Dat is lelijk vagina.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
Je bent gewoon echt een mooie jongen/manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja als mensen mij eenmaal aanspreken dan ben ik ineens lief terug hoorMaar ik spreek zelf nooit iemand aan,
[..]
was dat maar waarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je hem niet toevallig al verkocht via Marktplaats?
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist niet dus, anders was ik hem niet steeds kwijt geweest he blondje
Dat is wel goed fucked up zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb 5x t parkeer terrein rond gelopen, ik was heel erg moe, dat klopt. Maar buiten die straten die ik rond gelopen heb staat die nooit.
snel aangifte doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha ja, heerlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt! Dan krijg je het ineens HEEL warm!
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent gewoon echt een mooie jongen/man
Het is gewoon je reinste anti-hetero propaganda, mannetje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
>:")
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Hihi en ik ben lekker een man.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Dat dacht ik toen ik z'n fobo voor het eerst bekeekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto van Ang3l op FB waarvan ik idd ff dacht "djeez, waarom is die jongen geen hetero?"
Die wil je ook bekeren tot homo zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het crap-forum aan de blue waffle geholpen. Via Dreamer. Allemaal nietsvermoedend image-googlen
Dus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi en ik ben lekker een man.
Dat heb ik bij ALLE pics van Ang3l tot nu toe gehad, maar op de ene foto was ie echt hot.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik had meer iets van, zo die is iig geen hetero.
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politiequote:
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef STING het volgende:
[..]
Als je hem in huis niet kan vinden, kun je dat beschouwen als kwijt zijn, MSXje
Wait, what, Auto pleite?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik loop eerst ff naar de beheerder van t complex en ga daarna meteen door naar de politie
Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shit, ik heb teveel gezegdquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij 's morgens niet naar z'n werk gaat, maar...
Euhm... neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klappen met je borsten ipv je handen?
Ik wil ook een foto van Angel zienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is idd een mooie man ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vond hem echt gewoon móói, en dat vind ik echt zelden.
zijn fobo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil ook een foto van Angel zien
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.quote:
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."
Hmmm....
Maar... hoe wijt jij dat?quote:
Nee, alt+F4quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Ik moet blijven, maar heb geen zin.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet weg, maar ik heb geen zin
Stom gedoe
Ik hou er wel van als mannen goed afgericht zijnquote:
Uhuh. Begonnen met mij... Mijn ogen..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Wat heb je ervoor over?quote:
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen waardoor ik raar werd aangekeken door een collega'tje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was warm genoeg in de trein
Ik ken een mannetje bij de GPS enkelbanden fabriekquote:
Ik vind het koud, te ver, geen zin om de fiets te pakken enz...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet blijven, maar heb geen zin..
Stom gedoe.
Ik word liever zelf goed afgericht als ik dan moet kiezenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als mannen goed afgericht zijn
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoorden
Dat weet ik... maar dat is niet handig. Ik ben lui aangelegd. Ik wil hem UIT!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tuurlijk. Op "Escape" drukken, waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Do I look like I care?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Collega'tje, de ergste van alle verkleinwoorden
Da's wel heel makkelijk natuurlijkquote:
Jij bent hetero én een mooie man.quote:
collegaatjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.
Dat zei ik er maar niet bijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
"Euhm ja, ipv dit uiterst interessante stuk door te lzen zit ik te fokken over homo's en blue waffles."
Hmmm....
blijkbaar wel he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat woord niet eens.
en mijn elektrische tandenborstel is stukquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Noes! M'n favo broek is gekrompen, nu lijkt 't net zo'n skinny ding
Je moet hem ook alleen in je mond stoppenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en mijn elektrische tandenborstel is stuk
Minipuber heeft vast nog wel iets wat 'm niet meer pastquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar dat doe ik dus juist niet. Spreek mij eens niet zo tegenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken een mannetje bij de GPS enkelbanden fabriek
En dat je die enkelband voor hem aangeschaft hebt, zegt natuurlijk ook al iets
Was ie dat niet al eerder?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en mijn elektrische tandenborstel is stuk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik overigens zaterdag logica tegen (of misschien wel voor) je heb gebruikt?
Nou, kom maar langsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het koud, te ver, geen zin om de fiets te pakken enz...
[..]
Ik word liever zelf goed afgericht als ik dan moet kiezen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
I can't see, I'm looking at your boobs
Ik schat dat ie niet veel groter is dan m'n nichtjes, dus dat gaat niet werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Minipuber heeft vast nog wel iets wat 'm niet meer past
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik schat dat ie niet veel groter is dan m'n nichtjes, dus dat gaat niet werken![]()
Eerder andersom..
nog kle..... ach laat ook maarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, dat had ik als ik jou was ook snel weer vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren.
Ik heb het er maar op gegooid dat ik de genoemde bedragen van de zotte vindquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan meestal maar gewoon "binnenpretje"
Nee, zou ik ook niet doen op m'n eerste dag.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Watertornado het volgende:
waarschijnlijk linksboven op je toetsenbord.
Dat heb ik ook eens gezegd.. kreeg ik ook een dubbelzinnige opmerking op terug. "Oh, noem jij dat zo?"quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dan meestal maar gewoon "binnenpretje"
Denk je nu echt dat ik daar in trap?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat had ik als ik jou was ook snel weer vergeten
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, zou ik ook niet doen op m'n eerste dag.
Morgen kan dat wel
Ik natuurlijkquote:
Vertel dan ook meteen even van die lemon partyquote:
Oooh wacht, die ogen bedoel jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ogen zitten ietsje hoger, vrind
Scherp hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het er maar op gegooid dat ik de genoemde bedragen van de zotte vind
Ik ben er ook niet helemaal geschikt voor. Ik houd teveel van tegen mensen in gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Mijn logica was perfectquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik daar in trap?
Tijd voor...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
Africhten. Dat is iets wat in mijn geval toch echt onbegonnen werk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |