Zie je welquote:
Onsend wel. Zelfs een japans onsen. Al zijn die vaak gescheiden. Dus dan zie je elkaar nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus jij vind zelfs een avondje stappen te ver gaan?
Hoe jong ben jij dan?quote:
Trusten pgrquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk
Echte mannen, met echte normen en waardenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onsend wel. Zelfs een japans onsen. Al zijn die vaak gescheiden. Dus dan zie je elkaar nog niet.
truste Ferrariquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk
truste ootootjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de worst voorhoudt...?
Ik ben niet bij de meet, anders had ik wat sashimi en sushi gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou de worst beleefd weigeren, maar rauwe vis daarentegen
slaap ze pgrquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk
dat is wel vaker met visquote:
shit, jammer dat je er niet bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet bij de meet, anders had ik wat sashimi en sushi gemaakt.
Nee, ik ben geen uitgaanderquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte mannen, met echte normen en waarden
Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..quote:
Blame de 5 feb keuze, het alternatief kon ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit, jammer dat je er niet bent
quote:
nu hoop ik stiekem dat je het tegen mij hebt, maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We gaan wel de goede kant op
Ph, mijn chef maakt ook heerlijke sushi! Als we weer een Japanse avond organiseren nodig ik je uit!
En niet eens foto's onlinequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..
35, en over een paar maanden 36quote:
ik weet ook wel wat lekkere dingen, mja ik ben er ook niet hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit, jammer dat je er niet bent
ik ben ouderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |