abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92398322
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef benzin het volgende:

Maar neemt niet weg dat dit topic interessant is. Ik denk dat het wel/niet horen bij een groep op de middelbare school inderdaad een belangrijke indicator is voor de vaardigheden om met vrouwen om te gaan op latere leeftijd.
Wat bedoel je precies met 'behoren tot een groep'? Ik had op de middelbare school genoeg vrienden (jongens), maar met meisjes echt geen enkele ervaring. Dat is tijdens mijn studententijd goedgekomen doordat ik dacht:
wat wil ik precies? --> aandacht van/omgang met vrouwen
hoe doe ik dat? --> lekker in mijn vel zitten, ontspannen zijn in het contact, kansen pakken

Natuurlijk is dat iets wat even moet groeien (en wat heel lastig kan zijn als je niet regelmatig even een succesbeleving hebt), maar Benzin jij leeft vooral in het verleden en denkt bij elke vrouw die je nu ontmoet aan de vrouw(en) in het verleden die je pijn heeft/hebben gedaan. Dat is niet eerlijk zowel t.o.v. jezelf, als t.o.v. de vrouwen die je ontmoet.

Geef niet op, want dan weet je zeker dat je slagingskans 0%. Mocht je als een oude verzuurde maagd eindigen, zorg er dan iig voor dat je zeker weet dat je alles gedaan hebt om er op liefdesgebied wel iets van te maken.
pi_92398438
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is te doen, maar je hebt iemand nodig die het je gaat aanleren. Met alleen goedbedoelde adviezen red je het niet mee.

Zouden ze tegen iemand die verlamd is zeggen dat hij moet leren lopen? Wordt iemand die op andere gebieden hulp nodig heeft verwezen met de woorden dat hij het maar moet leren? Kern van het probleem is nu juist dat bovengenoemde zaken voor iemand onmogelijk zijn geworden omdat hij het nooit geleerd heeft en geestelijk er zo doorheen zit dat het ook niet meer mogelijk is dat hij het zomaar leert. Opmerkelijk genoeg is er niemand die zegt: "Kom, ik ga helpen om het je te leren." Nee, het is altijd iets als: "Zoek het lekker zelf uit!"
Nee, de kern van het probleem is dat je jezelf vergelijkt met een verlamde en nul komma nul vertrouwen hebt in jezelf. Jij bent zelf het probleem. Ja, oke, je hebt een achterstand omdat je niet de meeste ideale jeugd hebt gehad waarin je sociale vaardigheden (met vrouwen) 'spelenderwijs' geleerd heb, maar je bezit toch de verstandelijke capaciteiten om er nu over na te denken wat wenselijk (en potentieel succesvol) gedrag is jegens vrouwen? Richt je daarop, in plaats van op je jeugdtijd waarin zogenaamd al je kansen op een gelukkig liefdesleven zijn verspeeld, want dat is absoluut niet zo. Wat je als 13/14/15/16-jarige puber kan aanleren, kun je ook op 25/30/35-jarige leeftijd aanleren.
pi_92408413
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 02:06 schreef VonHinten het volgende:

Wat bedoel je precies met 'behoren tot een groep'? Ik had op de middelbare school genoeg vrienden (jongens), maar met meisjes echt geen enkele ervaring.
Letterlijk een groep. Ik had geen vrienden en hoorde nergens bij terwijl veel andere mensen groepen vormden. En heb toch het gevoel dat dat bijdraagt aan het 'oefenen' (buiten het fit dat het ook gezellig en leuk is)

quote:
Dat is tijdens mijn studententijd goedgekomen doordat ik dacht:
wat wil ik precies? --> aandacht van/omgang met vrouwen
hoe doe ik dat? --> lekker in mijn vel zitten, ontspannen zijn in het contact, kansen pakken
Goed van je :) Maar het is niet echt makkelijk denk ik.

quote:
Natuurlijk is dat iets wat even moet groeien (en wat heel lastig kan zijn als je niet regelmatig even een succesbeleving hebt), maar Benzin jij leeft vooral in het verleden en denkt bij elke vrouw die je nu ontmoet aan de vrouw(en) in het verleden die je pijn heeft/hebben gedaan. Dat is niet eerlijk zowel t.o.v. jezelf, als t.o.v. de vrouwen die je ontmoet.
Daar heb je wel gelijk in. Als ik maar een vrouw zie dan denk ik aan pijn uit het verleden. Daar komt die angst en het ongemak vandaan denk ik. Maar het is voor mij lastig om dat niet te doen, dat is iets wat vanzelf gaat. Als ik te dicht bij vuur in de buurt dreig te komen, dan denk ik aan de pijn die het doet als je je hand brandt. Als ik te dicht bij een vrouw in de buurt kom dan denk ik aan de pijn die het doet als ze me de grond in stampt. Ik denk dat het een overlevingsmechanisme is waar ik niet echt invloed op heb.

En dat is niet eerlijk voor de vrouwen die ik ontmoet? Het is wel een beetje de schuld van alle vrouwen.
pi_92445442
Ik heb een aardige tip voor allen hier. Er is een Belg met de naam Geert en daar heb ik al aardig wat van kunnen leren via versiercursus.com

Hij bied cursussen aan die er dieper op ingaan dan hij gratis weggeeft via de vele mails met gratis tips die hij op internet zet. Hetgeen hij gratis weggeeft aan tips daar kun je behoorlijk aardig mee uit de voeten in versierwereld. Ik twijfels steeds of ik de hele cursus ga volgen want ik ben extreem niewsgierig naar de rest. Ik heb me eens ingeschreven voor de mailinglijst en krijg nu wekelijks nieuwe gratis mails met tips. Ik ben eigenlijk van mening dat hij iets te veel al gratis uit de doeken doet maar mij als zuinige hollander hoor je niet klagen. ;-)

Wanneer je je emailadres invult krijg je wekelijks een mail met een link naar een verkorte cursus om je uiteraard nieuwsgierig te maken naar de rest van de cursus waar je dan voor moet betalen. Ik beluister zijn gratis tips in de mails al meer dan een half jaar en daar heb ik tot nu toe meer dan genoeg voordeel aan gehad.

Paar voorbeelden

Vrouwen zijn bang

DatingDoctors interview

Speelt ze met zijn voeten? (Hollands: test ze je uit?)

Kun je een vrouw overtuigen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Monomeism op 07-02-2011 03:26:13 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_92467990
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 02:42 schreef Monomeism het volgende:
Ik heb een aardige tip voor allen hier. Er is een Belg met de naam Geert en daar heb ik al aardig wat van kunnen leren via versiercursus.com

Hij bied cursussen aan die er dieper op ingaan dan hij gratis weggeeft via de vele mails met gratis tips die hij op internet zet. Hetgeen hij gratis weggeeft aan tips daar kun je behoorlijk aardig mee uit de voeten in versierwereld.
Vind het leuk dat je probeert te helpen, maar ik denk niet dat het veel mensen hier gaat helpen. Ik heb jaren geleden ook zulk soort meuk zitten lezen en dat heeft me nergens gebracht.

Alle theorie over koken leren heeft weinig nut als je het niet doet en niet het zelfvertrouwen hebt om het te doen. En denk dat dit er heel erg op lijkt.
pi_92479488
Internettips zullen nooit helpen. Iedereen heeft hulp nodig gehad bij het ontwikkelen van de vaardigheden om aan een vriend(in) te komen. Die hulp komt meestal vanzelf vanuit hun sociale netwerk. Als je dat niet hebt of nooit hebt gehad, zal je begeleiding moeten hebben om dat op de rails te krijgen. Praktische begeleiding, geen teksten op internet.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_92484062
Ik lurk hier weer eens rond: kwam ik toevallig dat stuk tegen van Richard over hoe gepest kinderen later problemen krijgen omdat ze geen sociale vaardigheden opgedaan hebben.

Tsja, het is waar, ik ben zelf veelvuldig en vaak gepest op de basischool. Op de middelbare school werd dat wat minder, maar ik trok ook veel sneller mijn eigen plan. Lekker mijn eigen ding doen (dat ik een beetje een einzelgänger ben, helpt wel).

Ik heb redelijk wat geluk gehad met vrouwen bedenk ik me nu. Goed ze vielen niet over me heen, maar zo tragisch als ik van andere mensen hier lees is het nog niet geweest, al VOELT het vaak wel anders. Maar verhalen (vooral stoere verhalen), zijn precies dat: verhalen.

De gein is: als je er op uit gaat, gebeurt het ook wel. Net twee weken geleden had ik met wat oud-klasgenoten afgeproken in de kroeg (note: ik ga NOOIT naar de kroeg normaal). Ik was natuurlijk weer veel te vroeg: een beetje een goede tijd schatten als je 138 kilometer moet rijden om van je werk af te komen, is altijd moeilijk. Dus daar sta je dan, in een situatie waar je normaal niet komt, en een hekel aan hebt. Daarboven overheen stond ik er in mijn stropdas, echt de vreemdste eend in de bijt daaro. Maar ik was redelijk gestemd, het kon me geen flikker schelen. En dat, ja DAT is de truc. Al zou je half naakt in die kroeg gaan staan, wat maakt het uit. Voel je trots op wie je bent. Dus anyway, ik stond daar net 2 minuten, ik zou een biertje bestellen en aan de kant gaan om even te wachten, draait een leuke vrouw van halverwege 30 zich om (zag er niet slecht uit) en bingo, ze trakteert me op een biertje en we raken aan de praat. En ik heb er niks voor hoeven doen, behalve er apart uitzien, en zeker over te komen.

Ik ben er uiteindelijk niet achter gekomen waar ze woonde of hoe ze heette, maar dat mag de pret niet drukken. Zelfs alleen kun je nog vanaf 0 beginnen. Gewoon voor de fun wat praten, ook de minder fortuinlijken kunnen het (vooral als je het "shit een toekomstige vriendin"loslaat.... dat gaat helemaal onbewust).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_92487229
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Vind het leuk dat je probeert te helpen, maar ik denk niet dat het veel mensen hier gaat helpen. Ik heb jaren geleden ook zulk soort meuk zitten lezen en dat heeft me nergens gebracht.

Alle theorie over koken leren heeft weinig nut als je het niet doet en niet het zelfvertrouwen hebt om het te doen. En denk dat dit er heel erg op lijkt.
Kom op zeg! Niet vervelend bedoeld maar met zo'n instelling van "het lukt tóch niet" en classificatie's als "dit soort meuk" zou je inderdaad eerst eens een ander soort cursus moeten volgen of jezelf eens een schop onder je kont moeten geven.

Je wilt toch niet elke week in deze scene zitten? ;-)

Ik ken heel die Geert niet maar zijn tips helpen wel degelijk. Een single die nogal wat moeite heeft met vrouwen aanspreken zal moeten leren zichzelf te overtreffen door 'met knikkende knieen zoveel mogelijk vrouwen aan te spreken ongacht hij afgewezen zal worden of niet! Want daar zit de kneep.

Ordos20 geeft al aan dat de "I don't care attitude" aantrekkelijk is voor vrouwen. Als je overkomt als iemand die het geen FUK uitmaakt of bewuste dame geinteresseerd is of niet dan gaan dingen vóór jou werken met een beetje mazzel.

Uiteindelijk word het je natuur. Het zou je geen moer moeten schelen of je (alwéér) afgewezen word of niet. Juist dát ga je uitstralen. Hup naar de volgende dame ... Blauwtjes lopen "as a way of life".

Het tweede zeg je goed. Zelfvertrouwen. Stap eerst eens op andere vrouwen af, of complimenteer vrouwen waar je niet op valt. Zo leer je om gesprekken aan te gaan.

Trouwens dank voor die link (wie was dat ook al weer)? naar die PDF file. "Magic Bullets".
Geniaal!

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 00:18 schreef benzin het volgende:

Als een meisje slecht reageert, dan heb ik daar weken buikpijn van. Ik weet uit ervaring hoe lelijk en kil ze tegen me kunnen doen. (Soms vraag ik me af of ze niet doorhebben hoeveel pijn ze jongens kunnen doen)

Ik heb geen hoge verwachtingen van gesprekken met een vrouw, het is meer dat ik vrouwen zie als 'vreemde wezens' waarvan ik niet weet hoe ik ermee moet omgaan. Ze zijn echt anders dan mannen, en dan heb ik het puur over gedrag en interesses. Daarnaast speelt die angst mee, ik ben doodsbang dat ze me pijn zullen gaan doen.
De boze wolf

En oh ja!

Kleed je altijd goed! Altijd!
En blijf glimlachen. At all costs! ;-)

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 08-02-2011 01:40:35 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_92520565
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:50 schreef Monomeism het volgende:

Kom op zeg! Niet vervelend bedoeld maar met zo'n instelling van "het lukt tóch niet" en classificatie's als "dit soort meuk" zou je inderdaad eerst eens een ander soort cursus moeten volgen of jezelf eens een schop onder je kont moeten geven.
Nja, ervaring wijst toch anders uit :) Daarnaast is het zo dat ik er van overtuigd ben dat "dit soort meuk" niet zal kunnen weren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:50 schreef Monomeism het volgende:
De boze wolf
Niet 100% van toepassing, ik heb het niet alleen bij het meisje dat ik "the one" vind, maar bij alle vrouwen.

Op zich is het verder een aardig stukje, alleen kan ik er praktisch niet heel veel mee.

Wat me wel echt bekend voorkwam was dat als die vrouw tegen je praat je dan niet meer bang bent. Als vrouwen tegen me praten, (hoewel dat niet veel gebeurt), dan ben ik in ieder geval iets minder bang en dan red ik me wel een beetje.
pi_92528146
Maar wat verwacht je van een topic als deze? Wat wil je hier nou precies leren of weten?Je blijft dus een beetje klagen over jezelf? Het is herkenbaar verder hoor, maar je word er alleen niet veel wijzer van denk ik. Nou in ieder geval succes ermee. Er zal vast ergens iets leerzaams voor wie dan ook inzitten. :Y
― Thomas Sowell
pi_92528588
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:35 schreef Monomeism het volgende:
Maar wat verwacht je van een topic als deze? Wat wil je hier nou precies leren of weten?Je blijft dus een beetje klagen over jezelf? Het is herkenbaar verder hoor, maar je word er alleen niet veel wijzer van denk ik. Nou in ieder geval succes ermee. Er zal vast ergens iets leerzaams voor wie dan ook inzitten. :Y
Ik verwacht helemaal niets eigenlijk :D Het is ook niet mijn topic.

Ik voer de discussie mee omdat ik deze problemen herken/ook heb en omdat ik dat punt over de middelbare school enzo een mooi discussiepunt vind. Ik denk dat er een kern van waarheid inzit en vraag me af of anderen daar ook zo in geloven. Vraag me ook af wat vrouwen hierover denken, maar volgens mij heb ik die allemaal dit topic uitgejaagd :7

[ Bericht 0% gewijzigd door benzin op 09-02-2011 12:41:52 ]
pi_92544241
Als je je uiterlijk niet mee hebt ( hoeft niet perse lelijk te zijn) + gebrek aan sociale vaardigheden dan kan je het wel vergeten bij de meiden.
Zelf geloof ik er niet meer in dat het ooit nog goed komt. Ik heb nu in elk geval voldoende afleiding om er niet teveel over na te denken. Het leven is nou eenmaal niks anders dan ellende.
pi_92544505
Sociale vaardigheden kan je aanleren, maar je moet er wel de motivatie voor hebben.
  woensdag 9 februari 2011 @ 14:01:17 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92544578
De lelijkheid is nooit het probleem, wel dat zielige geminiminiminiminini. Vrouwen vallen niet op losers die zwelgen in zelfmedelijden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_92544768
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:52 schreef richard_prf het volgende:
Als je je uiterlijk niet mee hebt ( hoeft niet perse lelijk te zijn) + gebrek aan sociale vaardigheden dan kan je het wel vergeten bij de meiden.
Zelf geloof ik er niet meer in dat het ooit nog goed komt. Ik heb nu in elk geval voldoende afleiding om er niet teveel over na te denken. Het leven is nou eenmaal niks anders dan ellende.
Ga een paar jaar naar het buitenland, Azie ofzo. Daar ben je gewild. Oefen daar je sociale vaardigheden met vrouwen. Als je dan terug in Nederland bent pas je hier de geleerde lessen toe en heb je ook succes.
Ja, ik generaliseer.
pi_92544791
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Sociale vaardigheden kan je aanleren, maar je moet er wel de motivatie voor hebben.
Tja ik denk toch dat het aan mijn uiterlijk ligt.
Ik heb aardig wat dames ontmoet via internet waarmee ik soms gesprekken van uren heb aan de telefoon. Alleen durf ik ze niet te ontmoeten want dan denk ik dat ze anders gaan reageren omdat ik mijn uiterlijk niet mee heb. En nu kan ik niet echt meer zonder die gesprekken zeg maar want het werkt nogal ontspannend om aan het einde van de avond je dag door te nemen met iemand.
Elke keer zeg ik het weer af. Ze vinden me totaal niet raar overkomen.
pi_92544832
Down that road again eh....

Aan een telefoongesprek kan je niet je sociale vaardigheden afleiden. Je hebt geen oogcontact, wat het stukken gemakkelijker maakt om gewoon een eind weg te lullen. Tuurlijk is het mooi dat je een gesprek op gang kan houden, dat is zeker een verdienste, maar in het echte leven draait het om veel meer dan enkel je stem. Daarmee bedoel ik niet je uiterlijk, maar je hele lichaamshouding, oogcontact, uitstraling, geur, kleding etc.
pi_92544991
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Aan een telefoongesprek kan je niet je sociale vaardigheden afleiden. Je hebt geen oogcontact, wat het stukken gemakkelijker maakt om gewoon een eind weg te lullen. Tuurlijk is het mooi dat je een gesprek op gang kan houden, dat is zeker een verdienste, maar in het echte leven draait het om veel meer dan enkel je stem. Daarmee bedoel ik niet je uiterlijk, maar je hele lichaamshouding, oogcontact, uitstraling, geur, kleding etc.
Daarom ook, ik wil graag die gesprekken blijven houden. Als ik faal tijdens de ontmoeting ( wat er dik in zit ) dan zijn die gesprekken ook meteen afgelopen.
Ze vinden me heel sterk overkomen aan de telefoon, totaal anders dan mijn onzekere en pessimistische praat op msn.
pi_92545090
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daarom ook, ik wil graag die gesprekken blijven houden. Als ik faal tijdens de ontmoeting ( wat er dik in zit ) dan zijn die gesprekken ook meteen afgelopen.
Die gesprekken houden sowieso ooit op...
pi_92545214
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die gesprekken houden sowieso ooit op...
Ik spreek er een dagelijks al bijna 3 maanden lang.:P dus ik betwijfel het. En de druk wordt steeds groter.
Ik had ook gezegd dat ik lelijk ben maar dat maakt niks uit zei ze. Maar dit valt toch moeilijk te geloven.
pi_92545243
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:11 schreef richard_prf het volgende:
Ze vinden me heel sterk overkomen aan de telefoon, totaal anders dan mijn onzekere en pessimistische praat op msn.
Je beseft dat het hele probleem je zelfbeeld is en niet je uiterlijk?
Ja, ik generaliseer.
pi_92545325
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat wel, maar ik heb wel dagen erbij zitten tegenwoordig dat ik me wel goed voel.
pi_92545367
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:16 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik spreek er een dagelijks al bijna 3 maanden lang.:P dus ik betwijfel het. En de druk wordt steeds groter.
Ik had ook gezegd dat ik lelijk ben maar dat maakt niks uit zei ze. Maar dit valt toch moeilijk te geloven.
Als jij haar nooit gaat ontmoeten en zij krijgt een vriend, dan houden die gesprekken op.
Of als ze dergelijke gesprekken gaat voeren met mensen irl. Maar als jij gelukkig denkt te worden met alleen dat, en verder niets durft te veranderen, moet je dat vooral doen. Alleen is het risico groot dat naarmate jullie beiden ouder worden, dat die gesprekken ophouden en jij eenzaam achterblijft.
pi_92545374
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Je beseft dat het hele probleem je zelfbeeld is en niet je uiterlijk?
Niemand heeft ooit gezegd dat ik lelijk ben in het echt. Alleen dat ik veel jonger lijk misschien dat dat een afknapper is.
pi_92545378
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik heb wel dagen erbij zitten tegenwoordig dat ik me wel goed voel.
Dat is mooi.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:21 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Niemand heeft ooit gezegd dat ik lelijk ben in het echt. Alleen dat ik veel jonger lijk misschien dat dat een afknapper is.
Simpel: date jongere meisjes ;)
pi_92545482
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als jij haar nooit gaat ontmoeten en zij krijgt een vriend, dan houden die gesprekken op.
Of als ze dergelijke gesprekken gaat voeren met mensen irl. Maar als jij gelukkig denkt te worden met alleen dat, en verder niets durft te veranderen, moet je dat vooral doen. Alleen is het risico groot dat naarmate jullie beiden ouder worden, dat die gesprekken ophouden en jij eenzaam achterblijft.
Ja ze is wel single atm en vertelde dat ze vorige week iemand had afgewezen dus het zou me niet verbazen dat ze binnenkort een nieuwe vriend krijgt. Ze krijgt best veel aandacht. En ja ze is pas 21.
pi_92549391
Interessant topic, sommige punten zijn erg herkenbaar, ik heb het zelf ook nooit geleerd doordat ik vroeger voornamelijk op mezelf was, op de middelbare school al snel een bijbaantje in een computerwinkel waar je natuurlijk niets opdoet en daarna een studie ICT waarbij ik braaf heen en weer ging met de bus. Stappen heb ik nooit interessant gevonden dus ja :P
Maar goed, word aan gewerkt, tegenwoordig durf en doe ik een hoop meer, maar het blijft lastig.
pi_92552144
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef erik81 het volgende:
Interessant topic, sommige punten zijn erg herkenbaar, ik heb het zelf ook nooit geleerd doordat ik vroeger voornamelijk op mezelf was, op de middelbare school al snel een bijbaantje in een computerwinkel waar je natuurlijk niets opdoet en daarna een studie ICT waarbij ik braaf heen en weer ging met de bus. Stappen heb ik nooit interessant gevonden dus ja :P
Maar goed, word aan gewerkt, tegenwoordig durf en doe ik een hoop meer, maar het blijft lastig.
En daarna ga je bij een ICT club werken met alleen maar mannen :P

You're doomed.
There is a long line down from heaven.
pi_92555357
Sterker nog, werk ik al :) ben core network engineer bij een ISP

naja, we de eerste stapjes op online dating gebied gezet, 3 leuke dates gehad met een dame, maar dat is verder niets geworden, nu gewoon vrolijk verder :)
pi_92555433
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef erik81 het volgende:
Sterker nog, werk ik al :) ben core network engineer bij een ISP

naja, we de eerste stapjes op online dating gebied gezet, 3 leuke dates gehad met een dame, maar dat is verder niets geworden, nu gewoon vrolijk verder :)
Toch nog wat he :)
pi_92562786
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 16:00 schreef erik81 het volgende:
Interessant topic, sommige punten zijn erg herkenbaar, ik heb het zelf ook nooit geleerd doordat ik vroeger voornamelijk op mezelf was, op de middelbare school al snel een bijbaantje in een computerwinkel waar je natuurlijk niets opdoet en daarna een studie ICT waarbij ik braaf heen en weer ging met de bus.
Hier hetzelfde: Alle plekken waar ik heb gewerkt was minimaal 95% man, mijn studie wordt op enkele uitzonderingen na alleen door mannen gedaan. Moet ik dan maar stoppen met mijn studie en de pabo gaan doen? ;(
pi_92564720
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Hier hetzelfde: Alle plekken waar ik heb gewerkt was minimaal 95% man, mijn studie wordt op enkele uitzonderingen na alleen door mannen gedaan. Moet ik dan maar stoppen met mijn studie en de pabo gaan doen? ;(
Nee, wordt rijinstucteur.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:02:09 #83
238453 hasjman
utter madness
pi_92567667
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef benzin het volgende:

[..]

uiteraard, want alles wat je doet (werk, hobbys etc) moet draaien om aandacht van de vrouwen.
pi_92567711
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef hasjman het volgende:

[..]

uiteraard, want alles wat je doet (werk, hobbys etc) moet draaien om aandacht van de vrouwen.
Wel als je wanhopig bent.
pi_92570201
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, het is niet dat ik wanhopig ben, maar dank wel dat ik meer gewend zou zijn aan vrouwen en meer vrouwen zou ontmoeten als ik in een ander wereldje zat.
pi_92570253
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben in elk geval niet wanhopig meer, die periode ben ik al voorbij. Eigenlijk heb ik het al opgegeven en alleen als er een wonder gebeurd zal ik ooit iemand ontmoeten.
Misschien dat ik een pro msn hosselaar moet worden (blijven) en dan maar uren gaan bellen met die meiden, maybe is dat wel het maximaal haalbare voor mij ;)
pi_92570422
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, het is niet dat ik wanhopig ben, maar dank wel dat ik meer gewend zou zijn aan vrouwen en meer vrouwen zou ontmoeten als ik in een ander wereldje zat.
Oke wanhopig was misschien een verkeerd gekozen woord, maar als het niet vanzelfsprekend is dat je een vrouw zal ontmoeten die bij je past, dan kan het geen kwaad om vrouwen wat meer op te zoeken in je dagelijks leven.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:39:03 #88
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_92570464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ben in elk geval niet wanhopig meer, die periode ben ik al voorbij. Eigenlijk heb ik het al opgegeven en alleen als er een wonder gebeurd zal ik ooit iemand ontmoeten.
Misschien dat ik een pro msn hosselaar moet worden (blijven) en dan maar uren gaan bellen met die meiden, maybe is dat wel het maximaal haalbare voor mij ;)
Hoeveel van die meisjes heb je in real life ontmoet?
pi_92570465
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat is wel de makkelijkste weg inderdaad.
pi_92570735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Hoeveel van die meisjes heb je in real life ontmoet?
0 maar de indruk die ik laatst achterliet in Breda dat was geen pretje.
Zij ( paar gasten en meiden) waren heel spontaan,positief, veel dubbelzinnige opmerkingen etc. en ik klapte helemaal dicht op gegeven moment en dat ze dan gaan vragen van " Vind je het wel gezellig?" " ben je moe of zo?" etc. En als ik daar overnacht scheen ik in mezelf te praten en mezelf loser of zo te noemen 2 uur lang achter elkaar :D
pi_92570808
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

0 maar de indruk die ik laatst achterliet in Breda dat was geen pretje.
Zij ( paar gasten en meiden) waren heel spontaan,positief, veel dubbelzinnige opmerkingen etc. en ik klapte helemaal dicht op gegeven moment en dat ze dan gaan vragen van " Vind je het wel gezellig?" " ben je moe of zo?" etc. En als ik daar overnacht scheen ik in mezelf te praten en mezelf loser of zo te noemen 2 uur lang achter elkaar :D
Vind je het gek, zoveel ervaring heb je toch nog helemaal niet met dat soort dingen. Maar je kan het ook nooit leren als je dergelijk contact mijdt als de pest.
pi_92570929
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind je het gek, zoveel ervaring heb je toch nog helemaal niet met dat soort dingen. Maar je kan het ook nooit leren als je dergelijk contact mijdt als de pest.
hehe ja, mijn vrienden konden me zo helemaal niet, maar dat kwam omdat die meiden erbij waren en ik me ging verschuilen. Mijn status is in elk geval drastisch gedaald omdat ik altijd bekend stond als de sterke gast die alles prima voor elkaar had maar nu weten ze dus mijn zwakke punt :P
pi_92571243
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef richard_prf het volgende:

[..]

hehe ja, mijn vrienden konden me zo helemaal niet, maar dat kwam omdat die meiden erbij waren en ik me ging verschuilen. Mijn status is in elk geval drastisch gedaald omdat ik altijd bekend stond als de sterke gast die alles prima voor elkaar had maar nu weten ze dus mijn zwakke punt :P
Dát is inderdaad het punt. Je kan pas zeggen dat het hopeloos is wanneer vrouwen je nog niet moeten op het moment dat jij net zo gemakkelijk contact met hen legt, als met je vrienden. Zo niet, dan valt er nog heel wat te verbeteren.
pi_92571717
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dát is inderdaad het punt. Je kan pas zeggen dat het hopeloos is wanneer vrouwen je nog niet moeten op het moment dat jij net zo gemakkelijk contact met hen legt, als met je vrienden. Zo niet, dan valt er nog heel wat te verbeteren.
Het ergste van de avond was nog wel toen 1 zo'n chick het op gegeven moment voor me begon op te nemen en dus medelijden had :/ Daardoor ging ik me nog veel kutter voelen.

Vervolgens als ik thuis ben een meid van msn bellen en daar dan wel een hele goede indruk op maken.

Een wereld van verschil.

Daarom ook dat ik zeg dat ik het misschien bij bellen en msn moet houden. Een soort van telefoon relatie.
pi_92571941
quote:
7s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oke wanhopig was misschien een verkeerd gekozen woord, maar als het niet vanzelfsprekend is dat je een vrouw zal ontmoeten die bij je past, dan kan het geen kwaad om vrouwen wat meer op te zoeken in je dagelijks leven.
Ik zit dagelijks in een mannenwereld, hoe stel je je voor dat ik dat doe dan?
pi_92572222
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zit dagelijks in een mannenwereld, hoe stel je je voor dat ik dat doe dan?
Ik zat ook 3 jaar min of meer in een mannenwereld toen ik nog op kantoor werkte.
Mijn collega's die ook in de 20 waren ontmoetten hun vriendinnen tijdens onze bedrijfsuitjes. ( ik keek weer eens vanuit de zijlijn toe waarschijnlijk door mijn uiterlijk ;) )

Ik kan je vertellen dat het zeer pijnlijk gaat worden als je altijd genegeerd wordt door de dames en dat ze gewoon absoluut niet geïnteresseerd zijn om zelfs maar een praatje met je te maken ;)
Maar toch went dit uiteindelijk na vele pijnlijke situaties. Liefde is niet voor iedereen weggelegd. Acceptatie is de beste oplossing.

Het enige probleem is dat je alleen met 50% van de mensen goed kan omgaan en de andere 50% maar moet negeren alsof ze niet bestaan anders ga je je weer kut voelen.
Probeer jezelf voor de gek te houden dat liefde niet bestaat en zo. Zeg dit elke dag 100 keer tegen jezelf en je pijn wordt verlicht. ( creëer desnoods je eigen fantasie wereld )

Andere manieren:

Als je collega's over relaties gaan praten, probeer dan jezelf weg te cijferen en vanuit de third person view alles te ervaren zodat het je niet kan raken dat jij voor altijd alleen gaat blijven.

Vermijdt elk onschuldig fysiek contact met de dames zodat je muur in tact blijft. ( zoals een hand geven aan je vrouwelijke collega's als je jarig bent of als zij jarig zijn feliciteer ze dan enkel met woorden

Als je met het openbaar vervoer reist , blijf dan in de gang staan of zoek lege plekken zonder een mogelijkheid dat er iemand naast je komt zitten. Als je met de auto reist en je staat dagelijks in de file en je ziet een leuke dame naast je rijden, verwissel dan van baan zodat je niet nogmaals per ongeluk kijkt.

Als er leuke vrouwen in beeld komen op tv schakel dan meteen over op een ander kanaal.

Tijdens bedrijfsuitjes en de mogelijkheid doet zich voor leuke dames te ontmoeten ( maar je weet van jezelf dat je te lelijk bent) accepteer dit en zet de illusie uit je hoofd en zorg ervoor dat je flink wat bier na binnen werkt.

Als je naar mooie love songs luistert , ga dan niet naar de tekst luisteren of verander van kanaal.

Blijf de hele kerst in je bed liggen en denk nergens aan en probeer zoveel mogelijk te slapen.

Ga nooit meer uit, en als je dit wel doet doe dit dan alleen voor de alcohol.

Werk zoveel mogelijk ( in mijn geval 60+uur per week inclusief elke zaterdag voor 2 jaar, Richardje werkt wel weer over die heeft toch geen privé leven ;) ) zodat je geen tijd hebt om aan de dames te denken.

Meldt je ziek tijdens Valentijnsdag en blijf de hele dag in je bed liggen en luister absoluut niet naar de commercials.

Vermijdt porno als de pest.

Zoek hobby's waarbij de mogelijkheid bestaat dames te ontmoeten vrijwel nihil is. (zodat je niet weer genegeerd wordt alsof je niet bestaat) Passende hobby's: Schaken, vissen, gamen.

Vermijdt romantische films. Vooral romantiek en drama's als genre.

Ga absoluut nooit op vakantie.( tenzij je graag de pijnlijke confrontaties wilt herbeleven )

Tijdens afrekenen bij boodschappen doen doe dit dan niet bij een aantrekkelijk kassameisje ( ook al is ze pas 16)

Neem een huisdier.

De oplossing is om een msn/telefoon pimp te worden.(zodat ze je uiterlijk niet kunnen zien, maar ze toch heel verliefd met je gaan praten) sex kan je halen bij de hoeren mocht je hier behoefte aan hebben, en nu ben je aan alles voorzien. Dit geldt overigens alleen als je 25+ bent en je zo groen als gras bent en zeker weet dat je lelijk bent. Als je jonger bent zou ik het nog niet opgeven ;)

Probeer enkel te overleven.

[ Bericht 2% gewijzigd door richard_prf op 10-02-2011 02:27:45 ]
pi_92575339
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 23:07 schreef richard_prf het volgende:

Ik zat ook 3 jaar min of meer in een mannenwereld toen ik nog op kantoor werkte.
Mijn collega's die ook in de 20 waren ontmoette hun vriendinnen tijdens onze bedrijfsuitjes. ( ik keek weer eens vanuit de zijlaan toe waarschijnlijk door mijn uiterlijk ;) )

Ik kan je vertellen dat het zeer pijnlijk gaat worden als je altijd genegeerd wordt door de dames en dat ze gewoon absoluut niet geïnteresseerd zijn om zelfs maar een praatje met je te maken ;)
Maar toch went dit uiteindelijk na vele pijnlijke situaties. Liefde is niet voor iedereen weggelegd. Acceptatie is de beste oplossing.

*knip* Heel veel extra opmerkingen die zeggen dat je moet accepteren dat je geen vrouw kan vinden en vermijden als controlestrategie moet gebruiken.
Jeetje man, ik dacht dat ik verschrikkelijk negatief was.

Als eerste wil ik weer zeggen dat er met je uiterlijk niets mis is. Ik heb in het vorige deel je foto's gezien en, en lees dit maar een paar keer, er is NIETS MIS met JE UITERLIJK!

Het komt uiteindelijk wel goed.

Dat telt voor mij ook, alleen ik moet even kijken wat mijn kansen verhoogt dat het vrij snel goedkomt. Hoe sneller ik kan leren beter met vrouwen om te gaan, minder bang te zijn en mezelf meer in omgevingen met vrouwen te gaan bevinden, hoe sneller het goedkomt.

Als je blijft proberen en de hoop niet opgeeft dan komt het echt goed :)
pi_92575808
:N
pi_92575844
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef -Strawberry- het volgende:
:N
Ik vind het de beste oplossing, hoe kan je het anders volhouden ;)?
pi_92575891
Weet je, het dringt ook gewoon niet door. Laat maar zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')