Geschikte koper? Dus als ik naar die man zou gaan om 30000 euro neer te leggen en vervolgens de auto voor zijn neus in brand steek zou hij hem niet verkopen aan mij?quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:16 schreef Maharbal het volgende:
kennelijk ook naar een geschikte koper voor 'm.
...daarvoor pak ik de fietsquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb climate control, dus ook geen probleemMaar er gaat niets boven een zonnetje op het bolletje en frisse wind in de haren!
Attempt at being funny.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Geschikte koper? Dus als ik naar die man zou gaan om 30000 euro neer te leggen en vervolgens de auto voor zijn neus in brand steek zou hij hem niet verkopen aan mij?
Ik maak geen grap. Dus als die 18 jarige bereid is om jou het bedrag te geven die jij voor je auto wilt geef je het dus niet?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Attempt at being funny.
You sir, do not have the funniez!
Ik had bijv. m'n E30 ook niet verkocht aan een 18 jarige knul die die auto er wel 'snel uit vindt zien.'
Als ik er een beetje een sjonnie gevoel bij krijg? Nop, dan verkoop ik 'm liever voor de helft aan m'n broertje ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:27 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik maak geen grap. Dus als die 18 jarige bereid is om jou het bedrag te geven die jij voor je auto wilt geef je het dus niet?
ja maargoed, sjonnies trek jij niet aan met het bedrag voor je auto. Daarvoor zou je auto rond de 1000 euro moeten kosten denk ik. Ik neem aan dat jij minsters 5 keer zo veel vraagt ivm de staat van de autoquote:Op donderdag 17 februari 2011 14:51 schreef Maharbal het volgende:
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb 't niet specifiek over de leeftijd, maar als ik een slecht gevoel kreeg bij iemand, dan kijk ik verder. Je weet wel, dat 'sjonnie' gevoel, en niet per definitie de leeftijd (het zijn gewoon wat vaker de jongeren, ook al ben ik zelf nog niet zo oud).
Liefhebbers misgun ik niets.
Heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:53 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
ja maargoed, sjonnies trek jij niet aan met het bedrag voor je auto. Daarvoor zou je auto rond de 1000 euro moeten kosten denk ik. Ik neem aan dat jij minsters 5 keer zo veel vraagt ivm de staat van de auto
Geen bergen in Nederlandquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:18 schreef Hyperdude het volgende:
Ik verkoop niet aan zeikerds/mensen die mij niet aanstaan..
Geen huis.
Geen boot.
Geen auto.
Geen fiets.
NB. Schuifdak en airco is een luxe-must.![]()
Schuifdak/glazendak is ook handig als je in de bergen gaat scheuren. Kan je als je omhoog gaat door de haarspeldbocht heen kijken. Mijn vriendin doet dat het nl. niet meer voor mij; die is druk bezig niet te k*tsen en rechtop in de stoel te blijven zitten..
Paar weken geleden in Polen -20 gezien.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:08 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen bergen in Nederland
Airco/Climate Control moet er voor mij nu ZEKER op zitten. Afgelopen zomer door Oost Europa...elke rij-dag ongeveer 35º+....ja...uuh...:P
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:47 schreef Bowny het volgende:
[pestmode]Haarbal, zo'n dakje wil je echt niet missen hoor!![]()
[/pestmode]
Mits er geen neerslag was, reed ik onder alle omstandigheden op z'n minst op de kantelstand. Het ontbreken van deze optie is voor mij echt een no-goDoor de licht-inval lijkt het allemaal ook wat ruimtelijker. Je moet in de zomer alleen niet vergeten om het gordijn dicht te trekken, want na een dagje werken wordt het in de auto loei- en loeiheet
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kom weer terug in dit topic als haarbal een auto gekocht heeft. PM me dan maar
Roadster rijden dus.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:13 schreef Mikkie het volgende:
er gaat niets boven een zonnetje op het bolletje en frisse wind in de haren!
quote:
Dat dus. Ik heb wel gekeken voor een 320d in cabriotrim, maar die zijn echt weer een stuk duurder, dat is geen optie op dit moment.quote:
Da's waar, maar een Z3 vind ik dan weer weinig aan. Dan moet je de M-versie hebben, dan wordt het leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, een Z3 heb je tegenwoordig al voor drie meloenen en een oude schoen.
De nieuwe Z4..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef k_man het volgende:
Klopt. Dat was een goede reden om voorheen een SLK te hebben. Een auto met stalen vouwdak kun je nog wel buiten stallen. Sinds ik een woning heb met een inpandige parkeerplek, behoren ook auto's met stoffen kap tot de mogelijkheden. Hence the Z4.
Maar ja, nu hebben de Z4 ook een stalen dakje gegeven.
Ik vind hem anders wel mooi..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef k_man het volgende:
Je post wel meteen een zo lelijk mogelijk plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |