abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92172479
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum, maar zit de laatste maanden met een probleempje.

Zal beginnen bij het begin, mijn vriend en ik zijn al 7 en half jaar samen nu, we wonen al 5 jaar samen, wordt binnenkort 27jaar, en vorig jaar september hebben we besloten om te stoppen met de pil, om aan kinderen te beginnen, mijn vriend was eerst ook dolentausiast! maar nu opeens lijkt het hem niets meer uit te maken, we vrijen nog amper, is alweer meer als een maand geleden, niet dat ik het zo erg vind dat het nog een tijdje duurt voor ik zwanger ben, maar heb ook gewoon gevoelens en behoeften, en niet alleen sexueel, hij kijkt gewoon heel weinig om naar mij, als we samen weggaan, heb ik maar wat het gevoel dat ik er maar wat bijloop. en als ik dan bij onze beste vrienden binnekom, en zie hoe die kameraad met zijn vriendin is, ben ik gewoon heel erg jaloers dat mijn vriend zo niet meer naar mij omkijkt en zo lief niet is voor mij.

Als hij thuiskomt van zijn werk gaat hij regelrecht achter zijn pc zitten, spelletjes spelen, het lijkt wel of hem niets nog intresseert buiten zijn nieuwe hobby, als ik vraag om ergens heen te gaan wil hij nooit mee, maar als zijn collega van het werk belt is hij vertrokken

weet er gewoon echt geen raad meer mee, als ik er met hem over probeer te praten, zegt hij dat ik mij vanalles inbeeld en dat hij mij nog wel graag ziet, maar dat hij gewoon moe is van zijn werk,...

Ik zie hem heel graag en zou hem nooit kwijt willen maar op deze manier kan het gewoon iet verder, dus weet iemand mss wat ik zou kunnen doen om tot hem door te dringen?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:34:59 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92172633
Ik zou in ieder geval de pil maar weer gaan slikken. In zo'n situatie moet je geen kind op de wereld willen zetten.
pi_92172762
spreek gewoon weer een avond af om wat samen te gaan doen
jij geen huishoudelijke dingen of tv aan of weet ik wat normaal je doet en hij niet achter de pc
En dan samen wat leuks doen bijvoorbeeld naar de film, lekker koken of uit eten bijvoorbeeld
Dan besteed je weer echt tijd aan elkaar
en dat gewoon elke week of 2 weken doen (ik weet niet hoeveel tijd jullie hebben)
gewoon weer van elkaar genieten en zo dan komt de rest hopelijk vanzelf (beter kunnen praten met elkaar en sex bedoel ik)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_92172784
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou in ieder geval de pil maar weer gaan slikken. In zo'n situatie moet je geen kind op de wereld willen zetten.
+2143198502952340957203
pi_92172789
dat heeft toch geen nut aangezien we het toch al nietmeer doen maakt dat toch geen verschil,
en het probleem ligt bij mij helemaal niet bij het wel of niet kinderen krijgen, wil mijn relatie gewoon redden
pi_92172812
Ik denk dat hij stiekem toch geen kinderen wil?
Tap tap tap
pi_92172852
Wat is die 'nieuwe hobby' precies dan? Gamen op de PC?
pi_92172865
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:38 schreef Angelke het volgende:
dat heeft toch geen nut aangezien we het toch al nietmeer doen maakt dat toch geen verschil,
en het probleem ligt bij mij helemaal niet bij het wel of niet kinderen krijgen, wil mijn relatie gewoon redden
Eerst die relatie redden, dan eens aan kinderen gaan denken. Stel dat de relatie toch niet te redden is, maar dat jullie nog wel een keertje toch weer wel seks hebben en het is seks. Dat lijkt mij ver van ideaal. Dus eerste wat je moet doen is die pil weer slikken.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:39:39 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92172866
quote:
Nee, maar je zal het maar per ongeluk wel een keer doen... Een beetje verantwoordelijk zijn is niet verboden.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:40:41 #10
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_92172917
Waarschijnlijk doet/deed ie enthousiast om jou niet teleur te stellen maar wist ie diep van binnen dat ie er nog niet klaar voor was.

Zoiets als een kind doe je niet zomaar en zeker niet op lage leeftijd(ja onder de 30 is laag) .

En sowieso zou ik er nog eens goed over nadenken of je überhaupt een kind op deze wereld wil zetten.
Ga praten met m en vraag wat er nou aan de hand is en stop niet bij "niks hoor.."
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_92172920
quote:
je bedoel dat de pil gaan slikken geen nut heeft?
lijkt me wel! als jij het al over redden van je relatie hebt... Stel dat je het toch een keer doet en je raakt zwanger en een maand later loopt je relatie toch op de klippen?

Sorry je klinkt niet echt verantwoordelijk zo...
Je moet zelf toch ook snappen dat je eerst zeker moet zijn van je relatie en een baby het alleen maar erger gaat maken nu
Als het toch goed zit stop je over een half jaar of zo toch weer? Je zegt zelf geen haast te hebben dus dan moet het ook niet uit maken om weer even te starten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_92172927
ja cherrylips dat zou wel kunnen, maar zou het wel raar vinden aangezien hij degene is die mij erin gepraat heeft in het begin.
pi_92172967
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:40 schreef Angelke het volgende:
ja cherrylips dat zou wel kunnen, maar zou het wel raar vinden aangezien hij degene is die mij erin gepraat heeft in het begin.
misschien dringt nu pas tot hem door wat het gaat veranderen en zo
kan toch
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_92172986
quote:
Misschien is hij van gedachten veranderd? Dat gebeurt, het is niet niks.
Tap tap tap
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:42:32 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92172997
quote:
Wellicht had hij toen nog niet goed over de gevolgen nagedacht. Of heeft hij met vrienden gesproken en hebben die hem op andere gedachten gebracht.
Als je er niet (expliciet) naar vraagt kom je er nooit achter natuurlijk.
pi_92173025
Volgens mij ontwijkt hij je gewoon.
Tap tap tap
pi_92173241
hallo Techno,
Nee dat doet hij altijd als hij thuis is.
Zijn nieuwe hobby is off road gaan rijden met zijn jeep. als hij niet in zijn zetel ligt, zit hij ergens in het veld met dat ding
hij is de laatste tijd gewoon heel gesloten
en sorry maar ik weet best wel wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer niet, er zijn zoveel mensen die niets gebruiken en toch verantwoordlijk zijn en geen kinderen krijgen
er zijn best genoeg andere middelen dan de pil hoor,
pi_92173291
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:47 schreef Angelke het volgende:
hallo Techno,
Nee dat doet hij altijd als hij thuis is.
Zijn nieuwe hobby is off road gaan rijden met zijn jeep. als hij niet in zijn zetel ligt, zit hij ergens in het veld met dat ding
hij is de laatste tijd gewoon heel gesloten
en sorry maar ik weet best wel wanneer ik vruchtbaar ben en wanneer niet, er zijn zoveel mensen die niets gebruiken en toch verantwoordlijk zijn en geen kinderen krijgen
er zijn best genoeg andere middelen dan de pil hoor,
voor het zingen de kerk uit? :') periodieke onthouding? :')
Joh daar hebben ze na de oorlog nederland op nieuw mee bevolkt :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_92173350
ja en denk jij dat de pil 100% betrouwbaar is, ken genoeg mensen die de pil juist namen en toch zwanger geworden zijn.
Het enige wat 100% zekerheid geeft is gewoon niet vrijen, maar wie doet dit nu?
pi_92173403
O M G !
pi_92173427
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:50 schreef Angelke het volgende:
ja en denk jij dat de pil 100% betrouwbaar is, ken genoeg mensen die de pil juist namen en toch zwanger geworden zijn.
Het enige wat 100% zekerheid geeft is gewoon niet vrijen, maar wie doet dit nu?
de pil is 99, nogwat% betrouwbaar
voor het zingen de kerk uit 20% of zo :')
En in jouw geval zou ik toch voor nogal zeker gaan :')

Maar ja als je zo onvolwassen bent snap ik dat je vriend aan het terugkrabbelen is! sorry hoor maar kom op zeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_92173452
En sorry maar als dit toppic rond veilig vrijen gaat draaien, never mind, maar dat was de bedoeling niet, bedankt voor de moeite, maar hier ben ik spijtig genoeg niet veel mee
pi_92173501
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Angelke het volgende:
En sorry maar als dit toppic rond veilig vrijen gaat draaien, never mind, maar dat was de bedoeling niet, bedankt voor de moeite, maar hier ben ik spijtig genoeg niet veel mee
ik (en andere) hebben serieuze reacties gegeven in het begin
jij zegt van die ondoordachte dingen en dan kun je ook verwachten dat mensen anders gaan reageren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:53:47 #24
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_92173544
Waarschijnlijk heeft deze verandering in jullie relatie, althans de uitgesproken intentie om kinderen te krijgen, hem wel anders naar jullie relatie laten kijken.
Waardoor hij misschien beseft dat hij andere dingen wil doen die hij belangrijker vindt!

Klinkt eigenlijk best bekend in de oren, alles was oké tot dat het K woord ter sprake kwam..
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:54:15 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92173578
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:51 schreef Angelke het volgende:
Dit topic ging inderdaad eigenlijk over de situatie tussen jou en je vriend, maar als wij dan zien dat jij zo onverantwoordelijk bent om er eventueel nog een kind in te gaan betrekken ook... Moeten we dan maar onze mond houden? :{

Je kunt de problemen met je vriend nu niet eens oplossen, laat staan als er een kindje bij komt. Los eerst probleem A maar eens op voordat je probleem B erbij neemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')