Jammer dat ik niet mee kan want wil ook nog naar de ZCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, vertrek begin juli voor een dikke 3 weken!
Kern Koppen met Kim Hoorwegquote:
Doeg snoetjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Koen66 het volgende:
nu ga ik echt
Lieve vriendinnetjesen vriendjes
Tot later !!!!
Ik hoor voornamelijk alleen maar de muziek en met moeite wat ze bij het nieuws voor lezen, van de rest maak ik niet veelquote:
Bis Later Koenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef Koen66 het volgende:
nu ga ik echt
Lieve vriendinnetjesen vriendjes
Tot later !!!!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoor voornamelijk alleen maar de muziek en met moeite wat ze bij het nieuws voor lezen, van de rest maak ik niet veel
[..]
Bis Later Koen
De 9e keer snapte ik hetquote:
nee, tof juistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
is het heel erg als ik zit te kijken naar een opleiding doktersassistente
Waarom zou dat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
is het heel erg als ik zit te kijken naar een opleiding doktersassistente
dan ben ik er niet schat, iets met huis klussen enzulks.quote:
Zohee!quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dank je! Zal ik de OP even vervangen
Done!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
(weet je nog, Wesley Sneijder en de nieuwjaarsduik?)
Nou ja je kindjes kan ik inkomen maar mannen hebben we in Rdam ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar mijn kindjes danen J natuurlijk niet vergeten
mjaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom zou dat?
Ik meen dat jij al eens gezegd had dat jij nog steeds niet weet wat je wil gaan doen voor een werk
dan een ander keertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan ben ik er niet schat, iets met huis klussen enzulks.
Ik ben gewoon niet zo goed met van die dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zohee!
Ik had ook 'de zwagers van mijn vriendinnetje' kunnen zeggen
Komt wel goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mjadaarom.. nu lijkt het me tof
en morgen weer niet
Geeft toch nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo goed met van die dingen
Dat is wel tof, trouwens Ekdom kom hier binnen kort in een kroeg een keertje draaien bij een 80 partyquote:
Nou, dan doen we het toch niet? Is lekker duidelijkquote:
nou als ik er voor zou gaan moet ik naar alkmaar... ik heb daar niet zoveel zin inquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt wel goedanders gaan wij samen opleidingen uit zoeken, wil ik in september weer beginnen dan moet ik ook nu zoeken
Dus daar ga jij heen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, trouwens Ekdom kom hier binnen kort in een kroeg een keertje draaien bij een 80 party
kan dat niet schriftelijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou als ik er voor zou gaan moet ik naar alkmaar... ik heb daar niet zoveel zin in
Hoezo Alkmaar? is Amsterdam ook geen optie?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou als ik er voor zou gaan moet ik naar alkmaar... ik heb daar niet zoveel zin in
A'dam is minimaal 50 minuten met de trein en dan ben je er misschien nog niet eens op locatiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo Alkmaar? is Amsterdam ook geen optie?
je maakt een grapje?quote:
oh, sorry, ik dacht dat dat misschien handig wasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
je maakt een grapje?ik kan dat niet
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
Kind uit bed vissen en de was doen..ofnee, andersom
Bis Later STquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
Aha, en waarom wil je dan niet in Alkmaar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
A'dam is minimaal 50 minuten met de trein en dan ben je er misschien nog niet eens op locatie
Alkmaar is met de trein 25 minuten en 5 minuten lopen
[..]
je maakt een grapje?ik kan dat niet
en ik heb eens een rekensom gedaan enzo en das nie heul goedkoop
De was uit bed vissen en het kind doen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:16 schreef suikertaartje het volgende:
ja, groeistuipers he, dan hebbie dat (hij wel in elk geval)quote:
Ik ben een keer om half vier snachts door 3fm gebeld tijdens de nineties request weekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, trouwens Ekdom kom hier binnen kort in een kroeg een keertje draaien bij een 80 party
Gelukkig zei je net dat je hier niet zo goed in bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De was uit bed vissen en het kind doen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |