Ondanks dat er een aantal goed ver heen waren, heeft niemand gekotst !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Niemand trouwens.
Dat was echt episch daar.
mjah zo dronken kan je buitenhuis beter ook nie worden, en zelfs thuis is dr nie zoveel aan om zo ver te gaan dat alles begint te draaien. het is wel lekker natuurlijk om wa te drinken. en als je vaker drinkt dan ken je grenzen wel beetje. maar als het echt begint de draaien bij mij en ik heel mn motoriek kwijt ben dan heb ik genoeg gehad!. als is beetje golven net als nu wel leuk. maar jah je bepaalt zelf hoe ver je gaatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gehad. Ben eigenlijk nooit zo dronken geweest dat ik niet meer normaal kon lopen. En ik kan aardig wat drinken.
was dat de meet waar Heatwave met een of ander sletje ging batsenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Niemand trouwens.
Dat was echt episch daar.
Wut?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef Zokunen het volgende:
Wel of niet fan van knetter, denk dat ze na vandaag wel ff ruimte om te slacken heeft verdient.
Je huisbaas/buurman dood vinden is niet niks.
Niet een of ander sletje, maar -Engel-quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
was dat de meet waar Heatwave met een of ander sletje ging batsen
Een shot whiskey?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef Viro het volgende:
besef net dat ik al 4 hele maanden geen biertje of shot whiskey heb gedronken
Ze heeft vandaag haar huisbaas dood gevonden toen ze hem iets wou vragen.quote:
Nee!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef Zokunen het volgende:
Wel of niet fan van knetter, denk dat ze na vandaag wel ff ruimte om te slacken heeft verdient.
Je huisbaas/buurman dood vinden is niet niks.
Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag haar huisbaas dood gevonden toen ze hem iets wou vragen.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
was dat de meet waar Heatwave met een of ander sletje ging batsen
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Bedoel wat anders, ben half in zombie mode
Niks gedronken dan Viro?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Bedoel wat anders, ben half in zombie mode
Yup, ik maak over veel dingen grappen, maar zoiets gaat ook mij te ver.quote:
Nou ik moet nodig minderen. Beetje problematisch af en toequote:
Hebben jullie dezelfde huisbaas?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
dat verhaal met die huisbaas klopt trouwens niet want hij is vanmiddag nog geweest hier
En zij kwam er laat in de avond mee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
dat verhaal met die huisbaas klopt trouwens niet want hij is vanmiddag nog geweest hier
Holy Shit, das niet niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 03:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Yup, ik maak over veel dingen grappen, maar zoiets gaat ook mij te ver.
nee dat niet maar hij komt hier af en toe langs in dit topicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |