Ah okequote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Tijdelijk totdat ik hem zat ben.
Arme jij, beterschapquote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ziek, heb vanaf 3 uur niks meer gegeten.
Ik ben offlinequote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Mijn berichtjes komen telkens neit aan op Skype...
redelijk vervelend
dankjequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Mohammed heeft de koran in één ruk opgeschreven in 600, heeft toen heel veel elementen van de bijbel overgenomen en net zo verdraaid dat ze in de Islam ideologie passen. De bijbel is opgesteld door 69 schrijvers, en die zijn verzameld in één verhaal.
quote:
Okay mooi, die onthouden we dan toch evenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben morgen wel standby tijdens de openstaande uren, heb nog geen inzicht in hoe mijn dag er morgen uit gaat zienDus leg niets vast.
oh puur toeval. heb ook niet terug gelezenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en Aalbers, ging je christenbash alarm weer af ofzo? Want dragems is christenen aan het bashen en jij bent er weer
Ya, maar dan moeten mijn berichtjes wel aan kunnen komenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
[..]
Arme jij, beterschap
[..]
Ik ben offline
Ik ging kijken en bij mij is niks aangekomen sinds ons laatste gesprek daar. Misschien wel omdat jij nu offline bent bij mij ?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ya, maar dan moeten mijn berichtjes wel aan kunnen komen, neit staat er een vaag rondje bij
toch?
Wil edcast of butt toch even testen, want het zou nu moeten werken en dat is wel sjiek hendig voor verzoekjes, want youtubequote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay mooi, die onthouden we dan toch even
Slaaptekort, misselijkheid, hoofdpijn, standaard dingen. Morgen ben ik weer beter.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij is niks aangekomen sinds ons laatste gesprek daar.
Nee, mijn skype doet vaagjesquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging kijken en bij mij is niks aangekomen sinds ons laatste gesprek daar. Misschien wel omdat jij nu offline bent bij mij ?
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker vannacht lieve mensjes![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Moet ik ook nog een slaapliedje zingen?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Irritant altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Slaaptekort, misselijkheid, hoofdpijn, standaard dingen. Morgen ben ik weer beter.
Awhquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, mijn skype doet vaagjes
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een slaapliedje zingen?
Weltruse![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij en rock?quote:
Mis je dr?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef Ragboer het volgende:
Dromenvangertje heeft zich echt niet meer laten zien hier?
Weltrustequote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ze wilde fotos van mij. Maar nu is ze nergens te vinden...quote:
misschien viel je tegenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze wilde fotos van mij. Maar nu is ze nergens te vinden...
lol is ook tofquote:
Popjeeeeeeeeeequote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Roburtt het volgende:
ik ga afsluiten en naar bed, weltruste![]()
![]()
Dus nu gaan we naar ijsklontjes luisteren?quote:
Maar ze heeft mijn fotos nog niet eens gezien...quote:
Neit te beschrijvenquote:
Ik kom net binnenvallen, sorryquote:
Awwquote:
Niet geluisterdquote:
lekker johquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, sorry
Nee, ik wil mijn ogen uitkrabben.quote:
Nagels nodig?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik wil mijn ogen uitkrabben.
JA!quote:
dan viel je wel heel erg tegenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar ze heeft mijn fotos nog niet eens gezien...
waarom luister je niet???quote:Op maandag 31 januari 2011 23:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet geluisterdAlleen naar djkoelkast ga ik luisteren.
Ik vind het wel geniaalquote:
Bonjour.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef Ragboer het volgende:
Post ff een berichtje allebei, dan kan ik de DM knop vinden
Mooi zo ^^quote:
hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, wees eens origineel en ga eens niet jatten van dragemsOok al dat baseer een plaat op iets uit het topic gejat... Straks draai je ook nog gitaarplaten
![]()
Oh, wacht
Ik heb er geen problemen meequote:Op maandag 31 januari 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
koelkast, wees eens origineel en ga eens niet jatten van dragemsOok al dat baseer een plaat op iets uit het topic gejat... Straks draai je ook nog gitaarplaten
![]()
Oh, wacht
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dus DM/PM naar djkoelkast of mij met al je meest debiele vragen
ik zal het internet nog even afstriumenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dus DM/PM naar rockiejj of mij met al je meest debiele vragen
Ah okequote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ook niet, die laatste zin was om de post toegevoegde waarde te geven
lol ja geef maar is aan brein toe hoeveel muziek je illegaal download. moet je kijken wat ze er van vinden. niet dat ze er iets tegen kunnen doen maar tochquote:
Drekkie, geen poepen ijlen op djkoelkast.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ja geef maar is aan brein toe hoeveel muziek je illegaal download. moet je kijken wat ze er van vinden. niet dat ze er iets tegen kunnen doen maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Paint it black - rolling stonesquote:Op maandag 31 januari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Hoe heet dit nummer ook alweer?
Ohjaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Paint it black - rolling stones
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
En als je mee wil denken dan was dit de vraagQuantum Fysica, één van mijn motivatie's om nog meer christelijk te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
jij ook nietquote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast heeft geen eens een achtertuin
Nu nog welquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een dom antwoordquote:Op maandag 31 januari 2011 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Quantum Fysica, één van mijn motivatie's om nog meer christelijk te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
Lol geen 1 kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is geen rijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
DIT RIJMT NIET OP HERSTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SlechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Daar is 190 gig amateurvids van jou van?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar is 190 gig amateurvids van jou van?
Geil!!quote:
je hoeft het niet te weten of zo maar om gelovig te worden omdat je de antwoorden niet kent of snaptquote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als een deeltje op dit moment in jouw kamer kan zijn, kan het op dat moment ook nog random in een van je andere kamers zitten
INTERPUNCTIEquote:Op maandag 31 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
[..]
je hoeft het niet te weten of zo maar om gelovig te worden omdat je de antwoorden niet kent of snapt
mijn vragen eh sahbiquote:
't Is dat ik overmorgen een heel moeilijk tentamen heb, anders was ik gekomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er mensen die morgen in Emmen zijn en mij willen helpen met dozen sjouwen?
Dan kom ik ze wel een keer bij jou bekijkenquote:
Hihi komenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Is dat ik overmorgen een heel moeilijk tentamen heb, anders was ik gekomen.
Gelukkigquote:Op maandag 31 januari 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dan snap ik hem, dan snap ik je vraag ook
ontwijkingquote:
quote:
Ze willen wel eens radioactief verval gebruiken als "random generator", maar dat blijkt ook al niet meer helemaal te werken schijnt. Het blijkt afhankelijk van andere activiteiten.quote:
monsoonquote:
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:10 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, als een deeltje op dit moment in jouw kamer kan zijn, kan het op dat moment ook nog random in een van je andere kamers zitten
Nee hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook echt maar 1 nummer van Justice, valt het op?
jaaaaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook echt maar 1 nummer van Justice, valt het op?
Maar je snapt 't wel?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Quantum Fysica is altijd zo verdomd moeilijk uit te leggen
Blijf nog even Utrechtse damequote:
ey skatjequote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet nu al naar bed door plastisch chirurg morgen
quote:"Herfst" wordt ook wel beschouwd als een van de moeilijkste rijmwoorden in de Nederlandse taal. Een knappe poging van Drs. P: "De buren waren grimmig, zijn ouders diep gegriefd. En onder zijn collega's was hij ook al niet geliefd. De oude juffrouw Zomer, baas Voorjaar, meester Herfst. Ze riepen driewerf schande, juffrouw Zomer het driewerfst"
Ikquote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er nog meer verslaafd aan dezen?
????????quote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet nu al naar bed door plastisch chirurg morgen
noem het ff Kwantummechanica. dan weet ik dat het niet van een god website afkomtquote:Op maandag 31 januari 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Quantum Fysica is altijd zo verdomd moeilijk uit te leggen
Godver die zijn lekker!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga niet voor estheticaquote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ey skatje
waarom moet je naar een plastisch chirurg?
Mooier kan toch niet?
Ik ja, eigenlijk was mn afspraak vandaag, maar stomme ziekenhuis moest t weer eens verzettenquote:
ikquote:Op maandag 31 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
kwantummechanica is altijd zo verdomd lastig uit te leggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef dragems het volgende:
[..]
noem het ff Kwantummechanica. dan weet ik dat het niet van een god website afkomt
Waarom niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok dan heb je het niet begrepen.
Mijn vragen zijn baasquote:
straks wordt je nog zo dik als Juicyhilquote:
Ga je jezelf dan lelijker maken?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga niet voor esthetica![]()
[..]
Ik ja, eigenlijk was mn afspraak vandaag, maar stomme ziekenhuis moest t weer eens verzetten
Ohquote:
Grote kans dat ik er over een paar maanden een litteken bij heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga je jezelf dan lelijker maken?
Heb je vocht in je gewrichten oid?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Grote kans dat ik er over een paar maanden een litteken bij heb.
Maar heb last van mn pols sinds april, heb al diverse dingen geprobeerd en ben nu hierheen doorverwezen.
Nee, en geen ontsteking, geen ganglion, ik ben er niet mee gevallen, het is niet dik/rood/whatever, het is niet overbelast etcquote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je vocht in je gewrichten oid?
Dat was mijn vraag, niet die van dragems.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
Appartementen zijn raar, raar is appart
Dat heb ik dus wel (overbelast) en ik mag eigenlijk niet typen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, en geen ontsteking, geen ganglion, ik ben er niet mee gevallen, het is niet dik/rood/whatever, het is niet overbelast etc
2x de helft, slot op de deur, appartementen en doodschrikken waren van mijquote:
nee, het is andersomquote:
Ah, handigquote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat heb ik dus wel (overbelast) en ik mag eigenlijk niet typen.
maar, is die doodschrikken gebaseerd op 2x de helft?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
2x de helft, slot op de deur, appartementen en doodschrikken waren van mij
Oh, dan heb ik het verkeerd onthoudenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, het is andersom. water is blauw door de weerspiegeling van de lucht, het komt door de ionoshere denk ik
Te veel achter de pc.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, handig![]()
Weet je ook waardoor ?
Big Bang Theoryquote:
De schijtkat wel kennenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:23 schreef dragems het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dingers_kat
de kat niet kennen![]()
Genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben jullie geen lieve mona achtige vragen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De schijtkat wel kennen
Nerd
jup ook tofquote:
die kat is zeer bekentquote:Op maandag 31 januari 2011 23:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De schijtkat wel kennen
Nerd
Moeders zijn verschrikkelijk. Ergste uitvinding ooit.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:27 schreef 92Merel het volgende:
Ga ik een keer naar bed om half 12 ipv half 1 (of later) en dan is ze nog steeds niet blij.
Moeders
Bazigquote:
ik ookquote:
Hoe kom ik van mn rare tics tijdens het presenteren af?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeders zijn verschrikkelijk. Ergste uitvinding ooit.
Oh wacht
Doei en nachtkusje Merelquote:
neen, luister maar naar de uitzendingquote:Op maandag 31 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kom ik van mn rare tics tijdens het presenteren af?
Onder de nerds misschienquote:
quote:
JA!!quote:
Rock ook hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast die de veilige weg neemt en Ezechielk vooral geen Ezechielk noemt maar Ezje
Met jouw tieten alleen erbij heb je al groepsseks.quote:
Altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast die de veilige weg neemt en Ezechielk vooral geen Ezechielk noemt maar Ezje
Die neemt het gewoon over van Koelkastquote:
Met Metal Gear Solidquote:
Moet ik ze amputeren en opsturen?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met jouw tieten alleen erbij heb je al groepsseks.
MGSquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Met Metal Gear Solid
die was ook goed
nerdquote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb hier nog een originele atari staan in doos gesealed.
Niet doen hoor!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:34 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb hier nog een originele atari staan in doos gesealed.
Myrelquote:
WHAHAHAHAquote:
Patatquote:
Lolquote:Op maandag 31 januari 2011 23:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Myrel![]()
Metal gear is de mooiste reeks spellen der tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |