Het was echt wel gezellig! Jouw taart en soepquote:Op zondag 30 januari 2011 00:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Yup, om 12 uur iedereen naar huis gestuurd die er nog was. En nu mijn bed in
mooi
quote:
quote:
quote:
quote:
Combobreakerquote:
Foei! Jij hackz0r.quote:Op zondag 30 januari 2011 03:39 schreef ACT-F het volgende:
Ouderwets aan het hacken geweest en met resultaat! De Nokia E72 is nu helemaal gehackt waardoor ik ongecertificeerde applicaties kan installeren![]()
Ik ben op internet nog meldingen tegengekomen van mensen die de nieuwste firmware gehackt hebben
quote:Op zondag 30 januari 2011 11:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
David, heerscher
Gefeli met ps... uh eindhoven
goedemorgenquote:Op zondag 30 januari 2011 01:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bas en Justin
[..]
Het was echt wel gezellig! Jouw taart en soepJouw boekenkast
![]()
Slaap lekkerof alvast een goedemorgen als je terugleest.
Timelifes The Golden Age of Country,quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Welke cd's mogen niet in de auto ontbreken?
Jannes!quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
whehe, henk wijngaard dan?quote:
Heb nu een stapel cd's.. variërend van Folk tot Metalcorequote:Op zondag 30 januari 2011 13:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
whehe, henk wijngaard dan?
Ik heb gewoon een dvd met 47albums geloof ik, van nl pop tot zwaar metaal incl boemboem.
gewoon wat jij lekker vind luisteren in de auto, jwz
tipje...zo min mogelijk origineel in je auto leggen, ivm inbraak enzoquote:Op zondag 30 januari 2011 13:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb nu een stapel cd's.. variërend van Folk tot Metalcore
Heb zelfs de cd van Damien Rice erin zitten
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |