de kaboutersquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie maakt die foto dan? als jij recht voor haar staat?
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie maakt die foto dan? als jij recht voor haar staat?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Dale. het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet
te laatquote:
OEH CC'S NAVELquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi. wie wil Muis aan de kant schoppen?
Denk niet dat het werkt. Als je dit beest aan mn voeten aan de kant schopt komt hij alleen maar spinnend terug.quote:
Picsquote:
Hij was te makkelijk.quote:
Wil je me nou versieren?quote:
Door netsplitterquote:
merel want ik ben gemeen.quote:
OV is een hosselbaasquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
merel want ik ben gemeen.
zelfs OV zat me te versieren
Da's NBT, nitwit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ligt eraan... ben jij die laatste in je fobo?
Ohneee.quote:
Nee want hij kan mij niet hosselen.quote:
geweldig al zeg ik het zelfquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Da's NBT, nitwit.
[..]
Ohneee.Wat een ophef weer
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want hij kan mij niet hosselen.
Kijk die foto daarboven eens.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh dan eerst pics voordat ik ja of nee zeg. Linkje trouwens naar NTB?
Wat die katquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kijk die foto daarboven eens.
Ik ben al bezet.quote:
Ja klopt, mooie paarsequote:
Nee, het geweer.quote:
Ze zijn heel mooi hoor! En met een paar dagen weg.quote:
Ik geloof je niet, je voelt je gewoon afgewezen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik hoef je heuwl niet, ik heb nu even pauze.
Nee.quote:
Voor jou:quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ze zijn heel mooi hoor! En met een paar dagen weg.
[..]
Ik geloof je niet, je voelt je gewoon afgewezen.
[..]
Nee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn accu s bijna leeg, dus ik ga weer verder met tv kijken, de kat aan de kant schoppen, en tegenaankruipen.
![]()
quote:
quote:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=590375quote:Op maandag 31 januari 2011 23:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dus vermaak mij eens en ga strippen
Welterustenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Mijn accu s bijna leeg, dus ik ga weer verder met tv kijken, de kat aan de kant schoppen, en tegenaankruipen.
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef Stuart het volgende:
Nog een liedje en dan ga ik zo ook maar naar bed
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn moeder zei dat ik een beetje op Adele lijk
Qua zangtalentquote:Op maandag 31 januari 2011 23:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn moeder zei dat ik een beetje op Adele lijk
Met Adele is ook niets mis hoor.quote:
Bijtje in je oorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga de FOKs afsluiten. Kusje op jullie snuitjes
Sweet dreams CC en tot morgenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Truste CCquote:Op maandag 31 januari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Chick!quote:
liefjequote:
goed, beetje gaar, maar dat is normaal op dinsdag..quote:
Ik ben nog best wel moe, mijn wekker ging te laat. dus ik ben aan het werk en heb nog niet gerookt. HELP.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed, beetje gaar, maar dat is normaal op dinsdag..
verder lekker druk... terwijl ik helemaal geen zin heb om te werken...
en bij jou dan>?
Hmmmhmmm heeft wel allemaal met Boobies te makenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:24 schreef NBT het volgende:
Er komen steeds meer leuke varianten op NBT...
Ez zei pas ook al iets van Natural Born Tities!
*adem in, adem uit* * MaleDuck geeft NBT een knuffelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben nog best wel moe, mijn wekker ging te laat. dus ik ben aan het werk en heb nog niet gerookt. HELP.
Ik heb ook geen zin vandaag, heb om 9 uur al een overleg. zo vroeg![]()
![]()
Wat had je dan gedacht!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmhmmm heeft wel allemaal met Boobies te maken
CC!quote:
* NBT knuffelt heerlijk terug met MD..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
*adem in, adem uit* * MaleDuck geeft NBT een knuffel![]()
Ik om 10 uur, 11 uur en moet nog mn wekelijkse rapportage afmaken
maar ja... het gaat wel goedkomen
Jep, [bassie mode]wat er ook gebeurd altijd blijven lachen[/bassie mode]quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht!
[..]
CC!![]()
![]()
[..]
* NBT knuffelt heerlijk terug met MD..![]()
![]()
![]()
Ohwww, ook al zo vroeg heftig gesprek voeren....
met ons komt het altijd goed toch!
ik ken de boobies niet goed genoeg om te kunnen bepalen of ze al die aandacht waardig zijnquote:
Nou, maak het allemaal maar vlug af, dan kunnen we fokken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, [bassie mode]wat er ook gebeurd altijd blijven lachen[/bassie mode]
en moet voor 10 uur ook nog een aantal narratives maken... dus daar ben ik tussendoor maar mee bezig...
dan moet je in US kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken de boobies niet goed genoeg om te kunnen bepalen of ze al die aandacht waardig zijn
goed plan, heb je al lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:30 schreef NBT het volgende:
[..]
Nou, maak het allemaal maar vlug af, dan kunnen we fokken!
zaijn ze daar vaak te bewonderenquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan, heb je al lang niet gesproken
vrijdag ofzo heb ik der 1 neergezet daaro..quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaijn ze daar vaak te bewonderen
Heb geloof ik 1x een pic gezien
quote:
Ik heb niks liggen, alleen als mijn LG binnenkomt dan ben ik er weer minder...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar ik ga zorgen dat ik nu veel doe, zodat ik vanmiddag wat tijd over heb dan
![]()
ik genoeg... moet nog een planning voor een aanbieding afmaken, mn wekelijkse rapportage, nog een overzicht maken van de geleverde materialen van de klant die over zijn, etc...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb niks liggen, alleen als mijn LG binnenkomt dan ben ik er weer minder...
gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:32 schreef NBT het volgende:
[..]
vrijdag ofzo heb ik der 1 neergezet daaro..
Hmmm, ga dan maar vlug aan de slag!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik genoeg... moet nog een planning voor een aanbieding afmaken, mn wekelijkse rapportage, nog een overzicht maken van de geleverde materialen van de klant die over zijn, etc...
zijn ze aandachtwaardig?quote:
da's toppie toch (just curious, ik heb GRTD de laatste tijd een beteje verwaarloosdquote:
Achja, ik ben nou eenmaal verlegen...quote:
tsja, dat zit in je en kan je weinig aan doenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Achja, ik ben nou eenmaal verlegen...
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, dat zit in je en kan je weinig aan doen
(btw, afgelopen tijd daar nog meer gepost? )
Nog niet.... hihihihhi.... ben nog aan het twijfelen of ik verder durf, ik vond dit namelijk al heftigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, dat zit in je en kan je weinig aan doen
(btw, afgelopen tijd daar nog meer gepost? )
hihi thnx mopje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zal ik doen...
leuke foto in hoe zie je er nu uit trouwens![]()
![]()
![]()
ik vind dit alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 08:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog niet.... hihihihhi.... ben nog aan het twijfelen of ik verder durf, ik vond dit namelijk al heftig
quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:00 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik zit vandaag op een andere PC waar mensen makkelijk kunnen meekijken dus zal niet al te actief meeposten vandaag
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als iemand Tdrone beweert te zijn kan het ook een bedrieger zijn
nee meer het idee dat iedereen mee kan kijken terwijl ik fok! op mijn stage en dat lijkt me niet handig met een aanstaande beoordelingquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als iemand Tdrone beweert te zijn kan het ook een bedrieger zijn
Dan ga je tochquote:
overleg nu al klaar?quote:
gewoon op je bureau gaan staan en daar op je collegas urineren dan mag je heel snel gaanquote:
Nee, die is nog van vrijdag die ik tegen kwamquote:
waar was je heen dan?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
gewoon op je bureau gaan staan en daar op je collegas urineren dan mag je heel snel gaan
Succesquote:
veel plezierquote:
geniet ervanquote:
Dat is toch nieuwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die is nog van vrijdag die ik tegen kwam
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:35 schreef NBT het volgende:
overleg is pas volgende week,had me verkeken.
wat wil je laten zien, ben wel benieuwd...quote:
Ja dat scheelt want had er echt geen zin in zo vroeg...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed bezig!
[..]
wat wil je laten zien, ben wel benieuwd...
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:40 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat scheelt want had er echt geen zin in zo vroeg...
En ik wil niks laten zien...wat wil je zien?
hahahaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik wil niks zien, wat jij niet wil laten zien
Dat zuigt!quote:
tuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
[..]
hahahagelijk heb je.
[..]
Dat zuigt!
Jij heb altijd gelijk!quote:
Met wie heb je een date?quote:
Samen een bak popcornquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja ik ben ook erg zenuwachtig.
Heb helemaal zo'n tintelend gevoel in mijn onderbuik
cc ziet het helemaal voor zichquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
En dan raakt michhas zijn hand per ongeluk die van tiedroon
Per ongeluk?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik was een tijdje wegquote:
Zullen we nu maar stoppen voordat het erotisch gaat worden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zullen we nu maar stoppen voordat het erotisch gaat worden?
ik ga gewoon met vrienden en nee niks homo erotisch (dat is een voorrecht dat alleen Michhas heeft)quote:
Wat is dit nouquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga gewoon met vrienden en nee niks homo erotisch (dat is een voorrecht dat alleen Michhas heeft)
Michhas word gekwetst!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Speel je een spelletje met mijn gevoelens?
ik zeg toch dat jij het zoetje in mijn koffie, de funnies in mijn venz, de verf op mijn Palet, het snoepje in de wikkel bentquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou
Speel je een spelletje met mijn gevoelens?
aan de binnenkant van jouw ogen wel jah...quote:
Oh tdronequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik zeg toch dat jij het zoetje in mijn koffie, de funnies in mijn venz, de verf op mijn Palet, het snoepje in de wikkel bent
niet zo boos kijken johquote:
kan het op minder gezet worden ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
deze PC flipt bij meer dan 25 posts per pagina
Kan op 1 post per paginaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan het op minder gezet worden ook nog
Krijg je wel lekker veel pagina's
da'squote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee maar ik heb geen zin meer en moet nog tot kwart over 3
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
sorry dames ik maak michhas jaloers als ik jullie ineens liefde ga geven
Hoe durf je!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:26 schreef tdrone het volgende:
sorry dames ik maak michhas jaloers als ik jullie ineens liefde ga geven
Ja.quote:
Wiequote:
this one is for you michhasquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:39 schreef Michhas het volgende:
Is iedereen hier vergeten hoe ze moeten quoten?
quote:
quote:
en hoe ging het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo weer een toets achter de rug
klinkt als een heel saai onderwerpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het ging over rassenkennis van vissen
dan had je beter goed kunnen leren want nu moet je de toets nog eens maken als je hem niet haaltquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is ook saai, daarom had ik niet geleerd :p
Dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan had je beter goed kunnen leren want nu moet je de toets nog eens maken als je hem niet haalt
Ohhhoooo boefje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ga zo filmen hoe CC en NBT aan het zoenen zijn![]()
Michhas moet ook komenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha maar dan kan michhas niet filmen
Ahhh okeeeeeeee lekker vaagquote:
jaah vrienden hadden al uitgekozen welke film vandaar dat ik niet weet welkequote:
Niet waar!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik ben lelijk op een foto
Ik heb je nog nooit in het echt gezien maar op de fotos die ik gezien heb ben je wel knapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar ik ben lelijk op een foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |