En klappen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want dan krijg je het verwijt dat je geen nieuwe opent
Tsss echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Het kan nog altijd erger, zoals door een slotje heen postenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef ShiningStar het volgende:
Ach, het is gewoon stom als je nietsvermoedend post en er dan achter komt dat je het topic hebt gesloten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Want dat hangt af van..?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Fems het volgende:
![]()
Ik heb of na woensdag een lang weekend of niet. HELP!
Ja weer een dikke mislukking, gister overal verspreiden dat ze per 1 febr met nummerherkenning bellen. Is het 1febr en gebeurd er iets bellen ze nog anoniemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef Tommeke het volgende:
Wie van jullie werd er ook net gebeld door burgernet? Ik gooide per ongeluk op
Ik denk dat het hierom gaat: http://www.oogtv.nl/2011/(...)ma-uit-stad-vermist/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Ja, vreemd.
Weet jij waar t over ging? Ik moest op een toets drukken en plots was de verbinding weg.
Niet opgenomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Tommeke het volgende:
Oke, thnx
Dat zal het wel zijn.
Ik werd net weer gebeld, misschien issie gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |