hé bah..ik wil geen kouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die blijft nog wel tot april ben ik bang
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé bah..ik wil geen kouwacht het is hier helemaal niet koud
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hier ook niet, als je binnen blijft! Mijn kachel en bed zijn lekker warm![]()
Flanellen dekbedovertrek, dus ook geen gezweet
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
Waar zit je dan ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:51 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..hier is het zowieso zweten geblazen en dat om 9 uur 's nachts
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer teveel van 't goede eigenlijk![]()
Maar jij kunt lekker acclimatiseren daar![]()
Wel een beetje ver om een weekendje langs te gaan
Eetze, ik zoek m'n bed opquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies. maar ik ga nu even eten...doeiiii
Uhuquote:
nu weer slapen! Truste!quote:
Lekker rustig, dan kan ik tenminste normaal opstaan zonder afleiding.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 06:39 schreef stbabylon het volgende:
En nu is het ws. weer even een uur doodstil
Daar zijn ze voor gemaakt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik werd zowaar een keer wakker van de wake up light. En toen draaide ik me om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |