En klappen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want dan krijg je het verwijt dat je geen nieuwe opent
Tsss echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Het kan nog altijd erger, zoals door een slotje heen postenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef ShiningStar het volgende:
Ach, het is gewoon stom als je nietsvermoedend post en er dan achter komt dat je het topic hebt gesloten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Want dat hangt af van..?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Fems het volgende:
![]()
Ik heb of na woensdag een lang weekend of niet. HELP!
Ja weer een dikke mislukking, gister overal verspreiden dat ze per 1 febr met nummerherkenning bellen. Is het 1febr en gebeurd er iets bellen ze nog anoniemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef Tommeke het volgende:
Wie van jullie werd er ook net gebeld door burgernet? Ik gooide per ongeluk op
Ik denk dat het hierom gaat: http://www.oogtv.nl/2011/(...)ma-uit-stad-vermist/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Ja, vreemd.
Weet jij waar t over ging? Ik moest op een toets drukken en plots was de verbinding weg.
Niet opgenomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Tommeke het volgende:
Oke, thnx
Dat zal het wel zijn.
Ik werd net weer gebeld, misschien issie gevonden
Dat waren nog eens tijden.quote:
Dank voor de wijze raad, opa TC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
(Al heb ik in de loop der jaren nog wel de nodige opleidingen en certificeringen voor m'n werk moeten doen... dat is eigenlijk nog erger, want dan moet de studie ook nog eens geheel en al in je eigen tijd buiten de werkuren die je toch al draait.
....
Hm. Met terugwerkende kracht stelt die hele tentamentijd goedbeschouwd vrij weinig voor, jongens en meisjes.)
Daarom heb ik de ambitie om niet te gaan werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
(Al heb ik in de loop der jaren nog wel de nodige opleidingen en certificeringen voor m'n werk moeten doen... dat is eigenlijk nog erger, want dan moet de studie ook nog eens geheel en al in je eigen tijd buiten de werkuren die je toch al draait.
....
Hm. Met terugwerkende kracht stelt die hele tentamentijd goedbeschouwd vrij weinig voor, jongens en meisjes.)
Jij trouwt gewoon een rijke vrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik de ambitie om niet te gaan werken
Ja, het geld is er nog niet. Maar de vooruitzichten zijn goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de vorderingen, al een interessante aan de haak geslagen?
Ik mik op een rijke vrouwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef dynamiet het volgende:
[..]
De meeste rijke mannen houden niet van luie dames
Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, het geld is er nog niet. Maar de vooruitzichten zijn goed.
Sorry, ben geen man en al helemaal niet sterk, dus aan mij heb je weinig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Zo, kom ik even binnenvallen maar ik zit met mn handen in het haar;
Deze week heb ik een kamer in Groningen gekregen en nu moet ik halsoverkop verhuizen aangezien ik maandag in Groningen begin met mijn fulltime baan. Zondag ga ik verhuizen en alles is geregeld maar ik heb 1 groot probleem. Al mijn meubels zijn fijn, compact en goed te tillen. Behalve mijn Ikea klippan bank en mijn koelkast. Is hier misschien een sterke man die mij zondag even zou willen helpen om deze 2 items (heel misschien met een malm ladenkast met 3 lades er nog bij) naar boven te tillen? Het gaat om een kamer in de oude ebbingestraat, midden in de stad dus, op de 3e verdieping. Het zijn vrij normale trappen dus er is wel bewegingsruimte. Ik wil de hulp graag ruilen voor aan krat bier/fles drank naar keuze maar wil er eventueel ook wel voor betalen. Door een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden (broers zijn net naar Afrika gevlogen om op een schip te varen en zo heeft iedereen wat) kan ik even op niemand terug vallen dus ik hoop dat hier iemand is die hiermee wil helpen?
Die houd ik liever voor mezelfquote:
Dat is lief! Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, ben geen man en al helemaal niet sterk, dus aan mij heb je weinig.Maar hoop dat het goed komt, succes!
En alvast welkom in Groningen natuurlijk.
Ik zou het zo niet weten, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Deze week heb ik een kamer in Groningen gekregen en nu moet ik halsoverkop verhuizen aangezien ik maandag in Groningen begin met mijn fulltime baan. Zondag ga ik verhuizen en alles is geregeld maar ik heb 1 groot probleem. Al mijn meubels zijn fijn, compact en goed te tillen. Behalve mijn Ikea klippan bank en mijn koelkast. Is hier misschien een sterke man die mij zondag even zou willen helpen om deze 2 items (heel misschien met een malm ladenkast met 3 lades er nog bij) naar boven te tillen? Het gaat om een kamer in de oude ebbingestraat, midden in de stad dus, op de 3e verdieping. Het zijn vrij normale trappen dus er is wel bewegingsruimte. Ik wil de hulp graag ruilen voor aan krat bier/fles drank naar keuze maar wil er eventueel ook wel voor betalen. Door een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden (broers zijn net naar Afrika gevlogen om op een schip te varen en zo heeft iedereen wat) kan ik even op niemand terug vallen dus ik hoop dat hier iemand is die hiermee wil helpen?
Doet mij direct hier aan denken:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Haha, Dan zet hij zich zelf redelijk voor lul. Dit zie je natuurlijk al fout gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef JH87 het volgende:
Haha. Dat filmpje is van een maat van me.
Wehehehequote:
Heel heel graagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet weten, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten.
En ik hoop dat Groningen je gaat bevallen...
Haha, die ruilt mijn vader na een aantal jaar fijn rijden komende week in voor 'n andere bak.quote:
Alle vrouwen op het internet zijn mannenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Klopt je Fok profiel niet of lesbisch?
Wel economische crisisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
@Oneself
Ik hoop voor hem dat hij iets vergelijkbaars terug krijgt
Ow okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Jongens. Dus Dynamiet, Jop, Nietz, Slaif, Joppie, Peterselie, Jesse, Luco.
Deze meid/vrouw vroeg wat, maar niemand geeft hier antwoord op..
Is er niet iemand die sterk wil spelen voor een mooie vrouw in nood, in ruil voor een krat bier die je dan samen met deze mooie vrouw in nood (of met andere mooie vrouwen/mannen die niet in nood zijn) op te drinken! Grijp die kans en doe eens lief voor je medemens!
Nee laat maar. Ik ben ongewenst en derhalve ook niet woonachtig binnen de STADSMUREN. Wel gemeentegrens. Ik voel me bedroefd en ga nu slechte TV kijken in bed.quote:
Al andere plannen, sorry!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Is er niet iemand die sterk wil spelen voor een mooie vrouw in nood, in ruil voor een krat bier die je dan samen met deze mooie vrouw in nood (of met andere mooie vrouwen/mannen die niet in nood zijn) op te drinken! Grijp die kans en doe eens lief voor je medemens!
Reactie stond al onder het filmpje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Ik bedenk met net iets...het is alweer een paar jaar geleden, maar ik heb ooit mijn zooi laten sjouwen door brozem. Ik moest toen iets van 15,- betalen.quote:
Ik wil je wel even helpen. Toch in de buurtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Kijk heeft Fok toch nog nutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen. Toch in de buurt
Haar FoBo beviel je?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
Is dat wat? Ach wie goed doet, goed ontmoet.quote:
Ja, prima!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe bevalt de nieuwe woonlocatie, Oneself?
Een hele dikke mooie Mercedes.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
@Oneself
Ik hoop voor hem dat hij iets vergelijkbaars terug krijgt
Goeie tip! Die bel ik morgenvroeg meteenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:32 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Ik bedenk met net iets...het is alweer een paar jaar geleden, maar ik heb ooit mijn zooi laten sjouwen door brozem. Ik moest toen iets van 15,- betalen.
Ik heb geen flauw idee of het nog bestaat en of het ook op zondag bestaat...
Wellicht de moeite van het bellen waard?!
Jaa??quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
PM me het adres en tijdstip maar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:59 schreef princess-a het volgende:
[..]
Goeie tip! Die bel ik morgenvroeg meteen
[..]
Jaa??
Auquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Mercedes en mooi?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, prima!
[..]
Een hele dikke mooie Mercedes.
Ik vond 't zo stom om 'ook al' te reageren dat ik niet in Groningen ben komende zondag. Is wel de eerste keer sinds Kerst dat ik een keer de stadsgrenzen over ga, dus dat is ook wel een beetje een heuglijk feit, toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Ja idd, omdat je zo'n sterke knul bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:50 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vond 't zo stom om 'ook al' te reageren dat ik niet in Groningen ben komende zondag. Is wel de eerste keer sinds Kerst dat ik een keer de stadsgrenzen over ga, dus dat is ook wel een beetje een heuglijk feit, toch?
Sorry wel dat ik niet kan sjouwen hoor, ik was de beste geweest.
Wie aans?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie the fuck is WubboOkkels of zo?
Ja, je weet wel. Die gast van die futuristische boot en nog wat projectjesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie the fuck is WubboOkkels of zo?
Kwait nait jung, moar vroagn is altied mooglijk niet?quote:
Klopt. Domm' vroagn ok.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kwait nait jung, moar vroagn is altied mooglijk niet?
Heul niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Saisai het volgende:
Heb ook een project voor hem gedaan. Net als de rest van de Hanzehogeschool.
Sai sai, is dat niet van pluk van de pletterflat?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef MaxMark het volgende:
Sai sai sai sai.
Van wie is die eigenlijk?
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sai sai, is dat niet van pluk van de pletterflat?
Of was dat za za
haha ja dat kloptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Bob. het volgende:
Hoi Saisai! Jij had geloof ik een toffe soort ronde tafel gemaakt ooit, of niet? Kan me dat topic not herinneren in K&W.
* Renesite tilt steen omhoogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
briljant! die kende ik helemaal niet!
Ik zat naast je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef JH87 het volgende:
Nou dan zat ik ook onder die steen. Wellicht dat iedereen in Hoogkerk dat kent ofzo...
quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:51 schreef Bob. het volgende:
Wordt nog druk onder die steen, ik kom er ook bij.
Zo ninja was deze edit niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:31 schreef Fems het volgende:
Princessa, ik denk dat Slaif de beste keus is, Jop is een beetje klein! (sorry Jop!)
Verder, Max, sorryyyy!
Je kan wel heel goed met hem praten over dingen.quote:
Aangezien wij de standaard zijn wel idd.quote:
Geniaaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:43 schreef Saisai het volgende:
als princessa nou zorgt voor bier en bitterballen, dan kunnen de mannen met z'n tweeën die meubels naar boven sjouwen. Om vervolgens zich te verschranzen aan al het lekkers wat princessa klaar heeft staan.
opgelost.
Hertog Jan, een heul krat!quote:
Wanneer gaan we weer een keer naar de pint? Veuls te lang geleden.quote:
Oeps zie het nu pas, heb hem bijgewerkt dus er is weer ruimtequote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je kan wel heel goed met hem praten over dingen.
En je PM box is vol.
Ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:19 schreef Slaif het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer een keer naar de pint? Veuls te lang geleden.
Ach, jij hebt nog een koelkast. Die van mij is er vorige week mee opgehouden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef ShiningStar het volgende:
Bleh
Mijn huisgenoot heeft een opgesneden ui in de koelkast gelegd waardoor nu alles wat ik daaruit haal stinkt als de malle
quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:17 schreef ShiningStar het volgende:
Bleh
Mijn huisgenoot heeft een opgesneden ui in de koelkast gelegd waardoor nu alles wat ik daaruit haal stinkt als de malle
Maaaaaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Zometeen maar eens naar de Hanze voor een studiedagje..
En nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, jij hebt nog een koelkast. Die van mij is er vorige week mee opgehouden.
Nu heb ik mijn spullen over de koelkasten van mijn huisgenotes verdeeld. Dus eigenlijk is er ook helemaal geen probleem en stel ik me aan.quote:
Ongezelligerd...quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef joppie_saus het volgende:
Dat was het geplande studiedagje. Tentamen is pas maandag ipv morgen... Kan ik thuis ook wel leren
Je woont ook, like, 3,5 uur kruipen van Hanzequote:Op woensdag 2 februari 2011 12:06 schreef joppie_saus het volgende:
Tegen de tijd dat ik bij de Hanze ben, begint jouw tentamen
Medunkt van niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik ben een slappe zak. Dat klopt. Je bent binnenkort toch wel weer op de Hanze als ik ook colleges heb?
Als je 3 goed hebt, zou je hemgehaald moeten hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:31 schreef Saisai het volgende:
zo ik heb net een tentamen verneukt. 18 hoofdstukken geleerd, maar kreeg een tentamen met 5 (!) specifieke vragen waarvan ik er 2 niet wist.
Schiet mij maar lek.
Accentuate the positive.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Saisai het volgende:
Ik zie het somber in
* Saisai weent hysterisch
maar we zullen zien
Beterschap en succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:40 schreef Fems het volgende:
Ik ben ziek, en ik heb zometeen mondeling die ik MOET halen van mezelf..
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik moet van te voren maar zeggen dat ik ziek ben, aangezien ik ook heel misselijk ben: dus stel dat ik plots wegren
Gewoon tussendoor kotsen in een prullebak, je kin afvegen / de brokjes uit je neus snuiten en stoicijns doorgaan met je tentamen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:44 schreef Fems het volgende:
Hahaha, ik moet van te voren maar zeggen dat ik ziek ben, aangezien ik ook heel misselijk ben: dus stel dat ik plots wegren
quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Saisai het volgende:
Ah ik een paar maand geleden tijdens de ontsteking van mn evenwichtsorgaan. Ik zal je de details besparen
En hoe is je Engels..?quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:58 schreef Fems het volgende:
Mijn Engelse taal niveau wordt getoetst...
Kijk. Hou die gedachte vast en het komt helemaal goed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Fems het volgende:
[..]
Tijdens niet-toetsmomenten best prima.
Als ik niet aan het kotsen was.. denk het wel jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:01 schreef Telecaster het volgende:
[..]![]()
De vriend van een vriendin van me heeft dat ook gehad een paar maanden geleden - voor de buitenstaander oogt het hilarisch, vrees ik...
En dan ook nog een kneiter van een fout in deze zin makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:14 schreef Fems het volgende:
'I first would like to mention that there is a small change I have to leave the room to go to the bathroom'
hehe. goed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef JH87 het volgende:
Haha, ik heb als tweedejaars ook nog wel eens bij een mondeling Engels moeten kotsen. Maar dat was van de drank. Had wel een acht overigens.
Ik heb weleens een gesprek voor een stageplek gehad na 2 uur slapen. Gesprek ging echt prima, al zat ik er te bibberen met mn zweethandjes. Vroeg de beste man na afloop: "heb je gister een feestje gehad?" Ik: "eh..." Beste man: "er hangt namelijk een behoorlijk alcoholwalm om je heen."quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:31 schreef JH87 het volgende:
Haha, ik heb als tweedejaars ook nog wel eens bij een mondeling Engels moeten kotsen. Maar dat was van de drank. Had wel een acht overigens.
Eentje maar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan ook nog een kneiter van een fout in deze zin maken
Bij een popquiz waar ik ooit eens aan meedeed bestond een aantal vragen uit een aantal keer door de Babelfishmangel gehaalde songteksten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:21 schreef Slaif het volgende:
"Ik heb eerst wil noemen dat er een kleine verandering heb ik de kamer verlaten om naar de badkamer"http://translate.google.n(...)%20the%20bathroom%22
Het is wel vermakelijk om tijdens het studeren af en toe eens naar de mensen om je heen te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef dynamiet het volgende:
Ik ben voor het eerst van mijn leven ook naar UB geweest, leuk voor een keertje. Maar echt leren doe je daar niet. :p
Gewoon stoïcijns blijven zitten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Fems het volgende:
Ik heb geen idee! Ik ga er maar vanuit dat ik hem niet heb, kan het altijd meevallen. Ik ben niet weggerend naar de wc!
Met pijnboompitjes!quote:
Dat helaas dan weer niet. Toch was het heerlijk!quote:
Ik ben trots op je! Heb je al bericht gehad?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:53 schreef JH87 het volgende:
Zo, 8 - 22 met een uurtje pauze. Lange kutdag weer.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef JH87 het volgende:
Heb weer een (struikel)vak met een 7 afgesloten. Studieadviseur wil nog even deze resultaten aanzien en dan actie ondernemen, maar ze zou al wel gaan praten met betreffende docent. Daar nog niets van gehoord helaas. Mijn planning is gewoon 27,5 EC vd 30 binnen te halen deze weken, zodat voor die 2,5 EC van die opdracht (fictief dan, is gewoon 25 % van 10 EC vak) iets geregeld wordt.
Moet lukken. Hoeveel vakken heb je nog?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:57 schreef JH87 het volgende:
Heb weer een (struikel)vak met een 7 afgesloten. Studieadviseur wil nog even deze resultaten aanzien en dan actie ondernemen, maar ze zou al wel gaan praten met betreffende docent. Daar nog niets van gehoord helaas. Mijn planning is gewoon 27,5 EC vd 30 binnen te halen deze weken, zodat voor die 2,5 EC van die opdracht (fictief dan, is gewoon 25 % van 10 EC vak) iets geregeld wordt.
Lief dat je aan me denktquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Renesite het volgende:
Zoooo, opzetje voor het afstudeeronderzoek in elkander gooien. Of voor Jesse: een begin maken met mijn werkstuk.
Dat zal het zijn idd. dankjequote:Op donderdag 3 februari 2011 13:41 schreef Peterselieman het volgende:
Dit misschien?
http://www.oogtv.nl/2011/(...)t-in-briljantstraat/
Globale onderzoeksopzet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:19 schreef Renesite het volgende:
Zoooo, opzetje voor het afstudeeronderzoek in elkander gooien. Of voor Jesse: een begin maken met mijn werkstuk.
Minstens.quote:
Ik ben benieuwd.quote:
We hadden al een 44. You snooze...quote:
Ja sorry zeg... ik heb net 3 uur intensief zitten zwoegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:58 schreef Telecaster het volgende:
[..]
We hadden al een 44. You snooze...
Komaan, het zij U vergeven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:59 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ja sorry zeg... ik heb net 3 uur intensief zitten zwoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |