden allerhande dingen gaan veranderen, kleding, huisje beetje gezelliger ingericht enz enz allemaal kleine dingen. Ontdekken wat je nou zelf wil en kijken hoe je daar kan komen
Nou dat is dan toch nog positiefquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef erik81 het volgende:
Sterker nog, werk ik alben core network engineer bij een ISP
naja, we de eerste stapjes op online dating gebied gezet, 3 leuke dates gehad met een dame, maar dat is verder niets geworden, nu gewoon vrolijk verder
Eerlijk gezegd doe ik dat, maar dan vooral omdat ik me dan ongemakkelijk voel. In de bus en trein zal ik nooit zelf naast een meisje gaan zitten, dan blijf ik liever staan. Als een meisje naast me gaat zitten dan voel ik me de hele reis heel erg ongemakkelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar die lange post, als je zo gaat leven, kan je beter dood zijn. Als je zelfs al zo ver gaat om meisjes in de trein of achter de kassa te gaan vermijden, dan ben je redelijk ziek bezig sorry.
Lekker zwelgen in zelfmedelijden en de rest van de wereld de schuld geven van je eigen falen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:35 schreef richard_prf het volgende:
En het probleem is dat er dus niks aan gedaan kan worden dus kan ik het alleen nog accepteren door mijn eigen gedachtes te manipuleren.
Goeie ouwe tijd, wat had ik het eigenlijk makkelijk met die enkele jongen die soms achter de kassa zat, niet wanhopen, als ik het nog kan leren op latere leeftijd, kan iedereen het. Het werkt alleen zoveel makkelijker als je niet zo op zoek gaat en de juiste tegenkomt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik in een winkel kan kiezen tussen verkoopster/kassameisje en verkoper/kassajongen dan kies ik voor de laatste.
Ik ben ook niet wanhopig op zoek, alleen zijn nu mijn kansen zo laag dat ik tegen die ware oploop als ik ze vermijd he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef Gedoetje het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd, wat had ik het eigenlijk makkelijk met die enkele jongen die soms achter de kassa zat, niet wanhopen, als ik het nog kan leren op latere leeftijd, kan iedereen het. Het werkt alleen zoveel makkelijker als je niet zo op zoek gaat en de juiste tegenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |