Jawel he, ik vond 'm wel poetischquote:
Ik word er helemaal emotioneel van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel he, ik vond 'm wel poetisch
Ik doe helemaal niet vervelendquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet vervelend![]()
Oeh, naamtopic, van MissB nog wel!
Zonnelader of zo dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
Verdomme, ik heb de oplader van mijn telefoon in Limburg gelaten. Nu ben ik niet bereikbaar. PANIEK!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
Verdomme, ik heb de oplader van mijn telefoon in Limburg gelaten. Nu ben ik niet bereikbaar. PANIEK!
Moet je maar niet naar Limburg gaan. God straft meteen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:38 schreef L-E het volgende:
God is een eikel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Moet je maar niet naar Limburg gaan. God straft meteen.
quote:
Haaiquote:
Oooh sorry, ik had over je heen gelezen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
En er zat nog wel zo'n mooie follow-up op mijn zonnelader vraag
(iets van, in Limburg is toch geen stroom)
Hier ben ik gewoon te negerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Oooh sorry, ik had over je heen gelezen.
quote:
Jofuquote:
L-Equote:
Lotjequote:
Het ideale paarquote:
Whut?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]
Haai
Zit voor de tv naar Al Jazeera English te kijken.... tof daar die saamhorigheid!
heb ik wel liggen.. maar dan waarschijnlijk wel van een hele oude... ik weet niet wat voor aansluiting de jouwe heeft.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Dat zal het wel worden idd Yuki. Of heeft iemand toevallig nog een oplader over van een Sony Ericsson?
Heb je geen kabeltje meer waarmee je m aan de pc kan verbinden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Dat zal het wel worden idd Yuki. Of heeft iemand toevallig nog een oplader over van een Sony Ericsson?
een stuk of 7.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Dit is de oude van mn zus, de w880i. Zo'n aansluiting met twee van die gaatjes, jeweetz.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik wel liggen.. maar dan waarschijnlijk wel van een hele oude... ik weet niet wat voor aansluiting de jouwe heeft.
W880i, zo eene brede aansluiting.. echt een geweldige telefoonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik wel liggen.. maar dan waarschijnlijk wel van een hele oude... ik weet niet wat voor aansluiting de jouwe heeft.
Nee, deze heb ik van zus gekregen, is echt al jaaaren oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je geen kabeltje meer waarmee je m aan de pc kan verbinden?
W395 hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
W880i, zo eene brede aansluiting.. echt een geweldige telefoon
Bijna 2 miljoen mensen op het plein daar, die samen vreedzaam demonstreren ondanks leeftijd, geslacht of geloof. Leger is er voor de veiligheid, zal zich niet tegen het volk keren... Mensen brengen eten en drinken, omwonenden laten de demonstranten hun toilet gebruiken...quote:
Ook het verkrachten van vrouwen op straat, het plunderen van sjieke buurten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bijna 2 miljoen mensen op het plein daar, die samen vreedzaam demonstreren ondanks leeftijd, geslacht of geloof. Leger is er voor de veiligheid, zal zich niet tegen het volk keren... Mensen brengen eten en drinken, omwonenden laten de demonstranten hun toilet gebruiken...
Dát is saamhorigheid!
Ik vind m vreselijk, echt waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
W880i, zo eene brede aansluiting.. echt een geweldige telefoon
Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Op het plein schijnt het volgens ooggetuigen een supersfeer te zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook het verkrachten van vrouwen op straat, het plunderen van sjieke buurten?
Ik heb heel veel laders overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef L-E het volgende:
Daarom ook de PI. Ik gaf alleen aan waarom sommigen daar anders over denken, ook al is dat een kleine groep.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die er misbruik van maken. Op het plein schijnt het volgens ooggetuigen een supersfeer te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |