heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naam
[ afbeelding ]
mjah was meer zoiets van: niet de moeite waard om hem te kopen aangezien je hem toch wintquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:39 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
heb inmiddels zon ding in het rood, en ene in t blauw...
net zo bagger als die caterham fireblade... al maakt die meer toeren
Maar vooruit te brangen; niet echt
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:40 schreef Salatrel het volgende:
ik deed gisteren die endurance van 60 ronden op grand valley met de x2010uurtje en een paar minuten was ik klaar incl. 2 pitstops.
snelste rondje was 1:04 rond oid
in a-spec met driving force GT is die echt killing.... schokken als een MF'er op de rechte stukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
Hey kreator, thanks voor de R10.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik deed gisteren Indy 500 B-spec. zonder 1 aanwijzing in 2 uur en 15 minuten. Ideaal. Had uiteindelijk 31 rondes voorsprong.
No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef very het volgende:
Hey kreator, thanks voor de R10.
Lekker bakkie wel
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
No problem. Die koop ik zo weer. (als ik 20 miljoen heb, een ferrari heb gekocht en weer heb gespaard)
Neuh, wat boeit het. Die ene auto...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:57 schreef very het volgende:
Oh, je maakt geen backup om die na het sturen weer in te laden, zodat je je verstuurde auto niet kwijt bent?
game data help proggie...quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een backup van alleen je gt5 schnizzle?
ga naar de Save Game Ultilty (in games-tab, maar dan naar boven), daar zie je de savegame staan van GT5. Als je een USB stick erin duwt, dan kan je die savegame daarnaartoe kopieren. Verstuur de auto, delete de savegame, kopieer de savegame van de usb terug en voila...alles is er nog.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:59 schreef Kreator het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een backup van alleen je gt5 schnizzle?
Iemand daarna al gekeken of je iets kan editten op de PC?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
game data help proggie...
kopieren naar je USB stickie
Wat voor auto ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:56 schreef Steve-O het volgende:
Wat voor auto ?
En hoeveel bobs heb je nu gemiddeld nodig ?
Inderdaad, ik log net in maar viel me ook al op dat er nog geen nieuwe events zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef PieterBas het volgende:
Nog geen nieuwe seasonal events? ik zag wel een stel rallywagens in de online occasion dealer staan ?
de 24 uur races rij je met 3 man max.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was met de Red Bull X2010. Ik tot nu toe max 4, maar ik denk dat je bij de 24h races wel 6 man nodig hebt. Niet dat het boeit, want na een half uur rijden is een level 30 bob ook moe, maar rijdt alsnog iedereen eruit. En ze levellen als een malloot, als je een nieuwe bob pas in de endurance voor het eerst laat meerijden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
Ben nu bezig met de B-Spec endurance series.
200 mijl van Laguna Seca loopt nu met een Ford GT.
Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:28 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben GT5 op het moment een beetje zat aan het worden.. Moet alleen nog op B-spec 2 endurance racen en op Aspec nog 4...
En van de special events ook nog maar 5 ofzo... De zin is weg
Ik heb ook nog bijna alleen maar endurance races open staan (A-spec nog nascar en formule GT), maar daar heb ik inderdaad ook niet zoveel meer in. Die 4 uur van Tsukuba was al erg genoeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:17 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ik herken dat wel een beetje. Ik ben zover nog niet, maar de drive om te blijven racen is toch wel weg. Ben nu level 28/19 (A/B).
Het is leuker om af en toe een beetje aan te kloten met seasonals dan de reguliere races te blijven doen.
Daarom, en zo'n kampioenschap duurt wel een paar uur volgens mij. Dus daar waag ik me ook niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
Veel meer doelen in dit spel heb ik ook niet meer. Ben nu level 26, dus zet wanneer het kan een endurance aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef Scarsick het volgende:
Inderdaad, 20 ronden per race. Volgens mij doe je er minimaal 2 uur over in opperste concentratie. Ik wil nu alleen B-spec nog naar 30/35 halen om Vettel challenges te unlocken of direct de X2010 te unlocken.
is op zich wel te doen maar je kan je weinig foutjes permitteren. ze blijven behoorlijk dicht bij je in de buurt. ik vloog op fuji in rondje 14 van de baan en was gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:41 schreef Scarsick het volgende:
Ik zie echt op tegen FGT kampioenschap, ik hoor daar echt horrorverhalen over...
Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:35 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Weinig Photo Mode pica's.....
[ afbeelding ]
Er hing een GT-R aan mn ass, dus op Monza maar gevalletje All or Nothing gedaan in een krappe chicane....... Ik dacht dat ik er tegenaan ging..... Viel mee!
[ afbeelding ]
Turbo Race in de Expert Tier.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een gay mobiel, maar is een echte mannenbak.
ZR1 met Racing Modificationquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Die Gaymobiel, is dat de ZR1? Of de gewone?
Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..quote:
Collega had me die paint chip gestuurd en ik dacht "why not...."quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef zwaardegekste het volgende:
[..]
Die heb ik ook ja... in het zwart i.p.v. paars..
Maar de " gewone " C6 is ook te RMen, dus vandaar dat ik t effe vroeg...
Is inderdaad een mannenbak in een gay kleur
Ze moesten je lynchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef Kilt-Lifter het volgende:
Hij is niet paars maar Passionate Pink.
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=133094quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:33 schreef Salatrel het volgende:
is er ergens een lijstje welke auto's te rmen zijn?
Mijn dochtertje kwam net uit bed toen ik met Photo Travel bezig was. "Mooie kleur papa!"quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:24 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ze moesten je lynchenDat kan toch niet!
De mijne is ook zwart-wit, brute bak!
vanavond ook weer ff racen. Ik wil de X2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus bijdeze Netsplitter, ik vind het echt vervelend dat ik je het stuur niet heb kunnen verkopen, maar geluk bij een ongeluk is dat de garantie er nog op zat en ik toch misschien weer even ga genieten straks van een eventueel nieuw stuurwieltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |