Had je op zn minst nog een fietsband of iets terug willen vinden?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef MYV het volgende:
Mijn fiets is gestolen, ik ging even naar de stad en zette mn fiets neer en toen ik terugkwam was ie gewoon helemaal wegNu woon ik niet ver weg maar nu heb ik geen fiets meer.
Blijf gewoon van mn spullen af wat een klotestreek?
Ik ben nu geneigd zelf een fiets te stelen zo boos ben ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Merk Gazelle?
Type Sprint?
Framenummer 1422055?
Daar heb je het mis. Iedereen denkt dat Marocanen criminelen zijn, maar het zijn Roemenen en Polen met bruine schmink opquote:Op maandag 31 januari 2011 22:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
vast weer die kanker negerts en mocro's
Zo begon mijn carrière ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:55 schreef MYV het volgende:
Ik ben nu geneigd zelf een fiets te stelen zo boos ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij speelt fallout of niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:42 schreef Weissman het volgende:
Komop TS, post wat pics van je tieten om je karma weer een beetje goed te krijgen...
TT -> slot gestolen?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:04 schreef zquing het volgende:
Je bezit de fiets dan ook niet, maar het slot dat eromheen zit
de ultieme vmbo grapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
Weet je wat vervelend is, als anderen hun fiets aan de jouwe vastmaken met een kettingslot.
Poelenburg?quote:
Bij een maat van mij hadden ze een keer zijn helm gejat en zijn scooter laten staanquote:
Een maat van mij dacht een keer dat mensen dat bij hem hadden geflikt. Pas na een half uur kwam ie er achter dat zijn fiets gewoon 2 meter verderop stond, en dat die fiets die vast zat gewoon een exact gelijk exemplaar was.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
Weet je wat vervelend is, als anderen hun fiets aan de jouwe vastmaken met een kettingslot.
IK WAS 2 MINUTEN WEGquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
MISSCHIEN MOET JE HEM EENS OP SLOT ZETTEN
dus? als je geen zicht op je fiets hebt moet je m maar fatsoenlijk op slot zetten. anders is ie binnen 10 seconden weg.quote:
Ik was binnen 5seconden weg hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dus? als je geen zicht op je fiets hebt moet je m maar fatsoenlijk op slot zetten. anders is ie binnen 10 seconden weg.
STEVEN HEEFT HEM IN 5 SECONDEN GEJATquote:
Als je niet in een afgelegen klein kutdorpje zoals mij woont moet je zelfs dan je fiets nog op slot zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |