quote:
Iedereen heeft een breekpuntquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Idd, je wordt tegenwoordig overal gefilmd, kan je dat niet voor een keer in je voordeel gebruiken?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er geen camera's in de buurt van dat terrein peu?
je moet ergens je stem laten gelden he?quote:
Heb je het nou over jokjefinukeo-whatever of mij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet ergens je stem laten gelden he?.
Lang genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
Hoelang heeft Air in jouw kelder gezeten?
En dan had ik in t begin niet eens in de gaten dat ik m gesloten had WAAAquote:
daar krijgt Danny provisie voorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Waarom wil Fok dat ik me inschrijf voor het NTI?
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je het nou over jokjefinukeo-whatever of mij?
Ik stelde geen gesloten vraag!quote:
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Nu bij het NTI: een cursus huis-tuin-en-keuken-psychologie! Met gratis iPod!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Toen je begon over stille wateren en geen diepe gronden ofzo
Heb je je pardaafklip dan opengetreefd?quote:
Nee, ik heb mijn vierkante rondbektang erbij gepakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je je pardaafklip dan opengetreefd?
Dat klinkt als een goeie voor m'n nieuwe usernamequote:
Tief jij dan niet met geemstrutsen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn vierkante rondbektang erbij gepakt.
Je moet ook hierheen komen hequote:
Hallo, dat moet je niet zo definitief zien, als ik dat persé zou willen, zou ik t gewoon doen (zoals alles) maar als ik weet dat hij (of mn moeder) het niet prettig vindt en zich zorgen gaat maken, doe ik het dus niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Ripley het volgende:
Ik ben ook niet af te richten vrees ik. Ik krijg al jeuk als ik van JB lees dat ze niet MAG liften.
Have fun straks!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo, nog even hiet voor mn eerste college straks.
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tief jij dan niet met geemstrutsen?
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo, nog even hiet voor mn eerste college straks.
O ja!quote:
Dat is heel wat anders dan wat je net posttequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hallo, dat moet je niet zo definitief zien, als ik dat persé zou willen, zou ik t gewoon doen (zoals alles) maar als ik weet dat hij (of mn moeder) het niet prettig vindt en zich zorgen gaat maken, doe ik het dus niet.
Nee, dat zijn kastaatbieften!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?
Lijkt me logisch, FOK ziet dat iedereen hier de hele dag zit te niksen, dus blijkbaar werkeloos zijn, dus wel een cursus kunnen gebruiken zodat ze weer wat nuttigs gaan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geen vriendjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja!
Vindt je vriendje het niet vreemd als jij vreemde vrouwen opsluit in je kelder?
Te ingewikkelde naamquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bedoel je die gaafdekkels met die gekke stoetbulten erop?
Watte die fuck issie die going eh?quote:
Nou, laat jij dat ff doorvoerenquote:
Ja, dat was niet zo serieus bedoeld, maar kan zijn dat dat niet duidelijk was idd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan wat je net postteVoor mij zou het reden zijn om er extra over na te denken of bespreken en misschien doe ik het dan wel of niet
Man, excusesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |