online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:33 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Ik vind het gevoel in GT5 juist erg goed. Zeker met een stuurtje is daar heel weinig op aan te merken. Auto's reageren vrij realistisch. De sprongen bij de heuvels zijn in GT5 niet erg realistisch. In B-spec ziet dat er ook niet echt goed uit vind ik.
Nog maar in weinig spellen zo heerlijk over de Nordschleife kunnen knallen.![]()
En dat laatste over de achteruit-versnelling...tja, dat is wel vreemd ja, maar ja...hoe vaak rij je nou achteruit in GT5.
haha..ff je tegenstanders vernederenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:45 schreef very het volgende:
[..]
online doe ik altijd 100 meter voor de finish m'n auto 180 graden om gooien om hem vervolgens in zijn achteruit uit te rijden (alleen als ik 1e ben natuurlijk).
Maar in dat geval is terugschakelen lastiger dan het hendeltje wat ik nu gebruik
quote:
Online was het helemaal een hectiek.. Maar bij Grid en Dirt2 was het met 120km+ van de baan gewoon einde oefening. Met 300km was er helemaal niks meer van je auto overquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:42 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Race Driver Grid had inderdaad een geweldig schade model, daar zag je ook regelmatig onderdelen naast of op de baan liggen. Ik heb het zelf al eens gepresteerd om in de eerste bocht, mijn wagen total loss te rijden. Ik werd na de start even afgeleid en reed bij de eerste bocht, vol op de menigte. Was gelijk einde oefening.![]()
Ja, 480 zonder slipstream.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:24 schreef Salatrel het volgende:
hmm 500?volgens mij moet ik vleugel weer ff standaard zetten want extra downforce heeft dat ding niet echt nodig.
Vleugel er af is inderdaad een goed plan!quote:
Hahahahhaquote:
Geniaalquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan deze reactie op dit filmpje op GTplanet:
Oh, I can still remember playing GT5 when I was a kid.
I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.
ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Netsplitter het volgende:
Eerste Endurance aangezet in B-Spec.
2 nieuwe coureurs aangemaakt die meteen lvl11 werden na de finishvlag.
Leuk om uit te proberen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het afloopt als je 2 newbies in de x2010 zet en de 24 uur endurance laat rijden war je ruim 2,2m exp voor krijgt. welk lvl ze dan zijn
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:43 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Hahahahha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan deze reactie op dit filmpje op GTplanet:
Oh, I can still remember playing GT5 when I was a kid.
I was amazed by the mind blowing NES graphics back in those days. The 3 premium models were so realistic. Unfortunately the damage model was still a little poor, even though that the NES was a real power machine back in those days. But hey, over 10 cars, no other game had so many cars back in those days.
But 'Super Action Forza 3' for the Sega Master System wasn't bad either. OK, just 5 cars but the damage model was cooler and you could paint your cars in 3 different colors! And one of those cars was a Porsche.
Maar...maar.....dat is een motor, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:26 schreef Salatrel het volgende:
waarom al die rally cars
die suzuki gsx-r krijg ik binnenkort als reward voor endurance race dus die sla ik sowieso over
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naamquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Maar...maar.....dat is een motor, toch?
Oh, dat lelijke ding.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naam
[ afbeelding ]
Als je achteruit rijd kan men nog steeds denken dat je vooruit rijd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het is een lightweight autootje met de motor van een busa vandaar de naam
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |