Hi Volt Volt,
Ook ik vind het moeilijk om bij mezelf te blijven en daarom kon ik het toch niet laten om even te reageren, hierna ben ik weer weg, want ik wil me graag even alleen maar met mezelf bezig houden.
Het enige wat ik je kan zeggen is dat je zegt je op jezelf te willen richten, maar wat ik lees doe je dat niet, je zit nu eigenlijk op het punt waar Suesse inviel bij ons gesprek. Het lijkt erop alsof ji jde keuze nog niet hebt gemaakt om echt voor jezelf te gaan, je begint dan nu wel die gedachten onder controle te hebben maar je hebt nog niet werkelijk de keuze gemaakt om die vriendin los te laten, je bent eigenlijk een beetje gaan drammen,
het komt op mij heel obsessief over, dat je jezelf aan het triggeren was om op haar facebook te kijken,waarom laat je haar niet los, net zoals Suesse zo mooi deed, ze kreeg een sms maar omdat ze zich zo fijn voelde om alleen even in de stad te zijn heeft ze niet gelijk gereageerd, dat is echt bij jezelf blijven en de ander los laten. Jij daarintegen gaat toch door met controle proberen te houden door haar te controleren op facebook, dat gaat in mijn ogen aardig naar obsessief gedrag en de ander niet met rust laten, het is dan ook logisch naar mijn gevoel dat zij geen relatie met jou wil aangaan omdat zij dit voelt, zij voelt zich waarschijnlijk niet vrij en wil zich daarom niet aan jou binden, want als je al begint bij het controleren van haar facebook, hoe zal dat dan gaan als jullie een relatie hebben? Kun jij je dan wel op jezelf richten, ben je in staat om je te bemoeien met jezelf in plaats van met een ander? Op dit moment bemoei jij je niet met jezelf en de vraag is wil je dat eigenlijk wel? Want het is natuurlijk veel te fijn om je met een ander te bemoeien en bezig te houden want dan hoef je niet naar jezelf te kijken.
Ook ben je echt wel eerlijk naar jezelf, zij wil geen relatie op dit moment, jij wel, dus neem je genoegen met seks met haar, wat is dat? Of je accepteert dat ze alleen seks wil en doet het met haar en geniet daar van en gaat je eigen leven verder of je zegt, nee dan houd het hierbij op want ik wil graag echt een relatie en dan ga ik je toch loslaten?
Je kiest niet en je laat met je spelen als een jojo omdat jij daar zelf de gelegenheid toe geeft,
Je gaat in discussie over het willen hebben van een relatie, maar als iemand dat niet wil, dan houd het op en dat betekend dat zij niet dezelfde gevoelens voor jou heeft als jij voor haar en dat kun je dan niet afdwingen. Als iemand echt om jou geeft dan accepteert diegene jou met al je goeie kanten en minder goeie kanten, je zwakheden.
Dit klinkt voor mij als een relatie met voorwaarden, pas als jij je niet meer afhankelijk opstelt wil zij een relatie met jou? Dat betekend dus dat zij jou niet kan accepteren zoals je nu bent en je ook niet de gelegenheid wil geven om te veranderen dus dan zou ik me af gaan vragen, wil jij eigenlijk wel bij iemand zijn die dit wil. Zou je niet liever bij iemand zij die je onvoorwaardelijk accepteert en ook als je even in je minder goeie periode zit?
Dat is wat ik je nog even kan zeggen en nu laat ik jullie weer los
Groetjes