wat je kan doen is even rondsnuffelen bij de sloop. welke kleur is het?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja met hem gaat prima maar die auto was het meeste wat voor hem betekende, het was een FULL OPTION dus het is een mooie auto. En hij heeft niet echt het geld er meer voor om hem helemaal te laten opknappen vandaar voor de goedkopere opties.
Het is allemaal al geregeld toch bedankt moruk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
wat je kan doen is even rondsnuffelen bij de sloop. welke kleur is het?
Hoe erg is de schade? Is het frame beschadigd?
Maak anders even een foto en plaats het hier
Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
misschien omdat TIJDENS het rijden je raam ook vies kan worden?
Euh... datzelfde geldt als je het schuifdak open hebt staan. Daar kwam ik van de week opnieuw achter (nadat ik het van de zomer ook al eens had gemerkt)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:13 schreef k_man het volgende:
Cabrio rijden, les 1: gebruik de ruitensproeiers niet als de kap open is.
Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooienquote:Op zondag 6 februari 2011 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik sproei ook bijna altijd tijdens het rijden. Lekker belangrijk of ik stil sta of rij, ik gebruik die units als m'n ruit zó vies is geworden dat ik niet meer voldoende kan zien.
kansloosquote:Op maandag 7 februari 2011 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Aso die je der bent, want blijkbaar staat dat gelijk aan rotzooi uit je raam gooien
Ditquote:Op maandag 7 februari 2011 21:53 schreef piekartz87 het volgende:
Volgens mij heb je hem er niet mee Yoshi
dat ben je inderdaad en geeft bmw rijders een slechte naam.quote:
Ik heb alle gegadigden een foto of 20/25 gegeven inclusief het hele verhaal achter die auto. Ze willen alsnog komen kijken.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja wacht maar hij denkt nu zoveel geïnteresseerden al maar vallen allemaal af uiteindelijk zo gaat het standaard bij de oudere BMW's zijn heel kieskeurig die mensen, of willen het voor niks ook al woont ie in belgie en dan heb je spijt dat je nu zo lui bent geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |