abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92592059
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:59 schreef H6-4ever het volgende:
Respect floorjeno!
Zekers ... zit nu op mn werk, maar zal er zo even rustig op antwoorden.
pi_92599449
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:00 schreef floorjeno het volgende:
Hi Volt Volt,

Ook ik vind het moeilijk om bij mezelf te blijven en daarom kon ik het toch niet laten om even te reageren, hierna ben ik weer weg, want ik wil me graag even alleen maar met mezelf bezig houden.

Het enige wat ik je kan zeggen is dat je zegt je op jezelf te willen richten, maar wat ik lees doe je dat niet, je zit nu eigenlijk op het punt waar Suesse inviel bij ons gesprek. Het lijkt erop alsof ji jde keuze nog niet hebt gemaakt om echt voor jezelf te gaan, je begint dan nu wel die gedachten onder controle te hebben maar je hebt nog niet werkelijk de keuze gemaakt om die vriendin los te laten, je bent eigenlijk een beetje gaan drammen,
het komt op mij heel obsessief over, dat je jezelf aan het triggeren was om op haar facebook te kijken,waarom laat je haar niet los, net zoals Suesse zo mooi deed, ze kreeg een sms maar omdat ze zich zo fijn voelde om alleen even in de stad te zijn heeft ze niet gelijk gereageerd, dat is echt bij jezelf blijven en de ander los laten. Jij daarintegen gaat toch door met controle proberen te houden door haar te controleren op facebook, dat gaat in mijn ogen aardig naar obsessief gedrag en de ander niet met rust laten, het is dan ook logisch naar mijn gevoel dat zij geen relatie met jou wil aangaan omdat zij dit voelt, zij voelt zich waarschijnlijk niet vrij en wil zich daarom niet aan jou binden, want als je al begint bij het controleren van haar facebook, hoe zal dat dan gaan als jullie een relatie hebben? Kun jij je dan wel op jezelf richten, ben je in staat om je te bemoeien met jezelf in plaats van met een ander? Op dit moment bemoei jij je niet met jezelf en de vraag is wil je dat eigenlijk wel? Want het is natuurlijk veel te fijn om je met een ander te bemoeien en bezig te houden want dan hoef je niet naar jezelf te kijken.

Ook ben je echt wel eerlijk naar jezelf, zij wil geen relatie op dit moment, jij wel, dus neem je genoegen met seks met haar, wat is dat? Of je accepteert dat ze alleen seks wil en doet het met haar en geniet daar van en gaat je eigen leven verder of je zegt, nee dan houd het hierbij op want ik wil graag echt een relatie en dan ga ik je toch loslaten?

Je kiest niet en je laat met je spelen als een jojo omdat jij daar zelf de gelegenheid toe geeft,
Je gaat in discussie over het willen hebben van een relatie, maar als iemand dat niet wil, dan houd het op en dat betekend dat zij niet dezelfde gevoelens voor jou heeft als jij voor haar en dat kun je dan niet afdwingen. Als iemand echt om jou geeft dan accepteert diegene jou met al je goeie kanten en minder goeie kanten, je zwakheden.

Dit klinkt voor mij als een relatie met voorwaarden, pas als jij je niet meer afhankelijk opstelt wil zij een relatie met jou? Dat betekend dus dat zij jou niet kan accepteren zoals je nu bent en je ook niet de gelegenheid wil geven om te veranderen dus dan zou ik me af gaan vragen, wil jij eigenlijk wel bij iemand zijn die dit wil. Zou je niet liever bij iemand zij die je onvoorwaardelijk accepteert en ook als je even in je minder goeie periode zit?

Dat is wat ik je nog even kan zeggen en nu laat ik jullie weer los
Groetjes
Hey Floorjeno,

Ik begin nu te snappen dat dit hier voor jou ook niet bij jezelf zitten is ,) En is gelijk antwoord op mijn vraag of het ook zonder band/relatie op te lossen is. Het bij jezelf zijn :) Ik denk gedeeltelijk wel. Alleen zal de ervaring minder heftig zijn vermoed ik?

Het klopt gewoon zo wat je zegt ... kan wel zeggen voor zo goed als 100%!

Ik nam me zelf voor dat als ik mijn gevoel bij mezelf kon houden en niet afhankelijk van haar kon zijn dat het dan wel goed zou komen. En dat werkt natuurlijk niet zo. Dat weet en zie ik nu door je reactie wel in ... gisteren niet voor de 100% hoor gedeeltelijk maar in te weinig gedeeltes! Dus je hebt gelijk als je zegt dat ik nog niet de juiste keuze hebt gemaakt om echt voor mezelf te gaan. Dan had ik haar echt los gelaten en haar over een aantal maanden wel weer gesproken. Ik ben met de dingen waardoor een relatie voor haar niet werkt met mij bezig gegaan. En daardoor niet echt met mezelf idd! En misschien had dat gewerkt als ik haar ook echt los had kunnen laten, maar nogmaals dat heb ik niet gedaan.
Het is idd ook obsessief gedag wat ik vertoon dat controleren. En natuurlijk voelt ze dat. Als zei zegt ik sms je wel ... en ik sms haar dan ... dat klopt niet dat voelde ik vorige week ook al en besefte me ook wel dat ik haar los moest laten. Echter in deze met de verkeerde reden ... en dat is om haar uiteindelijk terug te krijgen en niet om mezelf te helpen. Dus het kon/kan ook niet werken nu voor mij met haar.

Aanleiding in het begin voor het lange gesprek wat we hebben gehad (heeft echt uren geduurd gister via sms en chat) van mij uit was dat zij twijfelde of ik wel echt bij mezelf zat. Ze schreef het anders en ik voelde me daardoor aangevallen, maar snapte haar dus verkeerd bedenk ik me nu. :{

Ze schrijft:
Ik hoop dat t echt goed met je gaat.. Je schrijft idd wel veel positiefs op fb, maar het zou ook nog zo kunnen zijn dat je t juist zo graag wil, maar het helemaal niet is..

Ik was zo gefocust op die 2 punten waarmee zei niet kon leven dat ik dacht dat ze dat bedoelde. Maar dat was dus niet het geval ergens bedoelt ze waar jij in je antwoord ook bij mij aan twijfelt! En daar had ze dus onwijs gelijk in en waren haar twijfels gewoon zo terecht!

Gelukkig ben ik idd eerlijk naar mezelf als ik niet in volop in het gevoel zit dan ,) En wat ik in m'n bovenste stukje waar jij op antwoord niet benoem (was een beetje ondergesneeuwd) Was dat ik in ons gesprek ook voor mezelf koos en haar voor de keus stelde of we gaan ervoor of niet. Wil je dat niet dan moet ik voor mezelf kiezen. Omdat ik er ondertussen achter ben gekomen dat alleen sex voor mij niet zou gaan werken omdat ik denk dat ik weer verliefd op haar zou worden. Dat trok ze ergens begrijpelijk niet zo goed. Ze had zoiets wat wil je nu!? Waardoor dingen nog erger escaleerde. (beetje laat maar ik was nu wel voor mezelf aan het kiezen) :)

Het klopt wat je zegt en zij is helemaal niet handig en passend voor mij. Het gevoel komt helemaal bij mezelf vandaan maar haar geslotenheid maakte mij denk ik wel extra onzeker vermoed ik. Ik heb een enorme band gevoeld met haar door gelijkenissen die we hadden de lol die we hadden de enorme goede sex die we hadden, maar zij was behoorlijk gesloten. En ik zo open als de pest :P Ik heb haar een jaar geleden na een eerdere keer verliefd worden op elkaar. Toen zij steeds weg liep voor haar zelf en haar verantwoordelijkheden verteld om open en eerlijk naar mensen te zijn ... omdat dat zoveel makkelijker is dan weglopen en liegen. Toen lang geen contact gehad tot ze mij belde ronde de kerst. En ik dacht als ik maar laat zien (open en eerlijk ben) dan word ze dat waarschijnlijk zelf ook wel. Misschien was dat ook wel gebeurd als het allemaal goed was gelopen. Uiteindelijk ben ik zo veranderlijk geweest in zo'n korte tijd dat het allemaal ook niet bij te benen is voor haar ... dat begrijp ik maar al te goed. Ik had nog wat van haar kunnen leren .. want zij wilde niet meer praten ...en ik begon idd te drammen ... en dat alleen maar omdat zij wel voor haarzelf koos ... mmmm wat een les zeg snik :'( echt traantjes hier nu.

Ik heb vanuit dat gevoel ook gezegd dat ze gemeen was met sommige opmerkingen naar mij eigenlijk was ik nog veel gemener naar haar met dingen die ik gezegd heb :'(
Zij heeft ook zoveel aangegeven over wat ze aan mij zag en ik was zo blind als een mol voor haar woorden de afgelopen weken ... echt wel erg dat dat gevoel je zo erg kan beïnvloeden.

Zij wil geen contact meer met mij ...dat snap ik heel goed... maar zou ik er nu goed aan doen om haar dit gesprek nu naar haar te sturen? Zou ze haar dingen in deze dan makkelijker kunnen verwerken? Omdat ze dan ook weet dat ze gelijk had in veel! Of zou dat geen zin hebben en raar van me zijn?

Ooww Floorjeno ... ik weet nu niet meer hoe ik je moet bedanken? Je helpt me hier gewoon heel belangeloos zo goed steeds .... bedankt!! :) :) :)

[ Bericht 0% gewijzigd door VoltVolt op 10-02-2011 18:59:34 ]
pi_92599871
Nou dan word het nu tijd om ECHT met mezelf aan mezelf te gaan werken! En bij mezelf te komen.
En ik zit me steeds af te vragen of dat lukt zonder relatie. En ik zie nu ook (zoals ik mijn vorige antwoord ook begon aan floorjeno) in dat alles een afleiding kan zijn om niet bij je echte zelf te zitten. Op een forum babbelen over anderen ;) Sommige zullen altijd in gezelschap zijn met iemand. Sommige zullen een bepaalde relatie aangaan. Ik doe het denk ik door altijd met iets bezig te zijn. Op zich is het denk ik niet erg ...ik vermoed dat de mate dat je het doet belangrijker is?

Ben benieuwd wat anderen daarvan vinden?
pi_92600489
Het enige wat je nog kan doen is haar een mail sturen en dan niet hiernaartoe verwijzen maar opnieuw maar nu gericht aan haar schrijven wat je nou allemaal ingezien en welke inzichten je door haar hebt gekregen, zoals je hierboven beschrijft en haar daarvoor bedanken en je kunt haar laten weten dat je haar nu verder met rust zal gaan laten. Dat is wat ik je nog kan zeggen.

Ben blij dat je het positief oppakt allemaal en inderdaad voor mij is het babbelen op een forum niet bij mezelf blijven dat is ook de reden dat dit nu mij laatste reactie word en ik daarna niet meer terug kom hier omdat ik ook nog steeds elke dag moeten leren bij mezelf te blijven en niet te vluchten in bezig zijn met anderen, zoals hier op het forum.

Dat hoeft niet voor iedereen zo te gelden, maar dit geld voor mij zo.
Bedankt voor je begrip en ik wens je veel succes in de toekomst. Het ga je goed.
pi_92601419
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:07 schreef floorjeno het volgende:
Het enige wat je nog kan doen is haar een mail sturen en dan niet hiernaartoe verwijzen maar opnieuw maar nu gericht aan haar schrijven wat je nou allemaal ingezien en welke inzichten je door haar hebt gekregen, zoals je hierboven beschrijft en haar daarvoor bedanken en je kunt haar laten weten dat je haar nu verder met rust zal gaan laten. Dat is wat ik je nog kan zeggen.

Ben blij dat je het positief oppakt allemaal en inderdaad voor mij is het babbelen op een forum niet bij mezelf blijven dat is ook de reden dat dit nu mij laatste reactie word en ik daarna niet meer terug kom hier omdat ik ook nog steeds elke dag moeten leren bij mezelf te blijven en niet te vluchten in bezig zijn met anderen, zoals hier op het forum.

Dat hoeft niet voor iedereen zo te gelden, maar dit geld voor mij zo.
Bedankt voor je begrip en ik wens je veel succes in de toekomst. Het ga je goed.
Ik denk dat ik er goed aan doe om dat aan haar te sturen en ga dat ook doen!

Je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen maar ik denk je een bedankje toe! En wens jou ook veel sterkte en succes toe!
pi_92626795
Pppfff heftig allemaal gisteren! Maar wel heeeeeeeel erg goed voor mij :) :) :)

Het vreemde is allemaal dat het gevoel je zo anders laat denken dan dat je werkelijk bent en waar je voor staat. Zo krampachtig eigenlijk. Lijkt wel of alles ervoor zorgt dat je erin gezogen word.

Nu zit ik niet echt meer in het gevoel ... hij hangt er nog wel heel lichtjes in m'n onderbuik klaar om gevoed te worden maar ik heb niets om het te voeden lijkt het nu. Het lijkt daarin wel een beetje in stoppen met roken. En moet me realiseren dat het altijd op de loer zal blijven liggen.

Het voelt na gisteren alsof ik weer normaal kan nadenken vanuit mezelf. Even lekker met mezelf bezig de komen tijd en niet met een ander idd. Denk dat mijn grootste hulp het besef gaat worden die ik de komende tijd ga krijgen over wat er met mij gebeurde.

Alleen vraag ik me nog wel af hoe het in de toekomst te voorkomen. Ik denk dat ik het wel weet ... en dat is 'gewoon' naar mezelf luisteren. En mijn eigen gedachte's niet laten vertroebelen. Die had ik ook zeker toen ik voelde dat het niet goed ging en het gevoel te heftig werd ... alleen heb ik niet naar mezelf geluisterd. Ik weet ook nog precies welke momenten dat waren. Echter zat ik er toen al midden in, maar goed ik had toen een keuze! Echter koos ik om met mijn gedachten bij haar te zitten ipv bij mezelf. hahaha inzichten tijdens het schrijven hier!

Ook ben ik opzoek gegaan op internet naar het tot jezelf komen en daar blijven alleen kan ik er geen tot weinig info over vinden. Heeft het misschien een specifieke naam waar ik op moet zoeken. Of heeft iemand een goede site met informatie daarover?
Eigenlijk weet ik alle antwoorden al heb ik het gevoel ... als je maar naar jezelf luistert is de sleutel van het slotje.

[ Bericht 6% gewijzigd door VoltVolt op 11-02-2011 10:14:47 ]
pi_92630324
haha ik typ maar gewoon lekker door hier tot er weer iemand wat zegt :P

Volgens mij klopt het wel wat ik zeg en gaat het uiteindelijk om het luisteren naar je echte zelf! Alleen is het handig om dan voelen denken en intuitie niet door elkaar te halen zoals ik dat dus wel heb gedaan ... mmm ik kom er wel!

@Suesse .. hoe gaat het met jou nu? Ik ben hetzelfde aan het doen nu wat floor aanhaalde over jou over het niet kijken in je gsm totdat je klaar bent met je ding het in de stad zijn! Ik zal het vanavond vertellen als ik het gedaan heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoltVolt op 11-02-2011 13:14:14 ]
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:48:48 #108
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92632603
: )
No bad soldiers under a good leader
pi_92633195
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:48 schreef Rbhp het volgende:
: )
:)
pi_92633762
Hoi VoltVolt,

Heb je stukken gelezen en hoop dat het steeds beter gaat. Gelukkig kom je elke keer weer tot (zelf)inzichten dus rustig aan kom je er echtwel :)

Bij mij gaat het helaas niet zo goed. Het begon steeds meer te knagen dat ik maar 1x per dag iets van m'n vriend hoorde en dat hij dan ook nauwelijks interesse naar mij toonde. Lag er wakker van en kreeg er hoofdpijn van, dus heb hem vanmorgen toch een smsje gestuurd. Geen hysterisch smsje, maar begonnen met 'hoi lieverd' en 'zondag zie ik je weer, ik mis je :)' en vervolgens dat ik een klein beetje het gevoel had dat ie zich voor me afsloot. Maar dat ik ook wist dat hij druk was en weinig bereik heeft. Ook zei ik in m'n sms dat ik 'm miste en dat ie nog maar even moest genieten van de laatste dagen daar :) Vervolgens reageert hij met: 'Doe niet zo raar jij ;) Dikke kusje op je domme hoofdje' Ik voelde me net een kleuter en reageerde met 'Sorry, voelt zo' Het voelde nu eenmaal zo dat ie me negeerde (ook in het smsje hierboven) en tja, ik mis hem gewoon. Vervolgens reageert hij heel bot. Dat ik een excuus zoek om te zeiken en dat ie daar geen zin in heeft en dat ik er over op moet houden, dat hij nu eenmaal druk is en op een plek bereik heeft en dat hij er chagerijnig van wordt. En dat 'ie nu ging boarden.

Nou, toen heb ik vervolgens een uur gehuild omdat ik me zo machteloos en onzeker voelde en m'n moeder heeft me de hele tijd peptalk gegeven :P Nu kan ik er gelukkig weer een beetje om lachen en ben ik zelfs een beetje boos op hem, maar oh men, ik zat wel weer even aan de grond. Ik voel(de) me zooo schuldig! En dat terwijl ik het zo normaal mogelijk wilde brengen. Ik heb het overigens tegen hem gezegd omdat ik niet wil dat ik zondag chagerijnig/argwanend bij hem op de bank zit en het voor hem compleet uit de lucht komt vallen als ik het er dan over zou hebben.

Ik heb voor mezelf gekozen: ik wilde niet met een rotgevoel zitten, dat ik het op zou kroppen. Maar nu voelt hij zich rot en het voelt voor mij alsof ik hem kwijt ben. Ik heb op zijn rot-sms heel rustig gereageerd. Dat het voor mij geen excuus is om te zeiken (ik wil juist niet meer zeiken!, wat ik niet zei maar wel zo voel) , dat ik vind dat ik het normaal gevraagd heb, dat ik snap dat hij zo reageert maar dat ik hem gewoon mis omdat we zo weinig contact hebben en dat ik het daarom lastig vind dat ik haast niks van m hoor, en dat ik echt graag wil dat hij het naar z'n zin heeft.

Ik baal nu, en ga maar niet meer reageren op hem. Maakt het alleen maar erger. Ik hoop dat hij bijdraait, maar aan de andere kant: is het echt zo verkeerd wat ik doe?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:23:42 #111
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92633929
Nee, ik snap niet waarom hij niet kan sms'en, zo iets simpels. Mijn vriendin en ik sturen elkaar e-mails inplaats van smsjes en dat gaat echt om tientallen per dag, het is meer chatten dan e-mailen.
pi_92634375
Vond ik dus ook en ben blij dat jij dat ook zo ziet Rbhp :)

Mijn vriend zit namelijk ook elke avond even op FB en Twitter en daar post 'ie dan ook wat hij heeft gedaan en reageert dan op wat denken. Nu weet ik dat WiFi en bereik los van elkaar staan, en dat ik 'm alleen 's avonds op FB en Twitter iets zie doen, maar toch. Hij heeft daar kennelijk tijd voor en hij kan me ook dan een mailtje sturen ofzo.

Het is trouwens absolúút niet zo dat ik om het uur iets van hem wil horen hoor... Zo ben ik zelf ook niet en dat voelt voor mij ook té beklemmend, het idee dat iemand constant iets van mij wil horen. Maar hij smst me bijvoorbeeld, vraagt hoe het met me is (als hij dat al vraagt en het niet alleen heeft over de dingen die hij gedaan heeft), ik reageer en krijg vervolgens niks terug. Hij smst nu bijvoorbeeld ook niet 's avonds voor het slapen en die twee keer dat ik wél wat stuurde, reageerde hij de volgende dag pas. En hij is iemand die in Nederland echt een nachtbraker is.

Het grappige is dat toen ik vanmorgen wat stuurde, hij binnen no-time reageerde. Ja, dan opeens wel...
pi_92634509
* denken = dingen
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:56:16 #114
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92635256
Hmm, kan er niet al teveel over zeggen Suesse. Soms ligt die gevoeligheid bij jou, maar soms is er ook reden toe. Vandaag had ik het ook druk en had een halve dag niet gereageerd en toen stuurde ze een mailtje dat ik haar negeerde. Daarna had ik tijd om te reageren. Nu is zij uit eten en heb ik 2 uur geleden iets gestuurd waar zij niet op heeft gereageerd. Prima, laten we niet te gevoelig worden. Denk dat het echt belangrijk is om je eigen ding te doen. Vanavond zullen we weer bellen voor het slapen gaan.
pi_92637335
Heeey Suesse,

Vind het ook lastig om er iets over te zeggen ;) Ook omdat ik de voorgeschiedenis niet helemaal ken.

Probeer weer eens een positieve post terug te lezen die je hier geplaatst hebt of iemand aan jou gericht geplaatst heeft. Desnoods 2 of 3x. Ik heb hele positieve van jou gelezen!
Dat heeft mij ook geholpen!

[ Bericht 15% gewijzigd door VoltVolt op 11-02-2011 16:01:23 ]
pi_92641838
Ik moet hem weer loslaten, maar nu in m'n schuldgevoel echt weer zo ontiegelijk groot dat ik hem eigenlijk heel graag wil laten weten dat ik me zo voel. Maar het is volgens mij verstandiger om dat niet te doen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:30:47 #117
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92642426
Waarom zou je je schuldig voelen, je hebt niks verkeerds gedaan. Laat hem lekker, zondag zie je hem weer.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:31:10 #118
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92642446
En het moet niet zover gaan dat hij misbruik maakt van je onzekerheid. Het moet wel van beide kanten komen he.
pi_92642488
Helemaal eens met Rbhp :)
pi_92643619
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:18 schreef Suesse het volgende:
Ik moet hem weer loslaten, maar nu in m'n schuldgevoel echt weer zo ontiegelijk groot dat ik hem eigenlijk heel graag wil laten weten dat ik me zo voel. Maar het is volgens mij verstandiger om dat niet te doen.
Nee doe maar niet, je ziet hem zondag toch? nou kijk daar naar uit! tot zondag is elk bericht van hem een teken dat hij aan je denkt, dat is toch super positief als je wat hoort...als je niks hoort is hij zich prima aan het vermaken met zijn vrienden, ook goed toch? en bedenk je ook goed, dat als hij zoveel afleiding met zijn vrienden/boarden heeft, is het ook redelijk un-cool is dat hij de halve dag met jou zit te sms.en....Dat is niet zo stoer, snap je;)...hebt je het toch even moeilijk, dan moet je wat leuks gaan doen, doet hij ook en dan zul je zien dat jij ook minder aan hem denkt/tijd hebt, omdat je wat aan het doen bent...
pi_92645298
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:55 schreef H6-4ever het volgende:

[..]

Nee doe maar niet, je ziet hem zondag toch? nou kijk daar naar uit! tot zondag is elk bericht van hem een teken dat hij aan je denkt, dat is toch super positief als je wat hoort...als je niks hoort is hij zich prima aan het vermaken met zijn vrienden, ook goed toch? en bedenk je ook goed, dat als hij zoveel afleiding met zijn vrienden/boarden heeft, is het ook redelijk un-cool is dat hij de halve dag met jou zit te sms.en....Dat is niet zo stoer, snap je;)...hebt je het toch even moeilijk, dan moet je wat leuks gaan doen, doet hij ook en dan zul je zien dat jij ook minder aan hem denkt/tijd hebt, omdat je wat aan het doen bent...
pi_92660661
@Rbhp: het is gewoon moeilijk te geloven dat ik niks verkeerd heb gedaan als iemand zo op je reageert. Maar ik begrijp waarom hij het doet: hij is lekker daar bezig en dan zou ik het ook moeilijk vinden als mijn vriend laat weten dat hij bang is me te vergeten. Terwijl ik gewoon m'n ding doe en machteloos sta wat betreft het bereik. En nogmaals, ik heb al eerder dit soort dingen gehad en hij denkt nu vast 'ohnee, het is weer zover'.

Aan de andere kant vind ik dat hij zich ook moet kunnen voorstellen dat het voor mij lastig is voor te stellen wat hij allemaal aan het doen is. Ik zit hier in NL met m'n dagelijks leventje en hij is lekker aan het boarden en feesten. Ofzo. Hij is nu drukker en ik heb meer tijd om hem te missen en dat wordt versterkt omdat ik bijna geen idee heb wat 'ie aan het doen is en hoe het gebied eruit ziet waar hij zit. Hij weet dat wel grotendeels van mij. Ik hoop dat hij ook snapt dat ik hem echt mis en door die onwetendheid me toch dingen ga afvragen. Maar echt, ik snap dondersgoed wél dat hij een leuke tijd heeft daar en dat vind ik heel leuk voor hem :)

Over die onzekerheid: ja, het moet inderdaad van beide kanten komen. Daar is bovenstaande deels onderdeel van en verder vind ik dat ik best mag laten weten hoe ik me voel over de situatie. Ik voel me niet alleen deels schuldig tegenover hem, maar ook deels naar mezelf. Want met het smsje dat ik als laatste naar hem stuurde heb ik eigenlijk veel van mijn eigen gevoelens weggestopt. Dat ik het niet zo bedoelde, blabla. En dat is eigenlijk niet goed, want daardoor heb ik mezelf afgewezen, dingen bedekt met de mantel der liefde. Dat moet niet de bedoeling zijn. Ik moet me meer openstellen, maar doordat ik dat in dat ene smsje deed wat vervolgens een soort van 'afgestraft' werd (hoe graag ik het goed wil praten blijkt maar weer doordat ik bijna weer wilde gaan zeggen 'ja maar, ik kan het me ook wel voorstellen dat hij zo reageert'... slecht... ) vind ik het nu steeds moeilijker worden om mijn mening, mijn gevoelens te tonen. 'Straks wordt ie weer boos', etc. Ander voorbeeld van mijn onderdrukte gevoel: ik vraag me al de hele dag af of het een goed idee is om hem een smsje te sturen vlak voor het slapen gaan. Hij heeft niks meer van zich laten horen. Ik weet niet of hij het op prijs stel als ik hem gewoon een smsje stuur, of (daar komt 'ie weer, een excuus voor mijn gedrag) dat ik zeg hoe diep het me spijt. Dat laatste ga ik sowieso niet doen, want dan verloochen ik mezelf weer. Ik denk dat ik het moet gooien op mezelf open stellen en een neutraal smsje stuur met weltrusten lieverd ofzo.

Pff, ik ben bang dat hij voor zondag laat weten dat hij me niet meer wil zien, dat hij er klaar mee is.
pi_92670454
Heeey Suesse,

Ik snap dat de situatie waar je nu in zit heel vervelend is en lastig mee om te gaan is door het gevoel. Ik weet precies waar je het over hebt zoals je weet ;) Ook besef ik me dat als je elkaar vaak ziet en dan ineens 2 weken niet (weet niet of jullie samen wonen?) dat dat een extra reden is om bij hem en in dat gevoel te gaan zitten. Ik hoop voor jezelf dat je er iets uithaalt wat nuttig is voor jezelf. Waar je uiteindelijk iets mee kan. Dat ben je al aan het doen want je hebt het steeds meer over wat jij zelf wel en niet vind kunnen! Echter is het heel lastig oordelen over jezelf als je er midden in dat gevoel zit. Wat is je echte zelf of wat is gevormd door het gevoel! Probeer tot morgen lekker uit te zingen en aan te kijken accepteren wat er gebeurd als hij weer naar Nederland komt. Waarschijnlijk is er niets aan de hand ... kan me in ieder geval niet voorstellen en jij denk ik ergens ook niet dat dat ene smsje er nu voor zorgt dat hij niet verder met je wilt. Hij kent je toch ... weet wat ie van je kan verwachten. Volgens mij heb je je nog heel goed gehouden! Probeer te denken aan wat je wel gelukt is deze in vakantie van hem! Volgens mij heb je ook dingen bereikt toch!

Probeer straks als alles weer bij het oude is de momenten dat je je weer beter voelt en dichter bij jezelf zit ook te gebruiken om te kijken wat je zelf nu echt wilt zelf. Schrijf ze desnoods op ... en dan niet vanuit jullie of hem gedacht ... maar echt vanuit jou gedacht.

Nou vast niet zo helder als hoe floor het je zou schrijven en dat probeer ik ook helemaal niet te evenaren, maar ik ben haar nu wel aan het nadoen door hier bij jou te zitten en niet bij mezelf ;) Even douchen en dan ga ik weer even een stukje over mezelf schrijven hier.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:32:03 #124
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_92670487
Niks meer sturen naar hem, als ie je mist dan belt ie je maar zondag. Als ik op vakantie ben zonder mn vriendin dan ga ik haar echt wel missen en dan bel ik echt wel op zijn minst 1x per 2/3 dagen. Ik zou een smsje sturen voor het slapen gaan en ik zou zeggen dat ik haar mis. Lijkt me normaal. Ik vind niet dat je excuses voor jezelf noch voor hem hoeft te zoeken, je doet niks verkeerds, ik vind hem eerder een lul (nothing personal).
pi_92672557
Begint een beetje een dagboek te worden hier voor mij :P Voor mezelf om terug te lezen. En voor mezelf om even eruit te schrijven. Zit me wel een beetje af te vragen of ik dat wel hier moet doen? En het misschien voor mezelf moet houden? Aan de andere kant denk ik bij mezelf dat of iemand er nu op antwoord of niet ik er nu wel 2x over moet nadenken voordat ik het opschrijf :) Dus ergens is het ook wel prima zo :P

Ik realiseer me steeds meer wat de afgelopen tijd voor mezelf heeft opgeleverd. Het belangrijkste is denk ik wel dat ik me de afgelopen 2a3 dagen ontzettend bewust ben geworden van mezelf. Iets wat een beetje verdwenen was de afgelopen tijd. En dat is niet handig voor mij om een beetje als een kip zonder kop door het leven te gaan ... waardoor je ineens midden in een situatie zit. Dat kan ik voorkomen door bewuster te zijn van mezelf en dan hoeven dingen helemaal niet zover te komen dat ik er midden in zit op een verkeerde manier. Echter was de afgelopen tijd gewoon nodig om me dit te beseffen.
Zo kan ik nu het gevoel nooit meer in een situatie schuiven en eigenlijk alleen maar bij mezelf houden. Als ik dat nu wel ga doen gaat er bij mij een belletje rinkelen voel ik nu omdat ik vanaf nu bij mezelf moet blijven vanaf het begin aan.

Door het hele gebeuren ben ik me gaan afvragen van waar sta ik nu eigenlijk en hoe dicht ben ik bij mezelf. En dat is dichterbij dan ik eigenlijk realiseerde ... en het zit hem in dat realiseren bewust zijn van mezelf ,)
Zo heb ik vroeger in mn jeugd veel gelogen. Op een gegeven moment wilde ik dat niet meer. Die beslissing heb ik toen genomen. Dat ging heel goed, maar toch bleef ik in sommige situaties liegen. Echter als ik loog dan voelde ik dat gelijk in mn maag en was voor mij een trigger (belletje rinkelen) om terug te denken en me af te vragen waarom ik had gelogen. Ik denk dat je dan redelijk bewust bent van jezelf als je dat kan. Daaruit maak ik voor mezelf op dat ik het zeker kan. Alleen moet ik het dus eigenlijk op elk gevoel toepassen wat ik krijg .... het analyseren van mijn eigen gevoel mag ik nooit links laten liggen denk ik. En daar moet ik mezelf de tijd voor geven in het leven ... en soms echt even voor mezelf gaan kiezen. En niet die kip zonder kop laten varen oO< :P Luisteren naar jezelf :)

Het opschrijven is goed voor me zeg merk ik nu ... want ik ga me er van alles door realiseren als ik het opschrijf hehehe grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door VoltVolt op 12-02-2011 16:03:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')