Het was echt wel gezellig! Jouw taart en soepquote:Op zondag 30 januari 2011 00:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Yup, om 12 uur iedereen naar huis gestuurd die er nog was. En nu mijn bed in
mooi
quote:
quote:
quote:
quote:
Combobreakerquote:
Foei! Jij hackz0r.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:39 schreef ACT-F het volgende:
Ouderwets aan het hacken geweest en met resultaat! De Nokia E72 is nu helemaal gehackt waardoor ik ongecertificeerde applicaties kan installeren![]()
Ik ben op internet nog meldingen tegengekomen van mensen die de nieuwste firmware gehackt hebben
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David, heerscher
Gefeli met ps... uh eindhoven
goedemorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas en Justin
[..]
Het was echt wel gezellig! Jouw taart en soepJouw boekenkast
![]()
Slaap lekkerof alvast een goedemorgen als je terugleest.
Timelifes The Golden Age of Country,quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke cd's mogen niet in de auto ontbreken?
Jannes!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
whehe, henk wijngaard dan?quote:
Heb nu een stapel cd's.. variërend van Folk tot Metalcorequote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe, henk wijngaard dan?
Ik heb gewoon een dvd met 47albums geloof ik, van nl pop tot zwaar metaal incl boemboem.
gewoon wat jij lekker vind luisteren in de auto, jwz
tipje...zo min mogelijk origineel in je auto leggen, ivm inbraak enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nu een stapel cd's.. variërend van Folk tot Metalcore
Heb zelfs de cd van Damien Rice erin zitten
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga er 1 halenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:46 schreef Redbaron het volgende:
kweet niet waarom, maar ik heb zin in een mic bag
Dunnowquote:Op zondag 30 januari 2011 13:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
lama doen dan, komt de chili chicken ooit nog terug?
Joah, joah. Heb alleen gekopieerde albums erinquote:Op zondag 30 januari 2011 13:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
tipje...zo min mogelijk origineel in je auto leggen, ivm inbraak enzo
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joah, joah. Heb alleen gekopieerde albums erin
te koudquote:Op zondag 30 januari 2011 14:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom ben je nu niet aant cruisen, man?
in de auto?quote:
ze staan toch achterquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef rulerofdeath het volgende:
De streams van fct doen 't niet meer
Kom ik ook net achter jaquote:
is ook wel te verwachten met feyenoorquote:
Maar god wat is het erg als PSV het doetquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar god wat is het erg als PSV het doet
Hypocrisie heerscht bij sommigen
niet op jou slaande, Justin![]()
Klonk inderdaad geweldig, al op de radioquote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Mdrop het volgende:
Wat een sfeer in de veste, Donner halen, bier drinken en naar bruins. Top dag.
niks met hypocrisie te makenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar god wat is het erg als PSV het doet
Hypocrisie heerscht bij sommigen
niet op jou slaande, Justin![]()
wedstrijd, vanmiddag, FCT, tegen feyenoord, 91e minuut, 2-1quote:
14.gifquote:
Basquote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Redbaron het volgende:
Whoej, bijna een koffiezetter gekauft voor in de vrachtwaggel, 60euro onder de nieuwprijs
Bod moet nog ff bevestigd worden door de verkoper...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Bas![]()
Waarom bijnaKopen dat ding!
Mwa, dat niet echt... maar die chick waar ik dus mee ging roken kwam met iets wat wel de oplossing kan zijn: het kan allemaal aan een verstoring in mijn evenwichtsorgaan liggenquote:
Rust hard!quote:
Ziekte van Méničre?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, dat niet echt... maar die chick waar ik dus mee ging roken kwam met iets wat wel de oplossing kan zijn: het kan allemaal aan een verstoring in mijn evenwichtsorgaan liggenMorgen dus maar ff naar de huisarts voor een doorverwijzing naar een KNO-arts of neuroloog
Best kans ja...quote:
Succes/sterkte morgen bij je huisarts en beterschap voor nuquote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best kans ja...
edit: al heb ik geen gehoorschade, maar enkele andere dingen komen wel overeen
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Succes/sterkte morgen bij je huisarts en beterschap voor nu
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 31 januari 2011 08:42 schreef ReMcOrE het volgende:
en toen was het weer maandag... goedemorgen
heb nu bijna 2 weken de sleutel van m'n huisje, wat is er al veel gebeurd![]()
Nee, zal er straks eens wat makenquote:Op maandag 31 januari 2011 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
oeibeterschap dan maar!
foto's van je bolide al voorbij gekomen hier?
ben benieuwdquote:Op maandag 31 januari 2011 11:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zal er straks eens wat maken
Machielquote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef haakon het volgende:
goedemiddag.
kutzooi, AOV moet ik herkansen, in september pas
lekker beginquote:Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Auto staat bij de garage.. Wiellager kats kapot. Hij vond het onverantwoord dat ik er gisteren nog heen en weer mee naar Deventer ben gegaan
Tsja, ik hoorde natuurlijk wel dat er iets niet goed zat, maar ik schrok wel ff toen hij het zei.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Assiej het volgende:
Oeii.. balen david.
beter te vroeg dan te laat toch...
uiteraard is het balen, valt het nog onder iets van garantie of moet je zelf opdraaien voor de kosten?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, lach maar
Vind het niet cool dat ik m'n auto morgenavond pas weer op kan halen
Draai er zelf voor op, helaas. Gelukkig is het als het goed is niet zo knetterduurquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
uiteraard is het balen, valt het nog onder iets van garantie of moet je zelf opdraaien voor de kosten?
Dat geluid begon zaterdag pasquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Wel balen david, was dat geluid niet opgevallen met de proefrit?
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ik hoorde natuurlijk wel dat er iets niet goed zat, maar ik schrok wel ff toen hij het zei.
welke wiellager is er kapot dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Draai er zelf voor op, helaas. Gelukkig is het als het goed is niet zo knetterduur
hmmm, spaghetti. morgen maar is makenquote:
Huisarts is op vakantie, en de vervangende arts heeft het ook onmeunig drukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Justin![]()
Ben je nog naar je huisarts geweest?
Het is ook een sluimerend geluid wat niet direct opvalt. Bij mij viel het pas op bij het sturen. Ik heb te lang gewacht om naar de garage te gaan, waardoor er op een dag iets knapte en het geluid wel heel rigoureus werd. Het hele wiellagerhuis moest vervangen worden + kosten vele uren werkquote:
Inderdaad.. Het was vanmiddag op weg naar de garage wel dermate erg dat ik dacht dat m'n wiel eraf zou vallenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een sluimerend geluid wat niet direct opvalt. Bij mij viel het pas op bij het sturen. Ik heb te lang gewacht om naar de garage te gaan, waardoor er op een dag iets knapte en het geluid wel heel rigoureus werd. Het hele wiellagerhuis moest vervangen worden + kosten vele uren werk
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Huisarts is op vakantie, en de vervangende arts heeft het ook onmeunig drukIk bel morgen nog een keertje
Weet niet waar het over gaat maar ik ben het eens met mevrouw slim! ^quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar niet uitstellen he omdat je eigen arts er niet is of die ander (in dezelfde praktijk?) het te druk heeft. Als ik dat toen wel had gedaan was het fataal geweest. Ben 'gewoon' naar een andere huisarts in de buurt gegaan, uitgelegd aan de assistente hoe en wat en ik kon diezelfde ochtend nog naar Dr Tol.
(ik ben hem eeuwig dankbaar)
De afloop weet je wel.
Heyquote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi allen. Ik ben er ook weer eens. Hoe gaat 't hier?
Mooizoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
HeyAlles gaat zn gangetje.
Over huisartsen die op het verkeerde moment op vakantie gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Weet niet waar het over gaat maar ik ben het eens met mevrouw slim! ^
Doen wij altijdquote:
Dus alleen aardappel en winterpeenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef haakon het volgende:
[..]
WTF?
Nee met speklap en ander vleesch
Nu repeteren!
Nee, ik hou wel rekening met jequote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet te hard he anders val ik om.
Ja maar waarom hij niet moet wachten en naar een andere dokter moet gaan. Daar was ik het sowieso met je mee eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Over huisartsen die op het verkeerde moment op vakantie gaan.
Speklappen?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:12 schreef Assiej het volgende:
[..]
Doen wij altijdvind ik lekker
![]()
Wij doen altijd
Aardappelen, Winterpeen, uien en bruinebonen..
en dan uiteraard speklap of draadjesvlees
Veel mensen denken gatver, maar het is echt lekker.. je proeft niet extreem veel van de bruine boon maar voegt net iets extra's toe..
Speklappen zijn nice, van de barbecuequote:Op maandag 31 januari 2011 19:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Speklappen?Dat zou ik een uitgehongerde neger met biafra nog niet durven voorschotelen...
Komt 'ie:quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar waarom hij niet moet wachten en naar een andere dokter moet gaan. Daar was ik het sowieso met je mee eens.
Omdat in sommige gevallen uitstel hele nare gevolgen kan hebben. Het is geen bangmakerij maar een goedbedoelde waarschuwing.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar waarom hij niet moet wachten en naar een andere dokter moet gaan. Daar was ik het sowieso met je mee eens.
Nee, cevapcici van de bbq is nice...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Speklappen zijn nice, van de barbecue
Ik moet ook een was draaien maar heb geen zin om het daarna op te hangen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, even een wasje draaien en douchen
Kippetjes op de BBQquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, cevapcici van de bbq is nice...
Gewoon, bijna elk soort vlees van de bbqquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, cevapcici van de bbq is nice...
Ja dat kan het misschien wel zijn. Mijn collega heeft ook zoiets gehad, maar niet met alle symptomen die jij opnoemt.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt 'ie:
Ik zit al weken in de lappenmand, heb allerlei klachten, onderzoeken laten doen en er werd steeds maar niks gevonden, op een vitamine-D tekort na (dat inmiddels verholpen is, maar ik merk niks van extra energie).
Ik ben duf, suffig, nergens zin in, geen energie, zie er vaak bleekjes uit, moet soms ineens overgeven, heb vaak ijskoude zweethanden, sta wankel op m'n benen (als ik stilsta span ik alle beenspieren aan omdat ik het gevoel heb dat ik voorover donder), beetje misselijk en kan geluiden soms niet uit elkaar houden.
Sindskort: als ik teveel drukte of lawaai hoor (stel je voor, al 3 mensen die door mekaar praten is al heel lastig voor me om het uit mekaar te houden) word ik helemaal wazig, krijg ik een aanval van totale zwakte, en wil ik gewoon in bed kruipen
Zaterdagavond was het feestje bij Nicole, en een vriendin van haar wist al een beetje wat er zoal bij mij speelde, dus vroeg of ik m'n klachten eens op wou noemen. Blijk dat haar ex-schoonmoeder dezelfde klachten had. Het lag na jaren zoeken aan haar evenwichtsorgaan
Ik heb dus vanochtend meteen de huisarts gebeld, maar kreeg te horen dat die op vakantie was. De vervangende arts heeft het ook heel druk, en omdat ik vanochtend weer ontzettend moe was vergat ik door te vragen naar andere artsen die wél tijd hebben
Morgenochtend bel ik meteen weer, en vraag een andere arts om me te helpen en door te sturen naar een KNO-arts of neuroloog ofzo.
edit: ik heb in die paar weken tijd wel 2x het gevoel gehad dat ik er helemaal vanaf was (niet misselijk, wazig, raar, wankel, etc.), dus het gaat gewoon goedkomenJammer alleen dat die twee keren hooguit een uurtje duurden
Dankje!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dat kan het misschien wel zijn. Mijn collega heeft ook zoiets gehad, maar niet met alle symptomen die jij opnoemt.
En wat Selma dus zegt. Ga gewoon naar een ander dokter of naar je vervangende. Je betaalt er genoeg voor. Sterkte
Meer dan het beste!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook namens mij trouwens
Denk dat heel ToF je het beste gunt
+1!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook namens mij trouwens
Uiteraard. Dat en een lekkere romige vrouwenbips...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een meetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zijn we ook een stel lieverds met elkaar
Meet, klinkt goedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een meet![]()
en dan niet bij dat ene dure stomme rockfestival waar jullie het laatst over hadden.
\m/quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoogste tijd voor een meet![]()
en dan niet bij dat ene dure stomme rockfestival waar jullie het laatst over hadden.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Klinkt niet zo best allemaal Justin
* TheGirlNextDoor geeft Justin een hele dikke knuffel!
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook namens mij trouwens
quote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die string dient als touw net als bij de rolade?
Ja lekker zoutigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Assiej het volgende:
Speklappen zijn tha bomb...
ik vind het lekkerals ze hard gebakken zijn op b.v. bbq
1. WIE HEEFT ZIN IN EEN TOFMEET?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Meet, klinkt goed
elke week valt dat woord, niemand neemt de regie voor de rekening
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die string dient als touw net als bij de rolade?
1. IKquote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. WIE HEEFT ZIN IN EEN TOFMEET?
2. Zoja, waar zullen we die houden?
Ligt eraan wie er zijn en wat er te doen valt..quote:Op maandag 31 januari 2011 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
1. WIE HEEFT ZIN IN EEN TOFMEET?
2. Zoja, waar zullen we die houden?
Iedereen moet er zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er zijn en wat er te doen valt..
Baas!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
...maar iets waarbij je meer contact kan hebben met de anderen
ToFmeetlijst:quote:
Ik ben erquote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er zijn en wat er te doen valt..
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben erWat er te doen valt ligt aan de animo. Pas dan kunnen we overleggen welke datum en locatie. Ik ga dat niet in mn eentje bepalen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kom ook, mits ik dan helemaal beter benDan zien jullie de volle "100% Justin" rondstuiteren (lang verhaal, maar wat tot nu toe gezien is was hooguit "50% tot 75%")
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ToFmeetlijst:
1. _Guitarist_-
2. RatelSlangetje
3. Drizzt
4. Norich
Eerst maar afwachten wie er zin in hebben.daarna hebben we het wel over locatie en tijdstip.
Kun je nagaan, kearl... je hebt het echte metalbeest nog niet gezienquote:
Ooh godquote:Op maandag 31 januari 2011 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je nagaan, kearl... je hebt het echte metalbeest nog niet gezien\m/
Ie gaat kapot in de PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! \m/quote:
Ik mag niet pitten, moet nog rijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ie gaat kapot in de PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! \m/
Onvermoeibaar doorbeuken, gek!
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik mag niet pitten, moet nog rijden
Ik vind dat Bas ook moet komenquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind dat Bas ook moet komen
En mij nog steeds niet om hulp gevraagd... foei.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
xcuses als het geluid kut is, kan het niet checken want pc heeft nog steeds geen geluid, vriendin bakte er niks van![]()
Mooi zo, goddomme!quote:
Sel, heb je een keer mijn (hopelijk kundige) hulp nodig?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
ToFmeetlijst:
1. _Guitarist_-
2. RatelSlangetje
3. Drizzt
4. Norich
xcuses als het geluid kut is, kan het niet checken want pc heeft nog steeds geen geluid, vriendin bakte er niks van![]()
godverdomme 12 en een half uur gewerktquote:
Da's godverdomme langquote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
godverdomme 12 en een half uur gewerkt
Inderdaad, godverdommequote:
Denk al met al wel 3 uur zitten bellenquote:
Da;s wel relaxedquote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Denk al met al wel 3 uur zitten bellen
Nou.quote:
Bek dicht en headbangen, slaaf van Satan! \m/quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bek dicht en headbangen, slaaf van Satan! \m/
Ik pobeer het eerst met behulp van Justin via MSN, bij daglicht want nu zie ik niks onder de tafel. En anders moet jij er maar ff naar kijken. Thnx iigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sel, heb je een keer mijn (hopelijk kundige) hulp nodig?
Je weet wat ik heb gezegd over vloeken en wat het op je afroept he?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:02 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
godverdomme 12 en een half uur gewerkt
Je zegt het maar een keer, kan zo een keer vanuit Tubbig langskomenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik pobeer het eerst met behulp van Justin via MSN, bij daglicht want nu zie ik niks onder de tafel. En anders moet jij er maar ff naar kijken. Thnx iig![]()
Vertel het me eensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je weet wat ik heb gezegd over vloeken en wat het op je afroept he?
Ik weet het lieverd. Maar maak je daar maar niet druk over.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je weet wat ik heb gezegd over vloeken en wat het op je afroept he?
Nou eh.. Sander vraagt er letterlijk om om verdomd (verbastering van verdoemd) te worden.quote:
Je eerdere vloekposts maakte de situatie er niet beter op. Je kreeg 'toevallig' alleen maar meer pech.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet het lieverd. Maar maak je daar maar niet druk over.
ToFmeetlijst:quote:
Wanneer en waar weten we nog niet. Eerst zien wie zin hebben.quote:
Ja tuulk! Ik kan alleen lang niet altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wanneer en waar weten we nog niet. Eerst zien wie zin hebben.
Kom je ook ?
Daarom eerst zien wie wil en daarna overleggen waar en wanneer.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja tuulk! Ik kan alleen lang niet altijd
waar en wanneer?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
ToFmeetlijst:
1. _Guitarist_-
2. RatelSlangetje
3. Drizzt
4. Norich
5. Omearos
6. Daywalk3r
7. Haakon
8. Ruler
Waar wanneer enzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
ToFmeetlijst:
1. _Guitarist_-
2. RatelSlangetje
3. Drizzt
4. Norich
5. Omearos
6. Daywalk3r
7. Haakon
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En de mensen die ik nog niet genoemd heb
quote:
Hoi! Sta je nog strak?quote: