Tellerringen heb ik er inderdaad ook in zitten. Als ze er niet in hadden gezeten, had ik ze er zelf in gezet. Maakt het dash inderdaad een stuk netter!quote:Op maandag 21 februari 2011 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Prima stuurtje inderdaad! Ik heb 'm ook ongeveer (alleen zonder dat trapezium in het midden, gewoon doorlopend). Als je wil heb ik nog wel een Business cd-unit te koop?
Als ik je trouwens twee tips mag geven: koop tellerringen, die maken het dash meteen een stuk chiquer, en koop een sportpookje. Dat schakelt opvallend veel prettiger.
Ik heb de auto net afgespoeld maar helemaal vergeten foto's te schietenquote:
Die groene?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Die van mij is te koop, zie foto vorige pagina.
4000 euro.
Net nieuwe koppakking
Bijna 260,000 km
Half jaar apk
Car pc
Dikke installatie van alpine, audio system
Daar heb je toch ook een mooie E46 voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Godverdomme man wat een bakkie!
Ik wil ook een E46 maar geen geld, hoogstens 6000-7000..
Het is vooral de harde kern!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:49 schreef Rizkant het volgende:
Wow... aardig druk BMW praatjes hier...
Zat een beetje rond te kijken... maar 47 delen BMW?
Zit jij ook niet op bmwfanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Rizkant het volgende:
nah... dat slaan we maar ff over....
zat voor de gein wat te googlen.. kwam ik ineens dit topic tegen..
Nog een forum erbij om te checken tijdens saaie uurtjes..
Ja, alleen reageer niet veel meer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:23 schreef Rizkant het volgende:
yup.. jij ook?
Zit op zoveel fora.. dat ik het af en toe niet bij kan houden...(Teveel saaie uurtjes tijdens het werk?)
Sorry.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:24 schreef Oksel het volgende:
Zeg, die fluit uit m'n motor.. als ik het gas in trap hoor ik hem niet, maar als ik het gas los laat, dan hoor ik dus fluit. Is dat de turbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |