ja godverdommequote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom gaat er zoveel verkeerd vandaag

quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, wij willen van deze fatale mpg-fout genieten.

Das OOK heel leukquote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
ik ben beschikbaar voor een leuke tijd af en toe, niet voor geflikflooi

wel neonkleurig hequote:

quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daarom gaat er zoveel verkeerd vandaag
Het enige dat er fout ging is dat ze hier in de buurt de vlag een dag te laat hebben uitgehangenquote:

Ik was eerstquote:Op maandag 31 januari 2011 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet bezet, wel een stuk jonger... Maar dat is voor mij geen bezwaar
...

quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:

ik niet, call me old fashioned.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:

alhoewel ik getrouwd ben, ben ik wel een kerel he, dus een worst voorhouden kan gevaarlijk zijnquote:

quote:
Liefiesquote:Op maandag 31 januari 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben part-time beschikbaar

als dat mijn enige probleem voor vandaag was had ik wel willen ruilenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Het enige dat er fout ging is dat ze hier in de buurt de vlag een dag te laat hebben uitgehangen

25quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh dear, hoe jong ben jij dan??
 ...
 ...

Of lelijk.quote:

Jij bent toch degene die de worst voorhoudtquote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel ik getrouwd ben, ben ik wel een kerel he, dus een worst voorhouden kan gevaarlijk zijn
 ...?
 ...?

ik zou de worst beleefd weigeren, maar rauwe vis daarentegenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alhoewel ik getrouwd ben, ben ik wel een kerel he, dus een worst voorhouden kan gevaarlijk zijn

ik typte het en verwachtte direct een dergelijke reactiequote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de worst voorhoudt...?

Een vriend van mij is al heel veel jaren heeel erg getrouwd.. En vrijdag is hij hierquote:Op maandag 31 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]

moet gewoon kunnen vind ik hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is al heel veel jaren heeel erg getrouwd.. En vrijdag is hij hier
 (twijel alleen of mijn vrouw er ook zo over denkt overigens
  (twijel alleen of mijn vrouw er ook zo over denkt overigens  )
 )

Owh nee..quote:

Zie je welquote:
 ....
 ....  

Onsend wel. Zelfs een japans onsen. Al zijn die vaak gescheiden. Dus dan zie je elkaar nog niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus jij vind zelfs een avondje stappen te ver gaan?

Hoe jong ben jij dan?quote:

Trusten pgrquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk

Echte mannen, met echte normen en waardenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onsend wel. Zelfs een japans onsen. Al zijn die vaak gescheiden. Dus dan zie je elkaar nog niet.

truste Ferrariquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk

truste ootootjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk

quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent toch degene die de worst voorhoudt...?

Ik ben niet bij de meet, anders had ik wat sashimi en sushi gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou de worst beleefd weigeren, maar rauwe vis daarentegen

slaap ze pgrquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen
Trusten allemaal!
Sweet dreams whisk

dat is wel vaker met visquote:

shit, jammer dat je er niet bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet bij de meet, anders had ik wat sashimi en sushi gemaakt.

Nee, ik ben geen uitgaanderquote:Op maandag 31 januari 2011 23:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Echte mannen, met echte normen en waarden

Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..quote:

Blame de 5 feb keuze, het alternatief kon ik welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit, jammer dat je er niet bent

quote:
nu hoop ik stiekem dat je het tegen mij hebt, maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
We gaan wel de goede kant op
Ph, mijn chef maakt ook heerlijke sushi! Als we weer een Japanse avond organiseren nodig ik je uit!

En niet eens foto's onlinequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..
 30? 40? 50?
 30? 40? 50?

35, en over een paar maanden 36quote:

ik weet ook wel wat lekkere dingen, mja ik ben er ook niet hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
shit, jammer dat je er niet bent

ik ben ouderquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja jongens, jullie zijn echt heel lief.. Maar ik val al mijn hele leven op ouder... Wat moet ik hier nu ineens mee..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |