En klappen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, want dan krijg je het verwijt dat je geen nieuwe opent
Tsss echt niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Het kan nog altijd erger, zoals door een slotje heen postenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef ShiningStar het volgende:
Ach, het is gewoon stom als je nietsvermoedend post en er dan achter komt dat je het topic hebt gesloten.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Fems het volgende:
Och, Jop kan ik wel aan. En peterselieman is veel te lief om te slaan
Want dat hangt af van..?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef Fems het volgende:
![]()
Ik heb of na woensdag een lang weekend of niet. HELP!
Ja weer een dikke mislukking, gister overal verspreiden dat ze per 1 febr met nummerherkenning bellen. Is het 1febr en gebeurd er iets bellen ze nog anoniemquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:55 schreef Tommeke het volgende:
Wie van jullie werd er ook net gebeld door burgernet? Ik gooide per ongeluk op
Ik denk dat het hierom gaat: http://www.oogtv.nl/2011/(...)ma-uit-stad-vermist/quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:36 schreef Tommeke het volgende:
Ja, vreemd.
Weet jij waar t over ging? Ik moest op een toets drukken en plots was de verbinding weg.
Niet opgenomen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:48 schreef Tommeke het volgende:
Oke, thnx
Dat zal het wel zijn.
Ik werd net weer gebeld, misschien issie gevonden
Dat waren nog eens tijden.quote:
Dank voor de wijze raad, opa TC.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
(Al heb ik in de loop der jaren nog wel de nodige opleidingen en certificeringen voor m'n werk moeten doen... dat is eigenlijk nog erger, want dan moet de studie ook nog eens geheel en al in je eigen tijd buiten de werkuren die je toch al draait.
....
Hm. Met terugwerkende kracht stelt die hele tentamentijd goedbeschouwd vrij weinig voor, jongens en meisjes.)
Daarom heb ik de ambitie om niet te gaan werkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:05 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.![]()
(Al heb ik in de loop der jaren nog wel de nodige opleidingen en certificeringen voor m'n werk moeten doen... dat is eigenlijk nog erger, want dan moet de studie ook nog eens geheel en al in je eigen tijd buiten de werkuren die je toch al draait.
....
Hm. Met terugwerkende kracht stelt die hele tentamentijd goedbeschouwd vrij weinig voor, jongens en meisjes.)
Jij trouwt gewoon een rijke vrouw?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Daarom heb ik de ambitie om niet te gaan werken
Ja, het geld is er nog niet. Maar de vooruitzichten zijn goed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
En, hoe staat het met de vorderingen, al een interessante aan de haak geslagen?
Ik mik op een rijke vrouwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef dynamiet het volgende:
[..]
De meeste rijke mannen houden niet van luie dames
Wie is de gelukkige?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, het geld is er nog niet. Maar de vooruitzichten zijn goed.
Sorry, ben geen man en al helemaal niet sterk, dus aan mij heb je weinig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Zo, kom ik even binnenvallen maar ik zit met mn handen in het haar;
Deze week heb ik een kamer in Groningen gekregen en nu moet ik halsoverkop verhuizen aangezien ik maandag in Groningen begin met mijn fulltime baan. Zondag ga ik verhuizen en alles is geregeld maar ik heb 1 groot probleem. Al mijn meubels zijn fijn, compact en goed te tillen. Behalve mijn Ikea klippan bank en mijn koelkast. Is hier misschien een sterke man die mij zondag even zou willen helpen om deze 2 items (heel misschien met een malm ladenkast met 3 lades er nog bij) naar boven te tillen? Het gaat om een kamer in de oude ebbingestraat, midden in de stad dus, op de 3e verdieping. Het zijn vrij normale trappen dus er is wel bewegingsruimte. Ik wil de hulp graag ruilen voor aan krat bier/fles drank naar keuze maar wil er eventueel ook wel voor betalen. Door een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden (broers zijn net naar Afrika gevlogen om op een schip te varen en zo heeft iedereen wat) kan ik even op niemand terug vallen dus ik hoop dat hier iemand is die hiermee wil helpen?
Die houd ik liever voor mezelfquote:
Dat is lief! Thanksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, ben geen man en al helemaal niet sterk, dus aan mij heb je weinig.Maar hoop dat het goed komt, succes!
En alvast welkom in Groningen natuurlijk.
Ik zou het zo niet weten, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Deze week heb ik een kamer in Groningen gekregen en nu moet ik halsoverkop verhuizen aangezien ik maandag in Groningen begin met mijn fulltime baan. Zondag ga ik verhuizen en alles is geregeld maar ik heb 1 groot probleem. Al mijn meubels zijn fijn, compact en goed te tillen. Behalve mijn Ikea klippan bank en mijn koelkast. Is hier misschien een sterke man die mij zondag even zou willen helpen om deze 2 items (heel misschien met een malm ladenkast met 3 lades er nog bij) naar boven te tillen? Het gaat om een kamer in de oude ebbingestraat, midden in de stad dus, op de 3e verdieping. Het zijn vrij normale trappen dus er is wel bewegingsruimte. Ik wil de hulp graag ruilen voor aan krat bier/fles drank naar keuze maar wil er eventueel ook wel voor betalen. Door een heel ongelukkige samenloop van omstandigheden (broers zijn net naar Afrika gevlogen om op een schip te varen en zo heeft iedereen wat) kan ik even op niemand terug vallen dus ik hoop dat hier iemand is die hiermee wil helpen?
Doet mij direct hier aan denken:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Haha, Dan zet hij zich zelf redelijk voor lul. Dit zie je natuurlijk al fout gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef JH87 het volgende:
Haha. Dat filmpje is van een maat van me.
Wehehehequote:
Heel heel graagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:55 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet weten, als me iets te binnen schiet laat ik het je weten.
En ik hoop dat Groningen je gaat bevallen...
Haha, die ruilt mijn vader na een aantal jaar fijn rijden komende week in voor 'n andere bak.quote:
Alle vrouwen op het internet zijn mannenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:00 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Klopt je Fok profiel niet of lesbisch?
Wel economische crisisquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:47 schreef joppie_saus het volgende:
@Oneself
Ik hoop voor hem dat hij iets vergelijkbaars terug krijgt
Ow okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Jongens. Dus Dynamiet, Jop, Nietz, Slaif, Joppie, Peterselie, Jesse, Luco.
Deze meid/vrouw vroeg wat, maar niemand geeft hier antwoord op..
Is er niet iemand die sterk wil spelen voor een mooie vrouw in nood, in ruil voor een krat bier die je dan samen met deze mooie vrouw in nood (of met andere mooie vrouwen/mannen die niet in nood zijn) op te drinken! Grijp die kans en doe eens lief voor je medemens!
Nee laat maar. Ik ben ongewenst en derhalve ook niet woonachtig binnen de STADSMUREN. Wel gemeentegrens. Ik voel me bedroefd en ga nu slechte TV kijken in bed.quote:
Al andere plannen, sorry!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Is er niet iemand die sterk wil spelen voor een mooie vrouw in nood, in ruil voor een krat bier die je dan samen met deze mooie vrouw in nood (of met andere mooie vrouwen/mannen die niet in nood zijn) op te drinken! Grijp die kans en doe eens lief voor je medemens!
Reactie stond al onder het filmpje.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:19 schreef Fems het volgende:
Ik bedenk met net iets...het is alweer een paar jaar geleden, maar ik heb ooit mijn zooi laten sjouwen door brozem. Ik moest toen iets van 15,- betalen.quote:
Ik wil je wel even helpen. Toch in de buurtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:31 schreef princess-a het volgende:
Kijk heeft Fok toch nog nutquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:45 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik wil je wel even helpen. Toch in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |