wij hebben bij ons deze op het industrieterrein;quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga mijn auto straks eens laten wassen. Niet in de krasstraat maar bij zo'n bedrijf die het met de hand doen en waarna hij met de machine droog geblazen wordt. Ik weet dat het ook niet de beste oplossing is maar het is me nu nog te koud om zelf te doen
wat kost een auto wassen daar dan? en die Erwin Doctor is handmatig, of wasstraat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:28 schreef Daywalk3r het volgende:
B&S Carcleaning
http://www.bs-carcleaning.nl/
Helaas zitten ze op een slechte locatie waardoor het niet meer loopt en waardoor ze ook dichtgaan vanaf 1 April. Nu zijn ze alleen nog Dinsdags en Zaterdags geopent.
Stomme Erwin Dokter zit op een veel betere plek waar iedereen naartoe gaat.
Jaloersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
net een broodje doner achter de kiezen
nice! hopelijk is dit het enige probleem...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Remco
vanavond als het goed is!
Ja, exact...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice! hopelijk is dit het enige probleem...
En daar kun je de hele middag op levenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:08 schreef sjoemie1985 het volgende:
er word nu wat van de mac gehaald door een collega, dus kan straks heerlijk 9 kip nuggets naar binnen werken![]()
![]()
![]()
Goede vraag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En daar kun je de hele middag op leven?
nee, maar ff een herinneringquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat gaat nu even niet werken he
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, maar ff een herinnering
zal, als ik het niet weer vergeet, vanavond de camera meenemen of anders proberen foto's te maken met m'n telefoon... kan ik vooruitgang laten zien
prima... wat voor blok ligt er eigenlijk in je Mk2?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De foto's zullen asap volgen
Wat is een Mk2?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima... wat voor blok ligt er eigenlijk in je Mk2?
Mk2 = Mark 2 / Mark II = http://en.wikipedia.org/wiki/Mark_IIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is een Mk2?
Edit: 1.3 benzineblok
een dealtje, wat moet ik daar onder verstaan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef norich het volgende:
[..]
ff een dealtje gesloten met de docenten natuurlijk
Ik wil niet weten hoequote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:33 schreef norich het volgende:
[..]
ff een dealtje gesloten met de docenten natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een dealtje, wat moet ik daar onder verstaan?
GMTA?quote:
Machinaal 7.5 en met de hand 15. Hij staat er nu weer mooi bij. Dacht dat ik er kon pinnen maar dat kon niet dus moest naar de pin en terug. Toen was ie achter de wielen alweer iets vies. Die vent lachen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat kost een auto wassen daar dan? en die Erwin Doctor is handmatig, of wasstraat?
Met de hand kun je het zo duur maken als je wilt, tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Machinaal 7.5 en met de hand 15. Hij staat er nu weer mooi bij. Dacht dat ik er kon pinnen maar dat kon niet dus moest naar de pin en terug. Toen was ie achter de wielen alweer iets vies. Die vent lachen.
15 voor de hele auto met de hand, dat valt nog wel mee... of is het een hele simpele wasbeurt met afspuiten, insoppen, afspuiten en droogwrijven?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Machinaal 7.5 en met de hand 15. Hij staat er nu weer mooi bij. Dacht dat ik er kon pinnen maar dat kon niet dus moest naar de pin en terug. Toen was ie achter de wielen alweer iets vies. Die vent lachen.
1 euro per minuut dusquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
Ze spuiten hem in met spul. En dan doen ze de velgen enzo. En dan wassen en dan weer afspoelen en dan nog iets op de velgen en alles en dan onder zo'n blazer en dan nog even met een doek er langs en klaar.
Doen ze in een kwartiertje ofzo.
die 35m-wasstraat bij ons levert een mooi resultaat op, zowel de auto als de velgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb geen wasstraat ervaring, maar de velgen maken ze goed schoon en ze gaan overal net iets beter tussen.
Erwin Dokter is iets goedkoper en dan gaat het machinaal. Voordeel daar is dat de onderkant meegenomen wordt.
0 graden buiten. Doe het in de lente wel. Dan maak ik dat ding een keer helemaal schoon.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat echte mannen het zelf deden
voor ¤ 10,50 heb ik wassen, drogen, was, bodemreiniging, bodemwax, polish en micro dryquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat echte mannen het zelf deden
Toemaar. En die straat zit in?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor ¤ 10,50 heb ik wassen, drogen, was, bodemreiniging, bodemwax, polish en micro dry
wat niet wegneemt dat ik soms samen met 2 kameraden auto ga wassen in het weekend
Mooi systeemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Haaksbergen, op Stepelo... http://www.hulshofolie.nl/carwash
2 minutenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi systeem![]()
Maar wel een eind rijden
al doe ik het ook niet super vaak, meestal ff 'snel' insoppen, afspuiten en droogmaken in zo'n wasbox...quote:
nee, ik had ook wel brood meequote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En daar kun je de hele middag op leven?
Astridquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef Assiej het volgende:
Thuis..
en weer aan de studie en tekenenen designen ..
enig....
Bijna net zo duur als tubbergen:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:08 schreef ReMcOrE het volgende:
Haaksbergen, op Stepelo... http://www.hulshofolie.nl/carwash
Neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin, ken je 'm? Bryan de internetheld! _O-
je vindt het ook echt duur, of was het meer als kostenvergelijking?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bijna net zo duur als tubbergen:
Tubbergen:
[ afbeelding ]
^ Gratis stofzuigen zonder tijdlimiet ofzo. ^
Haaksbergen:
[ afbeelding ]
Helemaal niet duur, de auto staat er hier gemiddeld eens per twee wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
je vindt het ook echt duur, of was het meer als kostenvergelijking?
en dan alleen nog ff droogmaken en dan rijdt Martijn terug naar huis?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Helemaal niet duur, de auto staat er hier gemiddeld eens per twee weken.
mooiquote:
Voordeel van een oude, veelvoorkomende, auto... Kosten zijn ongeveer 50 euroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooikun je weer genieten van je Mk2
en als ik vragen mag; vallen de kosten nog mee?
ja, onderdelen genoeg te krijgen; VW maakt ze ook nog gewoon. en 'namaak' zijn er ook genoeg, met ff zoeken ook goede kwaliteitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Voordeel van een oude, veelvoorkomende, auto... Kosten zijn ongeveer 50 euro
Maak alleen altijd bij de deuren enz. droog en stofzuig hem snel wat uit, en dan 4KM over asfalt naar huis, rij hem dus wel droogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:33 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan alleen nog ff droogmaken en dan rijdt Martijn terug naar huis?
Preciesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, onderdelen genoeg te krijgen; VW maakt ze ook nog gewoon. en 'namaak' zijn er ook genoeg, met ff zoeken ook goede kwaliteit
doe ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maak alleen altijd bij de deuren enz. droog en stofzuig hem snel wat uit, en dan 4KM over asfalt naar huis, rij hem dus wel droog.
dan heb je een goede deal gemaakt Davidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies
Arbeidsloon en alles zit erbij
Betere deal kun je niet maken
En nu hopen dat het goed blijft gaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doe ik ookmaak deuren, achterklep, motorkap, velgen ff droog en dan naar huis... stofzuigen moet ik echt vaker doen! maar nu aan het klussen, dus ding is zo weer smerig
[..]
dan heb je een goede deal gemaakt David
Wij hopen het met ons allen voor jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgenmiddag naar de huisarts, een andere dan m'n vaste die dus nog op vakantie is
Hopelijk ben ik nu snel van deze onzin af
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hopen het met ons allen voor je
Weet je dat wel zeker?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wij hopen het met ons allen voor je
Da's waar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, maar het zou maar zo kunnen dat iemand dat niet 'hoopt'.
Dat moet ik wel geloven aangezien jij zo ongeveer bij het meubilair hoort hier.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neu, volgens mij wordt hier weinig gehaat
Met mij vele anderenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat moet ik wel geloven aangezien jij zo ongeveer bij het meubilair hoort hier.
U bent toch wel het boegbeeld van TOFquote:
quote:
Selmaquote:
Welnee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
U bent toch wel het boegbeeld van TOF?
Nice ook zo genaaid: http://www.fcupdate.nl/vo(...)nsfer-choupo-moting/
Veel plezierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik ga naar Veldhuis en Kemper nu.
Groeten
Dat wel grappig vinden maar het je overburen niet gunnenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bam! en daar valt buiten iemand gigantisch met fiets en al op zn bek.
Je had me moeten zien spartelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wel grappig vinden maar het je overburen niet gunnen
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je had me moeten zien spartelen.![]()
Een wonder dat de deurklink er nog aanzit.
Als een vis op het drogequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je had me moeten zien spartelen.![]()
Een wonder dat de deurklink er nog aanzit.
In Goor is dinsdagavond een fietser om het leven gekomen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bam! en daar valt buiten iemand gigantisch met fiets en al op zn bek.
Oeh bahquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Goor is dinsdagavond een fietser om het leven gekomen.
De man kwam op de Voorstraat ongelukkig ten val en overleed ter plekke aan de verwondingen. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=121211
Baasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe d'r zat net al een auto tegen een geparkeerde auto aan voor ons huis. Ook gewoon doorrijden he![]()
Maar ik heb zn kenteken
fixed.quote:
Ja keer wat anders dan elke keer dat zwaai poppetjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deel je vreugde met me mee
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:53 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja keer wat anders dan elke keer dat zwaai poppetje![]()
ik weet niet wat er te vieren valt, om mijn onvoldoendes ben ik heus niet blij..
(misschien omdat klasgenootjes die altijd spiekbriefjes hebben nu een keer gepakt zijn? )
nahh... dat was een leuke actie maar blij daarom? Nahh..
I want my phone back
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
*geeft glas Roosvicee*
Liever Carvan Cevitanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje![]()
*geeft glas Roosvicee*
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En voor Justin een glas bitter en zure substantie
Toen ik Sel's reactie zag moest ik meteen hieraan denkenquote:
Inmiddels weet ik wie het slachtoffer is...quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
En wat dacht je van Willem Mouth Duyn? Die lul reed me een keer bijna van de fiets achter de kerkstraat trouwens, en na mijn vervloeking ging ie dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer verraderlijk ja. Hopelijk strooien ze ook hier in de straat maar dat zal wel niet. Deden ze vorige keren ook niet terwijl er hier heel veel verkeer langskomt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef omearos het volgende:
thuis
weg is mooi schoon, veel strooiers gezien. Stoep is spekgladsoms wit, maar meestal niet, en toch glad
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen ik Sel's reactie zag moest ik meteen hieraan denken
[..]
Inmiddels weet ik wie het slachtoffer is...Die lul scheurde door de smalle steegjes bij het kerkplein toen ik de zwerfpoezels te eten gaf en dat was in de lente of zomer. Heeft dus niks te maken met verongelukken door gladheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Weet ik, maar ik vond het wel erg toevallig dat ik hieraan moest en denken en achteraf een familierelatie blijkt te zitten ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Die lul scheurde door de smalle steegjes bij het kerkplein toen ik de zwerfpoezels te eten gaf en dat was in de lente of zomer. Heeft dus niks te maken met verongelukken door gladheid.
Trustenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:30 schreef Assiej het volgende:
Brr koud en slaap
ik zoek mijn bedje maar op
slaap lekker x
Vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:38 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oehh
wat een gekus, wat een liefde...
zal mijn bed ook zo warm zijn als jouw hart?
Wouterquote:
Neeee! Jaren geleden eens achter op een scooter gezeten en dat was al doodeng.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
Selma
lijkt motorrijden je niet wat?
Hier posten!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David, ik krijg net een een leuke foto van ons doorgemaild. Die was gemaakt tijdens de meet in Wierden.
PMen of zal ik 'm hier posten?
Toch posten!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uitvergroot is ie toch niet zo leuk.![]()
Doe maar PMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ David, ik krijg net een een leuke foto van ons doorgemaild. Die was gemaakt tijdens de meet in Wierden.
PMen of zal ik 'm hier posten?
Bas!quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:29 schreef Redbaron het volgende:
goedemorgen!
vannacht ff plassen ga ik me toch bijna op de bek...
Dikke Remus, jonguh! Bam!quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Collega's zijn helemaal gek op m'n uitlaat
want?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Collega's zijn helemaal gek op m'n uitlaat
"Ja met DTM uitlaat ja, dus met dubbele pijp kut!"quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef FCTVCF het volgende:
Gisteren afscheidsfeestje van een maat.. gaat 5 maanden naar VS. Strippertje bwehhe
nice! wij willen kameraad van ons, die echt vrouwenschuw is, ook een keer strippertje 'cadeau' doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:55 schreef FCTVCF het volgende:
Gisteren afscheidsfeestje van een maat.. gaat 5 maanden naar VS. Strippertje bwehhe
half 8 begonnen? en door tot half 4?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ffuuuuuuu, de eerste 5½ uur van de dag zitten erop
van?quote:
Haha moet je echt doen is lachen. Deze maat is juist niet vrouwenschuw maargoed, dit was wel leuk cadeau.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice! wij willen kameraad van ons, die echt vrouwenschuw is, ook een keer strippertje 'cadeau' doen
[..]
half 8 begonnen? en door tot half 4?
[me=ReMcOrE] moet nu nog 4 uur...
[/me]
[..]
van?
waarom zo vroeg begonnen dan? en waarom zo lang door?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vertel mij wat. En ik moet nog zo lang
mijn CC is eind 2010 verlopenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef FCTVCF het volgende:
Al kaarten voor Rubin Kazan thuis Remco?
Oh dat is klotenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn CC is eind 2010 verlopenvandaag een nieuwe aangevraagd via internet, vanavond ff het geld overmaken... en hopen dat, als ik mijn nieuwe heb, er dan nog kaarten over zijn!
nope... wie weet ooitquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:30 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Oh dat is kloten
Ben jij lid van VAKP eigenlijk?
Ik doe het vooral om met maten te zuipen voor/na de wedstrijd om hier ook indirect de supportersvereniging mee te steunen zodat ze meer knaken hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nope... wie weet ooitheeft dat nog veel voordelen dan?
wat kost Vak-P per seizoen dan? en iedereen kan lid worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:37 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik doe het vooral om met maten te zuipen voor/na de wedstrijd om hier ook indirect de supportersvereniging mee te steunen zodat ze meer knaken hebben.
Echte voordeel is dat je voorrang hebt op kaartenverkoop.
20 euro ofzo, weetniet preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat kost Vak-P per seizoen dan? en iedereen kan lid worden?
bedrijfssite voor mijn zogenaamde eigen bedrijf.quote:
valt nog mee... maar meestal lukt kaarten kopen me ook wel met alleen m'n CCquote:
Gaat ook vooral om de uitwedstrijden waar veel belangstelling voor isquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
valt nog mee... maar meestal lukt kaarten kopen me ook wel met alleen m'n CC
en zulke uitwedstrijden zijn tegen Heracles, Ajax, PSV etc.?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:53 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Gaat ook vooral om de uitwedstrijden waar veel belangstelling voor is
Trouwens meet? Wanneer, wie , wat , waar.
Heracles uit bijv ja, en vooral europese uitduels die dicht bij zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en zulke uitwedstrijden zijn tegen Heracles, Ajax, PSV etc.?
geen idee, volgens mij werd eerst ff de belangstelling bekeken
super veel uitduels pak ik niet meequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Heracles uit bijv ja, en vooral europese uitduels die dicht bij zijn
Ik mis zondag het eerste uitduel sinds oktober ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
super veel uitduels pak ik niet mee
mijn laatste uitduel was halve finale beker in Rotterdam vorig seizoenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:10 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ik mis zondag het eerste uitduel sinds oktober ofzo
Haha is toch ook niet ergquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn laatste uitduel was halve finale beker in Rotterdam vorig seizoen
Utrecht thuis ga ik zeker heenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Haha is toch ook niet ergBeker gaat trouwens weer leven jonge
Utrecht thuis moet je ook sowieso heen
whehehehequote:Op woensdag 2 februari 2011 14:19 schreef FCTVCF het volgende:
Twente - Ajax in de finale... Aboutaleb scheit hem nu al
Oja dat komt er ook weer aan, is even kijken hoe het deze keer gaat met kaartenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef FCTVCF het volgende:
Al kaarten voor Rubin Kazan thuis Remco?
vrije verkoop is al begonnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja dat komt er ook weer aan, is even kijken hoe het deze keer gaat met kaarten.
Weet ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oja dat komt er ook weer aan, is even kijken hoe het deze keer gaat met kaarten.
BTW: Wat is voordeel van VakP boven Vriendenkring (Lid van)?
die van ons wordt m.i.v. 15 februari burgemeester van Hoogeveenquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:40 schreef ACT-F het volgende:
Onze burgemeester heeft ontslag genomen
qua muziek en sfeer knalt het altijd bij Vak-P jahquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Vriendenkring kun je rustig een biertje drinken en bij VAKP gaat het altijd los?
Ik zie het, moet toch nog richting Enschede stad, dan daar maar is even langs rijdenquote:
Daar was ik ook al achter, pa was al een heel aantal jaren (Voor Arke Stadion) lid van vriendenkring dus nooit veranderd, volgend seizoen met 4 kameraden kaarten dus dan maar is richting VakPquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:41 schreef FCTVCF het volgende:
Vriendenkring kun je rustig een biertje drinken en bij VAKP gaat het altijd los?
God wat een herriequote:
Ik vind het ook herrie maar was na overwinning tegen Ajax geloof ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
God wat een herrie.
#NP: FreshFM - 90s Dance![]()
Dan kan het zeker lekker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:01 schreef FCTVCF het volgende:
Ik vind het ook herrie maar was na overwinning tegen Ajax geloof ik1-0 met Ruiz.. dan is het wel lekker.
Astridquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:57 schreef Assiej het volgende:
Zooo.. nog 2 toetsen te gaan
Best leuk als je toneel moet spelen en je te horen krijgt dat je een hoger cijfer krijgt dan je mede-spelers
quote:
hoe gaan de toetsen tot nu toe dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Assiej het volgende:
[..]Remco
Haha ja dat dacht ik toch!![]()
Kan ik wel gebruiken want het cijfer telt mee in de hele waslijst van andere vakken dus compenseerd het mooi met elkaar
Mwa, matig..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe gaan de toetsen tot nu toe dan?
je had toch op zn minst op de oxxio reclame van FOK! kunnen klikken, sponsor Dannyquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
kreeg dus vorige week vrijdag brief van Enexis (netbeheerder) dat ik binnen 15 werkdagen een energieleverancier moet hebben, anders word ik afgesloten... dus net Essent gebeld, als je klant wordt, duurt het minimaal 2 weken voordat alles in orde isgelukkig hebben ze flexcontracten, die je via de telefoon af kunt sluiten bij de Klantenservice; deze is binnen 2 dagen verwerkt en vervalt als het echte contract ingaat
dus dan loop ik ook geen risico meer op afsluiting! en ik krijg er gratis een Slimme Thermostaat bij
Polen zijn goedkoper en zeuren minder!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom moet je een energieleverancier hebben?
Je kan je vriendin ook laten fietsen
enexis net zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef GimmeGore het volgende:
En Essent is echt vreselijk!
hun administratie is een chaos en hun service is gewoonweg klote.
Enexis is toch alleen de netwerkbeheerder, daar heb je toch als prive persoon niets mee van doen?quote:
klopt, maar daarom zijn het wel zeikerds!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Enexis is toch alleen de netwerkbeheerder, daar heb je toch als prive persoon niets mee van doen?
Is dat te krijgen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Mdrop het volgende:
@ Remcore: Android 2.3 al op je telefoon?
Een ToFmeet maar niemand heeft het er meer over.quote:
Neen. Zie mn post hierboven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Under_Score het volgende:
is er al een datum/tijd voor die meet bekend?
Davidquote:
Die eerste is wel leukquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David
Zullen we de foto plaatsen? Justin wil dat zo graag namelijk![]()
ToF en PSV topicquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Drizzt_DoUrden
ReMcOrE
tong80
Daywalk3r
ACT-F
Ratelslangetje
Redbaron
rulerofdeath
JustinK
Assiej
Mdrop
100% Tukker
Panzerknacker666
haakon
norich
omearos
MarkoAlmelo
Doublepain
kanovinnie
welkominspace
iamredleader
Mwanatabu
-X-Angel-X-
Stefan
.Neovo.
Gorill0r
m113
Juicyhil
GimmeGore
Yuri_Boyka
Under_Score
karton
Dribbel_
Dj_Day-V
ManAtWork
TheGirlNextDoor
LudoSanders
tdrone
ZwartmetSuiker
MMUFC
GGMM
zatoichi
AlwaysLikeThis
ajacied4lf
Mrs.Vixen
GodsSon
ElmoFan
leonboefie
Sj0rSz
Palomar
foto!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
David
Zullen we de foto plaatsen? Justin wil dat zo graag namelijk![]()
Toen je een tijdje weg was heb ik je best wel gemistquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef FCTVCF het volgende:
Vinden jullie het leuk of stom dat ik hier zo weinig post?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Toen je een tijdje weg was heb ik je best wel gemist't Is toch altijd raar als iemand hier dagelijks veel post en ineens weg is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Past perfect bij mekaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij issie trouwens nog niet geweest in dit topic:Waarom dat getuut? Leg uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Het heeft geen enkel nut, meer kan ik er niet over zeggenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waarom dat getuut? Leg uit.
Tuut tuut tuut, de groeten van Ruud Justin?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het heeft geen enkel nut, meer kan ik er niet over zeggen
Nope, dat maakte een andere ToF-er ervanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tuut tuut tuut, de groeten van Ruud Justin?
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Drizzt_DoUrden
rulerofdeath
-_Guitarist_-
Daywalk3r
Redbaron
Assiej
ACT-F
haakon
Henkie94
fairytalessuck
Dyr.
Rechtse_Hippie
Lysdexie
mistyl
JanPiraat
aight1
Floxcie
Lindgren.
Bastard
RacerDKB
the_legend_killer
JApieman
Socios
omearos
Under_Score
100% Tukker
K-Cash
HSG-BOMBER
Penisbaard
HappyBob
xminator
chroestjov
stevenmac26
ainoo
Alerion
Staal
norich
Lavenderr
Franneh
ikbennieuwopfok
mc-Piel
RickoKun
MarkoAlmelo
matthijs100
Mdrop
m113
napoleonfour
CaptainCookie
Panzerknacker666
drunk_on_shadows
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:14 schreef FCTVCF het volgende:
Ik was trouwens laatst op Eredivise Live, welke wedstrijd weet ik zo niet meer.
[ afbeelding ]
Zoek de Robin..
Nee een kusje meer kan er niet vanaf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heb ik nu een wasdroger gewonnen?
Een 'FCTVCF hangt Ratels was netjes,zonder kreukels op met op kleur gesorteerde wasknijpers' tegoedbon dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:12 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Nee een kusje meer kan er niet vanaf.
Nee dat kan ik heul niet! Moet ik eerst een cursus van Ratelss...quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Een 'FCTVCF hangt Ratels was netjes,zonder kreukels op met op kleur gesorteerde wasknijpers' tegoedbon dan?
Aan kusjes heb ik niks.
En voor mij een kleine milkshake vanille en een broodje hamburger graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |