+2143198502952340957203quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou in ieder geval de pil maar weer gaan slikken. In zo'n situatie moet je geen kind op de wereld willen zetten.
Eerst die relatie redden, dan eens aan kinderen gaan denken. Stel dat de relatie toch niet te redden is, maar dat jullie nog wel een keertje toch weer wel seks hebben en het is seks. Dat lijkt mij ver van ideaal. Dus eerste wat je moet doen is die pil weer slikken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Angelke het volgende:
dat heeft toch geen nut aangezien we het toch al nietmeer doen maakt dat toch geen verschil,
en het probleem ligt bij mij helemaal niet bij het wel of niet kinderen krijgen, wil mijn relatie gewoon redden
Nee, maar je zal het maar per ongeluk wel een keer doen... Een beetje verantwoordelijk zijn is niet verboden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Angelke het volgende:
dat heeft toch geen nut aangezien we het toch al nietmeer doen maakt dat toch geen verschil,
en het probleem ligt bij mij helemaal niet bij het wel of niet kinderen krijgen, wil mijn relatie gewoon redden
je bedoel dat de pil gaan slikken geen nut heeft?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Angelke het volgende:
misschien dringt nu pas tot hem door wat het gaat veranderen en zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Angelke het volgende:
ja cherrylips dat zou wel kunnen, maar zou het wel raar vinden aangezien hij degene is die mij erin gepraat heeft in het begin.
Misschien is hij van gedachten veranderd? Dat gebeurt, het is niet niks.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Angelke het volgende:
ja cherrylips dat zou wel kunnen, maar zou het wel raar vinden aangezien hij degene is die mij erin gepraat heeft in het begin.
Wellicht had hij toen nog niet goed over de gevolgen nagedacht. Of heeft hij met vrienden gesproken en hebben die hem op andere gedachten gebracht.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Angelke het volgende:
voor het zingen de kerk uit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Angelke het volgende:
hallo Techno,
Nee dat doet hij altijd als hij thuis is.
Zijn nieuwe hobby is off road gaan rijden met zijn jeep. als hij niet in zijn zetel ligt, zit hij ergens in het veld met dat ding
hij is de laatste tijd gewoon heel gesloten
en sorry maar ik weet best wel wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer niet, er zijn zoveel mensen die niets gebruiken en toch verantwoordlijk zijn en geen kinderen krijgen
er zijn best genoeg andere middelen dan de pil hoor,
de pil is 99, nogwat% betrouwbaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Angelke het volgende:
ja en denk jij dat de pil 100% betrouwbaar is, ken genoeg mensen die de pil juist namen en toch zwanger geworden zijn.
Het enige wat 100% zekerheid geeft is gewoon niet vrijen, maar wie doet dit nu?
ik (en andere) hebben serieuze reacties gegeven in het beginquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Angelke het volgende:
En sorry maar als dit toppic rond veilig vrijen gaat draaien, never mind, maar dat was de bedoeling niet, bedankt voor de moeite, maar hier ben ik spijtig genoeg niet veel mee
Dit topic ging inderdaad eigenlijk over de situatie tussen jou en je vriend, maar als wij dan zien dat jij zo onverantwoordelijk bent om er eventueel nog een kind in te gaan betrekken ook... Moeten we dan maar onze mond houden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Angelke het volgende:
En sorry maar als dit toppic rond veilig vrijen gaat draaien, never mind, maar dat was de bedoeling niet, bedankt voor de moeite, maar hier ben ik spijtig genoeg niet veel mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |