Ik ben eik blij dat ze het niet doen. Te gevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zich niet verplaatsten, hier word Mubarak echt niet bang van.
Inderdaad, tijd voor fakkels en hooivorken in deze motherfucker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Snap ook niet dat zich niet verplaatsten, hier word Mubarak echt niet bang van.
Ah, oke. Duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
zijstraten en bruggen zie je niet, en daar staat het ook vast
Creatief!quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sit-inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het nogal lang duren eigenlijk
Moebarak laat zich niet of nauwelijks zien, het leger zegt het volk niet te willen aanpakken, maar tegelijkertijd pakken ze Moebarak ook niet aan of dringen ze ook niet aan op zijn vertrek.
Of is er dan grote verdeeldheid bij het leger, bijv in de legertop (pro-moebarak) en jansoldaatopstraat (pro-volk)
quote:A sit-in or sit-down is a form of direct action that involves one or more persons nonviolently occupying an area for a protest, often to promote political, social, or economic change.
Saai hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het nogal lang duren eigenlijk
Moebarak laat zich niet of nauwelijks zien, het leger zegt het volk niet te willen aanpakken, maar tegelijkertijd pakken ze Moebarak ook niet aan of dringen ze ook niet aan op zijn vertrek.
Of is er dan grote verdeeldheid bij het leger, bijv in de legertop (pro-moebarak) en jansoldaatopstraat (pro-volk)
2 miljoen dat is de hele bevolking van Amsterdam, Rotterdam en den-haag bij elkaar allemaal op dat ene plein?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat plein kan dat wel aan, is hierboven al bevestigd. Serieus, als je het gevolgd hebt, dan heb je afgelopen week al 200.000 man gezien. Vergelijk dat dan met de beelden van vandaag.
Eerder al uitgerekend, zelfs met 4 mensen per m2 (absurd op elkaar gepakt dus) is het máximaal 400.000 op het plein zelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Rookert het volgende:
Heb net grootte vergeleken op Google Maps met Museumplein vanaf zelfde hoogte en ik denk dat het plein in Cairo maximaal 2,5 keer zo groot is, 1 miljoen mensen passen daar sowieso niet op. Op toegangswegen zou het kunnen, maar 2 miljoen man heel dicht rond het plein is echt onmogelijk.
Dat is ook maar een fractie van het complete beeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zijn er in elk geval geen miljoen
TJah. mensen willen toch wat gaan etenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef superworm het volgende:
Het raakt alweer leger op de voorgrond, die rotonde kun je het gras zien.
En er blijven nog steeds mensen komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
zijstraten en bruggen zie je niet, en daar staat het ook vast
het was dan ook en fractie van een miljoenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat is ook maar een fractie van het complete beeld.
Ik ben zo bang dat mensen hier meer van hadden verwacht en dat het een anticlimax zal zijn. Zijn ze bereid om vrijdag weer terug te komen met het gevaar dat het weer als een nachtkaars uit zal gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef superworm het volgende:
Het raakt alweer leger op de voorgrond, die rotonde kun je het gras zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |