Bij deze!quote:
Al kreeg ik geld toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel te doen toch?
17quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1994, dan ben je 16 of 17 zeker ?
Nja te oud, maar aan je kop te zien zou ik je siewozie niet doen, dus het maakt niet veel uit.quote:
Dat deed je toch alleen bij mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik bied een serenade op mijn banjo
Ik bied een flinke zak gouden juwelen die ik niet meer nodig heb.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef ditiseenusername het volgende:
[..]
Wat fantastisch, iemand meer ? goudstukken ? goudrenettes? alles is mogelijk
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat deed je toch alleen bij mij.
Kuzic hoe kan ditquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:34 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker wie de serenade krijgt.
Het is niet zomaar iets dat je eventjes aan iedereen kan geven
wij eucalyptus jeweetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef dralion13 het volgende:
jij denkt jij en ik met iedereen die adem haalt
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kuzic hoe kan ditIk dacht jij en ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef dakraam het volgende:
Ik bied 10 miljoen euro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:42 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Sinds ik je hebt betrapt met dralion weet het niet meer zo zeker.![]()
Ah oja dat ene! Dat weet hij natuurlijk niet. Je hebt gelijk, hoe kon ik ooit twijfelen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Sanddr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hm, weest niet bang. Jij weet meer. Denk daar maar over na.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Aaahhh, arme jongen... Heeft die vieze stoephoer Klinkerbotsing je bedrogen? Laat je tranen maar lekker stromen, is goed voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
Aaahhh, arme jongen... Heeft die vieze stoephoer Klinkerbotsing je bedrogen? Laat je tranen maar lekker stromen, is goed voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sorry ik kan er ook niks aan doen.
![]()
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Wie wat, door wie!? Hoeveel geld krijg ik?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:03 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Voor zover ik kan volgen ben je verkocht...
Omdat peer.![]()
Klinkie liegt nooit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.
Daarbij ken ik je niet eens.
Omdat peer.![]()
Ik heb jou gekocht voor 450 euro, echt fantastisch! Je bent nu fan mij !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkie liegt nooit.
Daarbij ken ik je niet eens.![]()
Ok dat klinkt best eng. Maar ik heb je gekocht. Daar gaat het om.![]()
Het is Klinkerbotsing.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:04 schreef dakraam het volgende:
[..]
Je bent nu mijn bruid. Niet naar klinkerbotsing luisteren ze liegt.![]()
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkie liegt nooit.
Daarbij ken ik je niet eens.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Ga weg jij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?![]()
Oh, oké.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou gekocht voor 450 euro, echt fantastisch! Je bent nu fan mij !![]()
Ok dat klinkt best eng. Maar ik heb je gekocht. Daar gaat het om.
En nu?Omdat peer.![]()
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :squote:![]()
Strandbruiloften zijn cliché. Kan je net zo goed in een strandjurkje en op teenslippers gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:07 schreef dakraam het volgende:
[..]
Moet je me kennen om mijn bruid te zijn dan? Ik zat er trouwens over na te denken om in de zomer te trouwen aan het strand. Lijkt dat je wat?
Omdat peer.![]()
Ja, misschien vindt ie het allemaal veuls te spannend, HIHIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :s
Omdat peer.![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Strandbruiloften zijn cliché. Kan je net zo goed in een strandjurkje en op teenslippers gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, jij bent van mij dus niet naar dakraam luisteren hoor. Hij is een beetje raar aan het doen :s :s :s![]()
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrogDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Kom maar online.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrog![]()
Zou ze het geld niet overmaken, denk je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:09 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik wil eerst daadwerkelijk bewijs van Klinkerbotsings betaling. Dit hele zaakje riekt naar bedrog
Omdat peer.![]()
Nee, ik ben aan het lerenquote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Ik ga alquote:Maar ooit op een dag zullen jullie allemaal de waarheid inzien. En dan realiseer je je dat ik de ware ben. Maar dan is het al te laat.
Vaarwel,Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Ik denk het niet, mijn bronnen zeggen dat ze niet eens 450 euro heeft, de sloeber.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou ze het geld niet overmaken, denk je?Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Bedrog!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik denk het niet, mijn bronnen zeggen dat ze niet eens 450 euro heeft, de sloeber.
Omdat peer.![]()
Wat heb je te bieden dan, hè hè hè!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:12 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik ga alMaar ooit op een dag zullen jullie allemaal de waarheid inzien. En dan realiseer je je dat ik de ware ben. Maar dan is het al te laat.
Vaarwel,Omdat peer.![]()
Hij is een armzalige dakraam..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat heb je te bieden dan, hè hè hè!![]()
appel 100% match- webicon verwijderd, max 100Kb toegestaan.-
M'n icon wat doe je !1!!1!
99% ONZ(in) poster![]()
Hou je van blokjes appel of neem je er gewoon een hap uit?Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Blokjes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef KeizerKuzco het volgende:
Hou je van blokjes appel of neem je er gewoon een hap uit?Omdat peer.![]()
Dit is de realiteit, aight. Het wordt tijd dat je ontwaakt uit je sprookje.quote:Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
quote:![]()
![]()
Hier liefde.
ECKTE liefde, ik zweer je wollah.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Omdatappel het volgende:
Niemand wil mij behalve Klinkerbotsing, ghehe.![]()
Ik zet gewoon een extra verwarming aanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Dit is de realiteit, aight. Het wordt tijd dat je ontwaakt uit je sprookje.I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Goeien oplossing wel,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een extra verwarming aan![]()
![]()
Of een extra trui.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik zet gewoon een extra verwarming aanOmdat peer.![]()
Ghehe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
Ik wil haar hebben. Koste wat het kost.
Omdat peer.![]()
Alleen indien koequote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O! Wil je mijn dekentje anders ook?
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: