Ja, ik kwam bij 298 online, ik denk ik wacht heeeeeeeeeeeeeeeeel evenquote:
Ik geloof jequote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo!!
Heb jij dat ook, dat muziek zo'n energiebron is overdag?
Ik ben gek op muziek jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo!!
Heb jij dat ook, dat muziek zo'n energiebron is overdag?
Ik ook, heerlijk, werken met muziek!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik werk dan ook het beste. Sommige collega's niet, zit ik met een koptelefoon of oordopjes in.
Uhh juist.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
Ll
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ars-presenteren.html
Het heeft wel wat schattigs.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef tombolafan het volgende:
Pisces en Miauw
Kijk dit dan:
http://contacten.marktpla(...)D%3D&fta_ind=14&fs=1![]()
hoe ernstig
Als je moeder dat voor je regelt?quote:
Volgens mij heeft hij er niet eens weet van.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je moeder dat voor je regelt?
Ik weet niet of dat een pluspunt of een minpunt isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij er niet eens weet van.
Ik zou mn moeder lynchen denk ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
De moeder schrijft wel liefdevol over haar zoon.![]()
Maar zou je er blij mee zijn?quote:
Misselijkmakend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef tombolafan het volgende:
Pisces en Miauw
Kijk dit dan:
http://contacten.marktpla(...)D%3D&fta_ind=14&fs=1![]()
hoe ernstig
Daar komt de aap uit de mouwquote:en wij zouden natuurlijk ook graag de promotie naar Opa en Oma maken.
Je zou maar een kind hebben dat geen kinderen wilt, dan raakt 'oma' spontaan in depressiequote:
Dan maakt 'opa' ineens de degradatie naar vrijgezel/weduwe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je zou maar een kind hebben dat geen kinderen wilt, dan raakt 'oma' spontaan in depressie
quote:Hij zoekt een lieve rustige meid die op zijn tijd ook iets leuks wil ondernemen enne dat maatje meer vind hij niet erg!
Als je daar geen geflambeerde flamoes van krijgt, weet ik het ook niet meer.quote:Hij houdt van anime, lezen ( vooral fiction en fantasy, ook veel engelse boeken ) fietsen, Hij is in bezit van een eigen auto.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Als je daar geen geflambeerde flamoes van krijgt, weet ik het ook niet meer.
quote:enne dat maatje meer vind hij niet erg!
Ziet er best wel jong uit! Dacht eerst dat het een vriendin was ofzo.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat moeders in de klompen staat
Dat is de hamvraag inderdaad.quote:
Zeker op haar 20e moeder geworden, vandaar dat er haast is bij een jongen van 27quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ziet er best wel jong uit! Dacht eerst dat het een vriendin was ofzo.
quote:
Lekker random Marktplaats speuren dus. Deed ik eerder ook wel eens.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik ging kijken wat er allemaal gezocht werd in mijn omgeving, en dit dus
Ja, ben nog steeds bezig met grote opruiming, dus ik dacht misschien heeft iemand iets nodig wat ik nodeloos bewaarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker random Marktplaats speuren dus. Deed ik eerder ook wel eens.(buiten de rubriek om)
Nou...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof niet dat je zoveel spullen teveel hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt gaaf vind ik dat, alleen die gedachte al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |