En dit is nu precies waarover ik het heb, daarin zit de finesse van het verhaal, het verhaal dat jij niet begrijpt ook al zou ik het uitspellen in Chocolade Lettersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad geen nacht wakker van gelegen. Dat het ons jarenlang Balkenende heeft opgeleverd is dan achteraf bezien wel weer jammer.
Kut ja, ik had de laatste. Als ik dat geweten had was ik wel effe gaan piesen of zo.quote:
Ik vond het juist wel prima dat jij de officiele lapo had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut ja, ik had de laatste. Als ik dat geweten had was ik wel effe gaan piesen of zo.
We hebben in ieder geval geen ingewikkelde OP enzo.quote:
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Maar niet voor Pim Fortuin.
Mijn OP is al ingewikkeld genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen ingewikkelde OP enzo.
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coos![]()
![]()
quote:
Als jij naar de Sign van Remlof kijkt, jouw uitspraak en je legt deze ernaast, de conclusie van Liesje over de gedachtegang van Remlof, dan weet ik zeker dat jij daar chocolade van kan makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?
Ik schrok wel van die moord hoor, las het op nu.nl op m'n werk, vlak voordat ik naar huis ging. Heb de hele weg naar huis in Milaan beduusd in de tram gezeten. Natuurlijk mocht ook Pim zeggen wat hij wou, maar wat hij zei waren zulke flagrante leugens (de puinhopen van paars, hoe verzon ie het) dat ik er echt niet bij kon hoe mensen daar in konden trappen. Daarom ben ik blij dat ie nooit mp is geworden, dat had ons land echt heel erg geschaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is nu precies waarover ik het heb, daarin zit de finesse van het verhaal, het verhaal dat jij niet begrijpt ook al zou ik het uitspellen in Chocolade Letters![]()
slaap lekker brother
en de rest ook uiteraard
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Maar niet voor Pim Fortuin.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coos![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?
onze Remmy heeft hem er toch maar niet bijgezet in zijn sig. Jianquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij naar de Sign van Remlof kijkt, jouw uitspraak en je legt deze ernaast, de conclusie van Liesje over de gedachtegang van Remlof, dan weet ik zeker dat jij daar chocolade van kan maken![]()
Trust Coos
Ow... toch wel ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |