Dat de werkgever er geen moeite mee heeft is ook geen argument. Als ik een bedrijf heb en heb ik er geen moeite mee dat werknemer X werknemer Y wegpest betekent nog niet dat het geoorloofd is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef LoneWanderer het volgende:
Als een werkgever daar geen moeite mee heeft, lijkt het me ok toch...?
Werkgevers die er wel moeite mee hebben zouden daarentegen zonder consequenties de man moeten mogen ontslaan.
En de werkneemsters dan? Die tellen niet mee?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef LoneWanderer het volgende:
Als een werkgever daar geen moeite mee heeft, lijkt het me ok toch...?
Werkgevers die er wel moeite mee hebben zouden daarentegen zonder consequenties de man moeten mogen ontslaan.
Pesten en vrouwen geen hand willen geven zijn verschillende zaken. Geen hand willen geven is passief van aard...je kwetst er niemand op directe wijze mee. Daarom is het ook een lastiger kwestie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Dat de werkgever er geen moeite mee heeft is ook geen argument. Als ik een bedrijf heb en heb ik er geen moeite mee dat werknemer X werknemer Y wegpest betekent nog niet dat het geoorloofd is.
Voor de HvA blijkbaar niet. Als zij er geen probleem mee hebben om als een dergelijke werkgever te naam te staan...so be it.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:
[..]
En de werkneemsters dan? Die tellen niet mee?
LOLquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef meth77 het volgende:
vrouwen mogen bij mij vasthouden wat ze maar willen
Nou dat is nog maar de vraag. Ik hoop dat hier werk van wordt gemaakt, het liefst door de vrouwen die er werken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef LoneWanderer het volgende:
[..]
Voor de HvA blijkbaar niet. Als zij er geen probleem mee hebben om als een dergelijke werkgever te naam te staan...so be it.
Van mij mag je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Zal ik die Karel van der Toorn maar even voor zijn bek rammen? Wijkt ook af van de norm daarzo. Maar hij vindt het een groot goed dus misschien mag ik daarna nog wel leraar worden ook daar
Jou geloof is gaar en seksistisch, je mag wel 7 vrouwen trouwen en allemaal tegelijk in de kont neuken maar een niet moslim aan raken ho maar?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
maar hij buigt wel heel eerbiedig met de hand op zijn hart. ach als meneer zich daar gelukkig bij voelt... ik vind het sowieso haram als een islamiet het gore lef heeft om een niet-islamiet aan te raken.
als hij maar wel een vrouw uit het ijskoude water trekt als ze dreigt te verdrinken.
Zijn de inkomsten van de HvA niet van de overheid? De salarissen worden betaald door de overheid en dus is de HvA een overheidsorgaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Picchia het volgende:
Als iemand bij de overheid werkt dan vind ik dat die persoon zijn geloof gewoon thuis moet laten, maar bij de HvA lijkt het mij prima als zijn werkgever daar gewoon over oordeelt.
En ik vind een buiging eigenlijk best een prima en respectvol alternatief. Eerlijk is eerlijk.
Met die redenering kun je zo ongeveer alle huishoudens in Nederland ook tot overheidsorgaan bombarderen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zijn de inkomsten van de HvA niet van de overheid? De salarissen worden betaald door de overheid en dus is de HvA een overheidsorgaan.
moslims en vrijheidquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
De man in kwestie heeft uitermate netjes gehandeld, zijn manier van handelen verdient respect. Hoever zijn we gezakt in het Westen als we de gradatie van respect koppelen aan het schudden van handen de ja of de nee. En wat voor respect geef je als vrouw aan de man in kwestie als je perse zijn handen wil schudden. Je kunt er beter maar aan wennen, het geloof, en de Islam zeker, is geen jasje die je uitdoet wanneer je wilt. Neen, wij zijn altijd en overal Moslim.²
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
De man in kwestie heeft uitermate netjes gehandeld, zijn manier van handelen verdient respect. Hoever zijn we gezakt in het Westen als we de gradatie van respect koppelen aan het schudden van handen de ja of de nee. En wat voor respect geef je als vrouw aan de man in kwestie als je perse zijn handen wil schudden. Je kunt er beter maar aan wennen, het geloof, en de Islam zeker, is geen jasje die je uitdoet wanneer je wilt. Neen, wij zijn altijd en overal Moslim.²
Respect tonen is je inleven in anderen, niet knetterhard je eigen zin doordrijven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Vind jij. En dan nog werkt het 2 kanten op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Respect tonen is je inleven in anderen, niet knetterhard je eigen zin doordrijven.
Precies ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind jij. En dan nog werkt het 2 kanten op.²
BB jij van de herenliefde?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Vandaag geeft ze je een hand en morgen eist ze van je dat je aan haar sensuele panty zit. Respect zeg maar.²
Zolang iemand zich aan de Nederlandse wet weet te houden en in zijn eigen levensonderhoud kan voorzien hoeft die zich wat mij betreft niet te houden aan willekeurige Nederlandse normen en waarden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk belangrijk, vind ik. Niet dat ik er wakker van lig, maar hoe ver gaan we?
Dat die geflipte moslim geen handjes wil schudden omdat zijn ingebeelde godje anders boos op hem wordt, is nog tot daaraan toe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef DoctorPressure het volgende:
Docent Bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam wil vrouwen geen hand meer geven na bedevaart naar Mekka • Geen probleem, vindt zijn werkgever: “Dit getuigt juist van respect”
[..]
Bron: http://www.metronieuws.nl(...)SrZkba!Zc6B0Wjb2yJM/
Discussieer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |