abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92174172
Zal ik die Karel van der Toorn maar even voor zijn bek rammen? Wijkt ook af van de norm daarzo. Maar hij vindt het een groot goed dus misschien mag ik daarna nog wel leraar worden ook daar :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:08:55 #177
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_92174257
Laten we hopen dat Mohammed Enait hier niet meeleest.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_92174264
Als een werkgever daar geen moeite mee heeft, lijkt het me ok toch...?

Werkgevers die er wel moeite mee hebben zouden daarentegen zonder consequenties de man moeten mogen ontslaan.
pi_92174334
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef LoneWanderer het volgende:

Werkgevers die er wel moeite mee hebben zouden daarentegen zonder consequenties de man moeten mogen ontslaan.
Dat de werkgever er geen moeite mee heeft is ook geen argument. Als ik een bedrijf heb en heb ik er geen moeite mee dat werknemer X werknemer Y wegpest betekent nog niet dat het geoorloofd is.
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 15:10:36 #180
137949 Disana
pi_92174352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef LoneWanderer het volgende:

En de werkneemsters dan? Die tellen niet mee?
pi_92174529
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef KuyaEd2010 het volgende:

[..]

Dat de werkgever er geen moeite mee heeft is ook geen argument. Als ik een bedrijf heb en heb ik er geen moeite mee dat werknemer X werknemer Y wegpest betekent nog niet dat het geoorloofd is.
Pesten en vrouwen geen hand willen geven zijn verschillende zaken. Geen hand willen geven is passief van aard...je kwetst er niemand op directe wijze mee. Daarom is het ook een lastiger kwestie.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:10 schreef Disana het volgende:

[..]

En de werkneemsters dan? Die tellen niet mee?
Voor de HvA blijkbaar niet. Als zij er geen probleem mee hebben om als een dergelijke werkgever te naam te staan...so be it.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:14:15 #182
324665 meth77
to do or not to do
pi_92174546
vrouwen mogen bij mij vasthouden wat ze maar willen :7
als het ze een goed gevoel geeft, prima
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 15:14:46 #183
137949 Disana
pi_92174575
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef meth77 het volgende:
vrouwen mogen bij mij vasthouden wat ze maar willen :7
LOL
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 15:15:28 #184
137949 Disana
pi_92174610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:13 schreef LoneWanderer het volgende:

[..]

Voor de HvA blijkbaar niet. Als zij er geen probleem mee hebben om als een dergelijke werkgever te naam te staan...so be it.
Nou dat is nog maar de vraag. Ik hoop dat hier werk van wordt gemaakt, het liefst door de vrouwen die er werken.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 15:24:36 #185
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_92175030
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Zal ik die Karel van der Toorn maar even voor zijn bek rammen? Wijkt ook af van de norm daarzo. Maar hij vindt het een groot goed dus misschien mag ik daarna nog wel leraar worden ook daar :')
Van mij mag je.

Van der Toorn komt niet bepaald integer over...
pi_92175189
Als iemand bij de overheid werkt dan vind ik dat die persoon zijn geloof gewoon thuis moet laten, maar bij de HvA lijkt het mij prima als zijn werkgever daar gewoon over oordeelt.

En ik vind een buiging eigenlijk best een prima en respectvol alternatief. Eerlijk is eerlijk.
pi_92175352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef zoalshetis het volgende:
maar hij buigt wel heel eerbiedig met de hand op zijn hart. ach als meneer zich daar gelukkig bij voelt... ik vind het sowieso haram als een islamiet het gore lef heeft om een niet-islamiet aan te raken.

als hij maar wel een vrouw uit het ijskoude water trekt als ze dreigt te verdrinken.
Jou geloof is gaar en seksistisch, je mag wel 7 vrouwen trouwen en allemaal tegelijk in de kont neuken maar een niet moslim aan raken ho maar?
pi_92176737
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Picchia het volgende:
Als iemand bij de overheid werkt dan vind ik dat die persoon zijn geloof gewoon thuis moet laten, maar bij de HvA lijkt het mij prima als zijn werkgever daar gewoon over oordeelt.

En ik vind een buiging eigenlijk best een prima en respectvol alternatief. Eerlijk is eerlijk.
Zijn de inkomsten van de HvA niet van de overheid? De salarissen worden betaald door de overheid en dus is de HvA een overheidsorgaan.
pi_92179808
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:56 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Zijn de inkomsten van de HvA niet van de overheid? De salarissen worden betaald door de overheid en dus is de HvA een overheidsorgaan.
Met die redenering kun je zo ongeveer alle huishoudens in Nederland ook tot overheidsorgaan bombarderen.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:04:31 #190
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_92180284
De man in kwestie heeft uitermate netjes gehandeld, zijn manier van handelen verdient respect. Hoever zijn we gezakt in het Westen als we de gradatie van respect koppelen aan het schudden van handen de ja of de nee. En wat voor respect geef je als vrouw aan de man in kwestie als je perse zijn handen wil schudden. Je kunt er beter maar aan wennen, het geloof, en de Islam zeker, is geen jasje die je uitdoet wanneer je wilt. Neen, wij zijn altijd en overal Moslim. :{

Vandaag geeft ze je een hand en morgen eist ze van je dat je aan haar sensuele panty zit. Respect zeg maar. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_92180329
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
De man in kwestie heeft uitermate netjes gehandeld, zijn manier van handelen verdient respect. Hoever zijn we gezakt in het Westen als we de gradatie van respect koppelen aan het schudden van handen de ja of de nee. En wat voor respect geef je als vrouw aan de man in kwestie als je perse zijn handen wil schudden. Je kunt er beter maar aan wennen, het geloof, en de Islam zeker, is geen jasje die je uitdoet wanneer je wilt. Neen, wij zijn altijd en overal Moslim. :{

moslims en vrijheid :) :) :) :) :) :) :)
pi_92180363
quote:

_O_
pi_92180421
quote:

Respect tonen is je inleven in anderen, niet knetterhard je eigen zin doordrijven.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:07:29 #194
13462 BansheeBoy
pi_92180443
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:07:59 #195
13462 BansheeBoy
pi_92180462
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

Respect tonen is je inleven in anderen, niet knetterhard je eigen zin doordrijven.
Vind jij. En dan nog werkt het 2 kanten op. :{

pi_92180521
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind jij. En dan nog werkt het 2 kanten op. :{

Precies ja!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 17:59:29 #197
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92183103
Voortaan weiger ik een gelovige aan te raken, gelovigen zijn immer irrationeel en lopen een grotere kans tot gevaarlijke ziektes en gedrag
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:00:28 #198
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92183145
quote:

Vandaag geeft ze je een hand en morgen eist ze van je dat je aan haar sensuele panty zit. Respect zeg maar. :N

BB jij van de herenliefde?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:42:08 #199
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_92185104
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:27 schreef DoctorPressure het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk belangrijk, vind ik. Niet dat ik er wakker van lig, maar hoe ver gaan we?
Zolang iemand zich aan de Nederlandse wet weet te houden en in zijn eigen levensonderhoud kan voorzien hoeft die zich wat mij betreft niet te houden aan willekeurige Nederlandse normen en waarden.

Want moet iedereen zich houden aan de niet wettelijk bepaalde normen en waarden van een bejaarde van 80? Of van iemand van 15? Of van een gothic? Of van een gabber? Of van een punker? Of van een bankdirecteur? Of van een stratenmaker? Dat zijn allemaal groepen mensen waarbij bepaalde normen en waarden van groep X haaks staan op de normen en waarden van groep Y. En dat ondanks dat het autochtone Nederlanders kunnen zijn.

Iedereen heeft dus zo zijn eigen normen en waarden. En het mooie van Nederland is nou juist dat dit wettelijk gezien toegestaan is. ^O^

Ik kan mij er dan ook geen seconde druk om maken dat iemand andere normen en waarden heeft dan mijn normen en waarden. Als ik mij daar wel druk om zou maken zou ik geen leven meer hebben. De meeste mensen hebben niet voor 100% dezelfde normen en waarden als de normen en waarden die ik hanteer.

Maar goed, wat mij betreft moet een werkgever wel het recht hebben om zelf normen en waarden van het bedrijf op te leggen aan personeel. Dat kan bijvoorbeeld betekenen dat iemand bedrijfskleding moet dragen, geen lang haar mag hebben, geen piercings mag dragen, of ook vrouwen een handje moet geven.
pi_92186570
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:04 schreef DoctorPressure het volgende:
Docent Bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam wil vrouwen geen hand meer geven na bedevaart naar Mekka • Geen probleem, vindt zijn werkgever: “Dit getuigt juist van respect”

[..]

Bron: http://www.metronieuws.nl(...)SrZkba!Zc6B0Wjb2yJM/

Discussieer.
Dat die geflipte moslim geen handjes wil schudden omdat zijn ingebeelde godje anders boos op hem wordt, is nog tot daaraan toe.

Dat een Hogeschool (een overheidsinstelling) dat echter faciliteert, dat is schandalig. De overheid mag niet discrimineren op geslacht.

De beste oplossing zou zijn als student van deze freak gewoon constant lopen keten in de les. De man uitschelden, de man handjes geven en meer van dat soort ongein. Lik op stuk. Randmongool. Was lekker in Mekka gebleven dan. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')