Da's wel een goeie. Kan gewoon zeggen dat ik die heb. Nu nog een studente scoren!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef jstrike het volgende:
hoe weet je vrouw nou of je een midlife crisis hebt?
Toen ik 30 werd.quote:btw weest blij. Heb je je quarterlife crisis al gehad?
dankomt je midlife wanneer je 60 bent schat ik zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Kan gewoon zeggen dat ik die heb. Nu nog een studente scoren!
[..]
Toen ik 30 werd.
Ja, dan worden die studentes gescheiden moeders met 3 jengelende kids ben ik bang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
[..]
dankomt je midlife wanneer je 60 bent schat ik zo
kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dan worden die studentes gescheiden moeders met 3 jengelende kids ben ik bang.
Ik word binnenkort 49.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
je bent 40 en zit nog op fok
best wel crisis als je het mij vraagt![]()
Ik zeg maar niks...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik word binnenkort 49.
Wanneer moet ik stoppen met fok?
quote:
Nee, pics van Yvonne moeten in het 20+ forum.quote:
Leer jij dat woord eerst maar eens schrijven, knulquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij moet je daarvoor eerst je pubertijd doorgemaakt hebben.
Poe poe wat volwassen, heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
alsof jij uberhaubt ooit van je leven een wijf geblaft hebt met je dikke pindakaas harses.
Mag allebei hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Leer jij dat woord eerst maar eens schrijven, knul
Neehoor, het heeft allebei een andere contekst.quote:
Leer het woord context eerst maar eens schrijven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Neehoor, het heeft allebei een andere contekst.
Ik zoek dan ook studente voor bijlesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leer het woord context eerst maar eens schrijven.
Sorry, geen tijd. Zit in een MLC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook studente voor bijles
je hele verhaal is doordrengt van tegenstrijdigheden,dus ga je verder beklagen in ONZ.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef Stefan het volgende:
Ik wil ook een midlifecrisis Ik ben nu 40 namelijk en heb me zo verheugd op het kopen van een cabrio en vreemdgaan met een studente. Maar ik voel me nog geen veertig. Ik heb geen behoefte aan een cabrio, hoef geen haartstukje. Ik wil wel vreemdgaan met een studente maar zonder midlifecrisis zal mn vrouw dat niet pikken. Dan is het gewoon vreemdgaan. Als ik een midlifecrisi zou hebben is dat een fase waar je doorheen moet.
Jij bent ook veul te oud.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd. Zit in een MLC.
Ga jij even in onzin zitten drengen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef rubje het volgende:
[..]
je hele verhaal is doordrengt van tegenstrijdigheden,dus ga je verder beklagen in ONZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |