Da's wel een goeie. Kan gewoon zeggen dat ik die heb. Nu nog een studente scoren!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef jstrike het volgende:
hoe weet je vrouw nou of je een midlife crisis hebt?
Toen ik 30 werd.quote:btw weest blij. Heb je je quarterlife crisis al gehad?
dankomt je midlife wanneer je 60 bent schat ik zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Da's wel een goeie. Kan gewoon zeggen dat ik die heb. Nu nog een studente scoren!
[..]
Toen ik 30 werd.
Ja, dan worden die studentes gescheiden moeders met 3 jengelende kids ben ik bang.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef jstrike het volgende:
[..]
dankomt je midlife wanneer je 60 bent schat ik zo
kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, dan worden die studentes gescheiden moeders met 3 jengelende kids ben ik bang.
Ik word binnenkort 49.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
je bent 40 en zit nog op fok
best wel crisis als je het mij vraagt![]()
Ik zeg maar niks...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:43 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Ik word binnenkort 49.
Wanneer moet ik stoppen met fok?
quote:
Nee, pics van Yvonne moeten in het 20+ forum.quote:
Leer jij dat woord eerst maar eens schrijven, knulquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij moet je daarvoor eerst je pubertijd doorgemaakt hebben.
Poe poe wat volwassen, heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
alsof jij uberhaubt ooit van je leven een wijf geblaft hebt met je dikke pindakaas harses.
Mag allebei hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Leer jij dat woord eerst maar eens schrijven, knul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |