En dit is nu precies waarover ik het heb, daarin zit de finesse van het verhaal, het verhaal dat jij niet begrijpt ook al zou ik het uitspellen in Chocolade Lettersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad geen nacht wakker van gelegen. Dat het ons jarenlang Balkenende heeft opgeleverd is dan achteraf bezien wel weer jammer.
Kut ja, ik had de laatste. Als ik dat geweten had was ik wel effe gaan piesen of zo.quote:
Ik vond het juist wel prima dat jij de officiele lapo had.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut ja, ik had de laatste. Als ik dat geweten had was ik wel effe gaan piesen of zo.
We hebben in ieder geval geen ingewikkelde OP enzo.quote:
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coosquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Maar niet voor Pim Fortuin.
Mijn OP is al ingewikkeld genoegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval geen ingewikkelde OP enzo.
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coos![]()
![]()
quote:
Als jij naar de Sign van Remlof kijkt, jouw uitspraak en je legt deze ernaast, de conclusie van Liesje over de gedachtegang van Remlof, dan weet ik zeker dat jij daar chocolade van kan makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?
Ik schrok wel van die moord hoor, las het op nu.nl op m'n werk, vlak voordat ik naar huis ging. Heb de hele weg naar huis in Milaan beduusd in de tram gezeten. Natuurlijk mocht ook Pim zeggen wat hij wou, maar wat hij zei waren zulke flagrante leugens (de puinhopen van paars, hoe verzon ie het) dat ik er echt niet bij kon hoe mensen daar in konden trappen. Daarom ben ik blij dat ie nooit mp is geworden, dat had ons land echt heel erg geschaad.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef Jian het volgende:
[..]
En dit is nu precies waarover ik het heb, daarin zit de finesse van het verhaal, het verhaal dat jij niet begrijpt ook al zou ik het uitspellen in Chocolade Letters![]()
slaap lekker brother
en de rest ook uiteraard
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Maar niet voor Pim Fortuin.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
O, vergeten, die gaat Remmie er straks nog even als sign bijzetten, naast die van Coos![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:51 schreef Coos het volgende:
[..]
O die heb ik gemist. Ging er nog een verhaal aan vooraf?
onze Remmy heeft hem er toch maar niet bijgezet in zijn sig. Jianquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als jij naar de Sign van Remlof kijkt, jouw uitspraak en je legt deze ernaast, de conclusie van Liesje over de gedachtegang van Remlof, dan weet ik zeker dat jij daar chocolade van kan maken![]()
Trust Coos
Ow... toch wel ?quote:
En wie heeft de boete betaald? Mams?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft nog geen week haar rijbewijs in haar zak en ze heeft al een boete![]()
Ze ging naar de bios en wist niet dat je op zondagavond ook moest betalen voor het parkeren![]()
Duur avondje bios.
Nee, dan heeft z'n bewaking gefaald, stonden ze net effe ergens door een brievenbus te pissen ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow... toch wel ?![]()
Nah, ga je straks misschien ook een beetje schrikken als Geert met een mes in zijn
buik wordt gevonden, maar daar heb jij dan flink aan meegeholpen.
dat dan weer wel
Blouse en trui, op 't werk. Gewoon, net als vaker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje! Jasje dasje? Of net wakker en alles in het kastje?
Mams is wel goed, maar niet gek. Ik had haar vorige week al verteld dat ze zelf verdiende boetes met zelf verdiend geld door haar betaald moeten worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wie heeft de boete betaald? Mams?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft nog geen week haar rijbewijs in haar zak en ze heeft al een boete![]()
Ze ging naar de bios en wist niet dat je op zondagavond ook moest betalen voor het parkeren![]()
Duur avondje bios.
Voor een student wel, 53 euroquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], goeie les wel
. Parkeerboeten zijn niet echt duur toch?
Boordjes erin of eruit?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Blouse en trui, op 't werk. Gewoon, net als vaker.
Mooie blouse trouwens! Nieuw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n kinderen ook pas mee naar toe nemen als ze behoorlijk kunnen rennen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:55 schreef hondjes het volgende:
Duizenden mensen stromen op naar Liberation plein, ook vrouwen en babies..Shit
Tis een revolutie ...Dan stoppen mensen met slim nadenkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar zou ik m'n kinderen ook pas mee naar toe nemen als ze behoorlijk kunnen rennen.
Missschien dat ze het hier weten Midden-Oostenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef hondjes het volgende:
Hebben jullie in nederland wel live beelden van Al Jazeera.
Sommige landen krijgen andere beelden, waaronder Spanje...gewoon een documentaire over een Chinees gezin.
En dan dit topic: Demonstraties in Egypte #45 waar we zoeken naar landlijnen en ticketsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Missschien dat ze het hier weten Midden-Oosten
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Missschien dat ze het hier weten Midden-Oosten
Erinquote:
Pas opquote:
Yep, alleen linkse rakkers hangen de boorden eruit, want da's zwierig en bohemien.quote:
Da's gewoon nog stééds op TV hè, en het slaat ook nog steeds enorm aan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ineens een Ome Willem deja-vu![]()
[ afbeelding ]
Het is nog steeds op tv?!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's gewoon nog stééds op TV hè, en het slaat ook nog steeds enorm aan.![]()
De kleine hier begint er het liefst onder het eten over, zo ineens. Met branie-oogjes: "Weet je wat ome Willem zei?"
En daar gáát dan je eetlust, en voel je je als ouders weer wat ongelukkiger.
Da's tijdloos hè... totdat ze gevoelig worden voor kleding en decor e.d. Maar zolang dat niet zo is gaat het 30 jaar geleden gefabriceerde broodje poep van ome Willem er in als koek.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nog steeds op tv?!![]()
Ik had niet verwacht dat het nu ook nog zou aanslaan, zulke oubollige plasgeitebreier-humor
Koester het maar, want voor je het weet zitten ze alleen nog maar te call of Duty-enquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's tijdloos hè... totdat ze gevoelig worden voor kleding en decor e.d. Maar zolang dat niet zo is gaat het 30 jaar geleden gefabriceerde broodje poep van ome Willem er in als koek.
Nee joh, het zijn gewoon de oude filmen van ome Willemen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koester het maar, want voor je het weet zitten ze alleen nog maar te call of Duty-en![]()
Maar de geitenbreiers zijn inmiddels toch zeker wel vervangen voor versere, want in mijn tijd waren dat al krasse knarren.
Ik vond hem altijd eng vroegerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ineens een Ome Willem deja-vu![]()
[ afbeelding ]
Bij mannen noemen ze dat een overhemd! Of heb je wat van je moeder geleend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, wat mij betreft is 't hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij mannen noemen ze dat een overhemd! Of heb je wat van je moeder geleend?
Ja hoor staat al sinds ik uit bed ben op.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef hondjes het volgende:
Hebben jullie in nederland wel live beelden van Al Jazeera.
Sommige landen krijgen andere beelden, waaronder Spanje...gewoon een documentaire over een Chinees gezin.
Het is al middag.quote:
Wat een gedoe alsof dat nieuw isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:25 schreef Coos het volgende:
Straks effe shoppen![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)gs-en-diefstal.dhtml
Hier loop je erbij als een mislukte travestiet!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh, wat mij betreft is 't hetzelfde.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
Indrukwekkende beelden wel:
[ afbeelding ]
Wow!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
We maken gewoon een soundtrack voor de revolutiequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:36 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Mwa, klein verschil: de Love Parade gingen mensen heen voor een relaxt dagje housen, denk dat die demonstranten wel rekeningen houden met een opstootje dan wel een machinegeweertje hier of daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar serieus, het schijnt dat er nog steeds drommen mensen onderweg zijn naar het plein. Ik moet dan gelijk aan de love parade denken, er zal maar paniek uitbreken, dan is dat een groot probleem daar!
Natuurlijk is de reden dat ze daar staan anders dan de love parade. En ze zullen best wat hebben ingecalculeerd, maar àls het misgaat en mensen gaan rennen dan gaat het heel erg mis denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, klein verschil: de Love Parade gingen mensen heen voor een relaxt dagje housen, denk dat die demonstranten wel rekeningen houden met een opstootje dan wel een machinegeweertje hier of daar
Het is niet meer te stoppen, zo lijkt het. Letterlijk zelfs: ik probeerde AlJazeera even te muten, maar dat behoort niet meer tot de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef hondjes het volgende:
JORDANIE ...regering heeft zichzelf ontslagen om tegemoet te komen aan de protesters.
En dan is Secret Story nog niet eens begonnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik toch wel een heel uurtje aan het bijlezen ben geweest.
Af en toe valt-ie even weg, maar na refreshen is-ie er binnen 2 seconden weer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Disana het volgende:
Bij mij doet Al Jazeera Engels het juist vrij slecht, ik moet het steeds opnieuw opstarten.
Nemen ze nu ook al je mute-knop in beslag?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet meer te stoppen, zo lijkt het. Letterlijk zelfs: ik probeerde AlJazeera even te muten, maar dat behoort niet meer tot de mogelijkheden.
Ja wat een verhaal staat daar zeg. Zoveel facetten. Ik vraag me af of ik wel de aandacht en energie zal hebben om dat allemaal te volgen en dan ook nog in updates te stoppen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan is Secret Story nog niet eens begonnen.
De knop heb ik nog maar die functioneert niet. Democratie voor beginnersquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nemen ze nu ook al je mute-knop in beslag?
Ik zou sowieso nooit aan een RLS meedoen maar als ik kandidaat was en van de opzet zou lezen, zou ik er toch nog even heel goed over nadenken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wat een verhaal staat daar zeg. Zoveel facetten. Ik vraag me af of ik wel de aandacht en energie zal hebben om dat allemaal te volgen en dan ook nog in updates te stoppen.
Je bedoelt dat hun hele leven door vrienden en familie bloot wordt gelegd?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De knop heb ik nog maar die functioneert niet. Democratie voor beginners
[..]
Ik zou sowieso nooit aan een RLS meedoen maar als ik kandidaat was en van de opzet zou lezen, zou ik er toch nog even heel goed over nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |