Had je dan een verzoek gedaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een keer om half vier snachts door 3fm gebeld tijdens de nineties request week
ik was een tijd terug nog een keer op 3fmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een keer om half vier snachts door 3fm gebeld tijdens de nineties request week
Ow wij zeggen meestal lamquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bedoel je niet lui?
Zou niet goed zijn als jij lam was
Als je hier lam bent dan heb je dus te veel alcohol gehadquote:
dat weet ik nog, serieus requestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was een tijd terug nog een keer op 3fm
of ze kan niet lopenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hier lam bent dan heb je dus te veel alcohol gehadlijkt me niet goed als dat bij jou nu het geval is
Isniequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je hier lam bent dan heb je dus te veel alcohol gehadlijkt me niet goed als dat bij jou nu het geval is
nee, gewoon bij een programma een keertje, gekkiequote:
o, vertel, datweet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gewoon bij een programma een keertje, gekkie
Dat had ze denk ik wel een andere naam dan iets met Nijntje gekozenquote:
Mooiquote:
Dat weet ik nog, jij had toch een nummer van jason marz(of zoiets) aangevraagd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, gewoon bij een programma een keertje, gekkie
wel, dat was die ene keerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, vertel, datweet ik dan weer niet
ja joh de hele dag door zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, groeistuipers he, dan hebbie dat (hij wel in elk geval)
en ETEN dattie doet
omdat dat lastig is icm sander school e.d.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bis Later ST![]()
[..]
Aha, en waarom wil je dan niet in Alkmaar?
o, verkeerde progammaquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:21 schreef Trevland het volgende:
Dat weet ik nog, jij had toch een nummer van jason marz(of zoiets) aangevraagd?
Ja, maar wel op een normaal tijdstip.quote:
Dat is zeker jammerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja joh de hele dag door zeker?
[..]
omdat dat lastig is icm sander school e.d.
Ik vond het nog netjes van me dat ik wist de artiestquote:
Dat is wel jammer, is meestal wel de leukste radio momenten, luister ook vaak in het weekend als ik nog wakker benquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar wel op een normaal tijdstip.
Maar begrijp me niet verkeerd, vond het wel grappig dat ze me vroeg/laat belden.Volgens mij ben ik ook live in de uitzending geweest, maar die tijdstippen komen niet online op de site. helaas
Je gaat een opleiding volgen om je nederlands op te schroeven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer
[..]
Ik vond het nog netjes van me dat ik wist de artiest
dat verbaasd me dan weer nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
Eigenlijk een heel smerig liedje
Hmhm..en niets aankomen hequote:
keequote:omdat dat lastig is icm sander school e.d.
hihiquote:
Niet alleen voor mijn nederlandsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat een opleiding volgen om je nederlands op te schroeven?
kee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm..en niets aankomen he
[..]
kee
zal ik eens doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihi![]()
tekst al een keer geluisterd/ gelezen?
Wel, heus, als ik dat kan, dan kan jij dat ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
kee?![]()
ik vind het allemaal weer erg ontmoedigend allemaal
het kost klauwen vol met geld maar zonder diploma's kom je ook niet aan de bak
dus dat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, heus, als ik dat kan, dan kan jij dat ook
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel, heus, als ik dat kan, dan kan jij dat ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
smakelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoiHeewaHalloHeyYoGegroetGoedendagAvéGütenTagGrüssGotHello
Nijnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
TFMrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nijnerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Komt goed uit, ik ben inmiddels onder de douche uit en ik ga zo kokenquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de werkgevers zijn weer op zoek dus je kansen worden groter
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dan is ie net te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik ben inmiddels onder de douche uit en ik ga zo koken
quote:
zoekse!quote:
jullie zijn nog niet klaar met verbouwen dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een microscopische douche
Nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jullie zijn nog niet klaar met verbouwen dus
niet hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het kan![]()
de werkgevers zijn weer op zoek dus je kansen worden groter
nou als ik mijn rijbewijs heb kan het wel wat verder weg maar dan nog... wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij moet dicht bij huis he?
dat is wel lastig.
Eerst even thuis studeren in een bepaalde richting en dan aan de slag...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou als ik mijn rijbewijs heb kan het wel wat verder weg maar dan nog... wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |