Ohja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja want dan koop ik jou natuurlijk en dan ben je dubbel van mij
Gelukkig heb ik ook nog iets te zeggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:47 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Verkopen![]()
Je moet het er nog steeds mee eens zijn
Dan moet je je eigen waarde beter inschattenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik werd keihard verkocht anders, voor 25 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen waarde beter inschatten
26 maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
IK STA OP PLEK HONDERD WHUAHAUWAHAHWAquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef aight1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)rum=49&tab=tab_table
3e van ONZ in het afgelopen jaar
Fantastisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS ATTENTIE IK HEB APPEL AL GEKOCHT VOOR 450 EURO.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan moet je je eigen waarde beter inschatten
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JONGENS ATTENTIE IK HEB APPEL AL GEKOCHT VOOR 450 EURO.
Omdat peer.
Dat vind ik ook niet kunnen neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?
[..]
Beetje wel ja...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik sta op plek 100 en ik ben hier niet eens sinds 01-02-2010. Sneu.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lol ik sta op plek 100 en ik ben hier niet eens sinds 01-02-2010. Sneu.
Iedereen hier, wees maar niet bangquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen hier, wees maar niet bang
Agutquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heuj wat krijgen we nou? 2 tegelijk?
[..]
Sorry meisjesquote:
Oke, vooruit, als je het nu maar op Appel houdtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:56 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
[..]
Sorry meisjes![]()
Ik dacht er compleet niet bij na
![]()
Goedmaken aanbieden doet*
Heb ik je nou aan het huilen gemaakt?quote:
Edit: nevermind. ik kan niet lezen.quote:
Mwoah, heb je de afgelopen tijd nog echte mensen gezien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aantal forumposts 6.915 »
Aantal views 11.811
Aantal reacties 2.369
Ben ik levenloos?
Ja vandaag nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoah, heb je de afgelopen tijd nog echte mensen gezien?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik had donderdag ofzo 5000 posts en nu al bijna 7000. Wat is deze. Dit wordt ernstig
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Ik heb er nog niet eens half zo veel en ik hobbel hier al langer rond...
Jij wint. Koning levenloosquote:
shit hey kan gebeurenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij wint. Koning levenloos
Ah, shit, ik zou lief tegen je doen
Oohhhh joh, komt helemaal goed met jouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een bijbaan enzo en ik praat met mensen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ben jij vast ook als je me ingehaald hebt over 2 weken![]()
2 wekenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ja ben jij vast ook als je me ingehaald hebt over 2 weken![]()
dat is wel zoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oohhhh joh, komt helemaal goed met jouLaten we het erop houden dat je veel te vertellen hebt en snel typt
Ah shit zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat gaat toch minstens een week duren voor ik dit allemaal kan vergeven
Tuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is wel zodenk ik hoop ik
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zullenw e volgende TT noemen: Wie is het meeste levenloos?
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah shit zeghoe moet ik nou slapen vannacht?
Roosviceequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatje
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, dat trekt verkeerde users aan. Zonder leven enzo, die moeten we hier niet hebben.
Oh, doe ik dat maar danquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
gewoon jezelf in slaap janken joh dan wordt je na 1,5 uur vanzelf doodmoe werkt ook altijd bij mij![]()
![]()
Awquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor Klinkerbotsing*
Komt wel goed schatje
Hij probeert je fokverslaving te beperken.quote:
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii durf jij die lapo aan vandaag of is dat een stap te ver weer ?
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!quote:
hij zorgt er voor dat ik geen voetbal kan kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij probeert je fokverslaving te beperken.
Jahoeeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zet glaasje roosvicee neer voor * Bloempje en * Omdatappel en iedereen die wilt!![]()
Matchtopic met glaasjes roosviceequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?
Belangrijke, nuttige dingen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DEED IK AL DIE TIJD ZONDER FOK?!
Die tijd bestond nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT DEED IK AL DIE TIJD ZONDER FOK?!
mijn record is 268 posts op 1 dagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAAROM BEN IK OPEENS ZO VERSLAAFD???
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Matchtopic met glaasjes roosvicee
pffoee iets met lieve piraten denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Misschien, weet nog niet. Hoe moet het volgende topic heten dan?
kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
pffoee iets met lieve piraten denk ik
En lieve piraten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja oké, iets als Appelmatchtopic met levenloze users en Roosvicee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |