Aha, maat toch is het de hele dag al 1 febquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik schok net een beetje, op de vodafone site staat dat ik geen tegoed meer heb, maar er stond dat dat alleen op 1 februari was
mag ik niet meer terug dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en... het is maar 2 uurtjes
Ik kom er wel eens op de 3e achter dat het al een nieuwe maand isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maat toch is het de hele dag al 1 feb
Daar denk ik niet de hele dag aan. Als het aan mij lag was het nog januari.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, maat toch is het de hele dag al 1 feb
wie zou jou nou willen laten gaan?quote:
Heb ik ook zo vaak hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens op de 3e achter dat het al een nieuwe maand is
Voor hoe lang nog?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar denk ik niet de hele dag aan. Als het aan mij lag was het nog januari.
De 3e al?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom er wel eens op de 3e achter dat het al een nieuwe maand is
Ja, door mijn werk, op een gegeven moment zie ik toch echt een keer de datumquote:
Haha, tot het weer zomer is, de zon om half 6 omhoogkomt en het weer lekker warm is. Daarom: 3 maanden per jaar: december, januari (je moet toch eens vuurwerk kunnen afsteken) en juli!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik ook zo vaak hoor![]()
[..]
Voor hoe lang nog?
ja dat weet ik niet. Vertel eens wanneer gaan wij meeten?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wie zou jou nou willen laten gaan?
je kan zo een kamer bij ons krijgen hoor.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan kan jij het ook
Lolquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha, tot het weer zomer is, de zon om half 6 omhoogkomt en het weer lekker warm is. Daarom: 3 maanden per jaar: december, januari (je moet toch eens vuurwerk kunnen afsteken) en juli!
Hmm...zaterdag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet. Vertel eens wanneer gaan wij meeten?
* Trevland noteert: in juli feestje van Zomersvogeltjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan ben ik jarigEn juli is gewoon een heerlijke maand
En om de zomer aan te duiden
Is goed, dan worden wij allemaal gewoon niet ouderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
juliquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Liever niet in mij hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland noteert: in jullie feestje van Zomersvogeltje
Aha, ik heb toch liever september
quote:
quote:
Ik kom er meestal achter als we het op moeten schrijven op een SO of proefwerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, door mijn werk, op een gegeven moment zie ik toch echt een keer de datum
Ja maar mijn kindjes danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan zo een kamer bij ons krijgen hoor.
muts! mijn koffiequote:
Dan is juli voor jou september.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland noteert: in jullie feestje van Zomersvogeltje
Aha, ik heb toch liever september
Hoef je ook nooit dood te gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is goed, dan worden wij allemaal gewoon niet ouder![]()
Behalve dan de mensen die in juli jarig zijn
Yep, dan kan je weer lekker op vakantiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
julidan zijn mijn kindjes ook jarig en vaak is het dan 'grote' vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |