Zit met bewondering mee te lezen, herken veel punten alleen is mijn situatie wel wat anders kleine sammenvatting (ben ik het ook kwijt)
Mijn relatie is nu 2 maand geleden beeindingd,mijn onzekerheid heeft een grote rol gespeeld van mijn kant, ik kon haar moeilijk loslaten want ik kon haar niet goed vertrouwen en daar was eingelijk geen reden voor, maar ik vond het moeilijk en was angstig dat ze me zou verlaten, want ik heb van nature (om het zo te zeggen) niet zoveel zelfvertrouwen, daar heb ik toen heel hard aan gewerkt en voelde mij eindelijk goed met mijzelf, daardoor! had ik ook zo mijn
eerste echte serieuze relatie gekeregen (je straalt dat dan ook uit). maar al snel viel ik terug, en mijn zelfvertouwen was gebaseerd op haar, zij moest mij dat geven dat ging lang goed we waren elke dag bijelkaar. maar zij zat ook niet helemaal lekker in haar vel (omstandigheden) en was mij ook nodig om zich beter te voelen..tot het punt dat ze zich losser ging maken van mij en haar leven (omstandigheden) beter werden, toen voelde ik mij alleen maar rot, want mijn zelfvertrouwen en onzekerheid lag in haar handen, dat is absoluut verkeerd geweest..ik analyseer elke dag wat er gebeurd is, wordt er dood moe van, ik geef mijzelf de schuld ook al is niet alles mijn schuld, wil er toch nog even bij vermelden dat er wel kleine dingetjes zijn geweest wat ze voor mij heeft verzwegen tijdens onze relatie en dat heeft mijn onzekerheid enorm (en overdreven mischien wel) gevoed...
Het opmerkelijke is wel, toen de relatie over was, was het allereerste wat ik zei, ik moet zorgen dat ik weer zelfvetrouwen krijg, dan komt alles goed!
Maar was het maar een knop die je kunt omzetten, mijn gevoel en verstand zijn nog constant in battle, kan er niet meer voor weglopen onderdrukken of negeren, het is er! en ik moet er mee zien te handelen nu, en dat is nieuw voor me...
Sporten heeft mij toen enorm geholpen om mijzelf goed te voelen dat moet ik weer gaan oppakken, en ik moet knopen gaan doorhakken over mijn toekomst en belangrijke beslissingen echt gaan nemen, hoe moeilijk dat voor mij is het zal me helpen mijn onzekerheid weg te nemen, want ik heb mijzelf (voor de relatie) al bewezen dat ik het kan!!
Wil ik nog even delen met jullie;
Set Her Free. If She Comes Back, She's Yours , If She Doesn't, She Never Was