Moet je mee uit kijken op tv.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Allrounder het volgende:
Ah hij heeft ook nog een mening over Beverwijk.
TS kent mensen uit Den Bosch.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kan ik dit fout hebben?Ik bel er vaak naar...
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij is wel goed met de netnummers. Het enige waar een vorm van intelligentie vanaf straalt.
Oh, sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ben er geboren
En school is daar...
The horrorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, sorryDat moet vreselijk geweest zijn.
Precies kutquote:
Dan nog.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The horror
Toen ik 1 jaar oud was weggegaan
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog.
Je kan een kind wel uit Brabant halen, maar hoe haal je Brabant uit een kind.
STONE IJSLANDquote:Op maandag 31 januari 2011 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Wat was er met die uitzending van vorige week? Gewoon 'wij zijn Ajax.. hunnie moeten in hun broek schijten als wij eraan komen..' niks mis mee.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan die filmpje nergens meer vinden..
Te triest voor woorden. Ziekelijk.quote:
Doe maar niet meer citeren. Het is al erg genoeg.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef YazooW het volgende:
Met je ** abonnement op je ** voetbal international![]()
Blijft een classic
Nou nou..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Doe maar niet meer citeren. Het is al erg genoeg.
En dat zijn nou volwassen mensenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
ADO en N.E.C. gaat hij ook niet uitspreken.
Al die netnummers kent ie uit z'n kopquote:Op maandag 31 januari 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
ADO en N.E.C. gaat hij ook niet uitspreken.
Dat jochie had het verdiend.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een jochie van 16 verbaal de grond in trappen, wat een held
Namelijk....?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet wat er daar gebeurd is, ja.
Oh dan is 't goedquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat jochie had eerst de vrouw van de Rotterdamse Denker verkracht en zijn zoontje vermoord.
Is een lang verhaal natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Flikker op met je mening als je hem niet wilt onderbouwen.
Jochie uit Brabant die voor Feyenoord is en kennelijk de hooligan wilde uithangen of zo. Gloryhunter zoals die kerel al zelf zegt.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Die jongen was toch iets aan slopen als ik me niet vergis ?
Aha, gewoon een hele trieste reactie van die vent dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Jochie uit Brabant die voor Feyenoord is en kennelijk de hooligan wilde uithangen of zo. Gloryhunter zoals die kerel al zelf zegt.
En daar laat je je als volwassen vent zo door opfokken?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Jochie uit Brabant die voor Feyenoord is en kennelijk de hooligan wilde uithangen of zo. Gloryhunter zoals die kerel al zelf zegt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, gewoon een hele trieste reactie van die vent dus.
Wat een zieltjes jullie twee.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En daar laat je je als volwassen vent zo door opfokken?
Ik pas me aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:44 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Wat niveau is er van jou niet te verwachten he?
Aan wie? Alleen jij gaat verder niet inhoudelijk in op andermans post. Er komen alleen maar zielige one-liners uit.quote:
Ik heb ook niet echt de behoefte om in te gaan op hetgeen jij vraagt aan mij. Als jij dat dan niet snapt en gelijk zeg dat ik op moet flikkeren. Tja, zoek het dan maar lekker uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan wie? Alleen jij gaat verder niet inhoudelijk in op andermans post. Er komen alleen maar zielige one-liners uit.
Aantal jaar terug hadden ze nog de UEFA Cup gewonnen, joch is nog niet heel oud hè, veel meer zal die niet hebben meegemaakt internationaal (van NLse bodem)quote:Op maandag 31 januari 2011 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Wat moet een gloryhunter bij Feyenoord?
Geef je mening dan niet als je niet van plan bent om er verder inhoudelijk op in te gaan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt de behoefte om in te gaan op hetgeen jij vraagt aan mij. Als jij dat dan niet snapt en gelijk zeg dat ik op moet flikkeren. Tja, zoek het dan maar lekker uit.
Ging het trouwens niet over een serie hier?
Lijkt me juist mooi dat er gasten uit andere streken zo onder de indruk zijn van de prestaties van een club dat ze er deel van willen uitmaken en naar het stadion komen om het mee te maken. Om die dan meteen de ene K na de andere toe te wensen.. beetje proleterig.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Aantal jaar terug hadden ze nog de UEFA Cup gewonnen, joch is nog niet heel oud hè, veel meer zal die niet hebben meegemaakt internationaal (van NLse bodem)
@UI: My eyes, the goggles do nothing
Ben geen Feijenoordsupporter maar heb de legendarische wedstrijd tegen Fortuna voor 5000 man nog meegemaakt in de Kuipquote:Op maandag 31 januari 2011 22:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Aantal jaar terug hadden ze nog de UEFA Cup gewonnen, joch is nog niet heel oud hè, veel meer zal die niet hebben meegemaakt internationaal (van NLse bodem)
@UI: My eyes, the goggles do nothing
Dit is een forum, als ik iets wil zeggen dan doe ik dat. Of ik er dan verder inhoudelijk op in wil of zal gaan doet er dan verder echt niet toe.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef je mening dan niet als je niet van plan bent om er verder inhoudelijk op in te gaan.
Klopt, een forum: dat betekent dat je af en toe discussieert enzo. Je mening geven en er verder niet op ingaan heeft niks met discussiëren te maken.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit is een forum, als ik iets wil zeggen dan doe ik dat. Of ik er dan verder inhoudelijk op in wil of zal gaan doet er dan verder echt niet toe.
Zegt mijn stalkerquote:Op maandag 31 januari 2011 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, een forum: dat betekent dat je af en toe discussieert enzo. Je mening geven en er verder niet op ingaan heeft niks met discussiëren te maken.
Ik stalk niemand. Ik geef kritiek als ik in een nietstoevoegend topic kom. Dat deze 9 van de 10 keer van jouw hand komen ligt alleen aan jou.quote:
Ja. Pak nog een schotel zuurkool.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stalk niemand. Ik geef kritiek als ik in een nietstoevoegend topic kom. Dat deze 9 van de 10 keer van jouw hand komen ligt alleen aan jou.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:14 schreef hannoes het volgende:
[..]
Dit is niet jouw club vriend! ... wat een niveau zeg
AZ is toch ook een zeikwijvenclub?quote:
$$$quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vrouwelijke AZ hooligans. Waar haal je die vandaan. Waar haal je uberhaupt Az fans vandaan
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ze laten ook die kutwedstrijd ziet waar ajax verliest![]()
Omdat Ajaxquote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is alles ineens de wedstrijd van het jaar als het tegen Ajax is?
Feyenoord, PSV, Utrecht, AZ, ADO, Twente?, Groningen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is alles ineens de wedstrijd van het jaar als het tegen Ajax is?
Ze doet me wat aan Ingrid denken...quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha. Wat een simpel wijf.
Lachen dit.
Groetjes henk ingrid en de kids gr gr.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze doet me wat aan Ingrid denken...
Beetje kansloos dit.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:11 schreef ZoutVaat het volgende:
Stoere neusjes hier, ouwehoeren over een vrouw van die leeftijd, maar Picornie maakte kennis met de hamer, en Para Smitje was er bang voor. Niets in Amsterdam.
Wanneer wordt jouw aflevering uitgezonden?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:11 schreef ZoutVaat het volgende:
Stoere neusjes hier, ouwehoeren over een vrouw van die leeftijd, maar Picornie maakte kennis met de hamer, en Para Smitje was er bang voor. Niets in Amsterdam.
Stoer man, daar heb jij vast aan meegedaan! laf op iemand in slaan die op de grond lag. Ekte gangsterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:11 schreef ZoutVaat het volgende:
Inderdaad, lijkt mij een leuk programmaquote:
quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt mij een leuk programma
Hehe, idd zo'n Man Bijt Hond toontjequote:Op maandag 7 februari 2011 22:20 schreef Merkie het volgende:
Die interviewer vind ik echt prachtig, altijd met zo'n dom toontje in z'n stem die mensen trollen![]()
.
Ooit gehoord van quoten?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Dj
Mensen die denken dat ze slimme retoriek gebruiken maar falen..
Nee ALLE JODEN ZIJN HOMOOOO schreeuwen vanachter je PCtje schreeuwen getuigd pas echt van lefquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef ZoutVaat het volgende:
@Nuchterheid
Over zon vrouw achter je computertje ouwehoeren is kansloos. Niets in 020.
Stoer jongetje hoor. Maar wat probeer je nou uitgerekend hier te bewijzen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Nuchterheid
heb het ook geroepen met groep neusjes voor me hoor, in 2007, dus ik mag dat wel doen.
Ajax - Feyenoord 2 - 0.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef ZoutVaat het volgende:
AZ Alkmaar 2 - 0 Glory Hunters Amsternooit.
Vind je het niet een beetje triest van jezelf kindertjes van 5/6 jaar met een ajax-shirtje aan uit te schelden?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Nuchterheid
heb het ook geroepen met groep neusjes voor me hoor, in 2007, dus ik mag dat wel doen.
Maar dit mag allemaal van Happel want die bestraft nooit mensen met Feyenoord-avatars.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Die kakkerlak hierboven solliciteert naar een ban?
Flikker toch een eind op, joh. Ongelooflijke malloot. Zie dit nu net pas.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit mag allemaal van Happel want die bestraft nooit mensen met Feyenoord-avatars.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef ZoutVaat het volgende:
AZ Alkmaar 2 - 0 Glory Hunters Amsternooit.
Doe normaal. Echt, mensen zoals jij verpesten het voor iedereen. Grow up, dom inferieur ventje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef RijstNatie het volgende:
Tijdens die ajax aflevering zegt dat ventje: de 4e generatie draagt Stone IJSland
wat een IQ, fucking retard
Zou je eigenlijk tegen je kameraad met de Feyenoord-avatar moeten zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, joh. Ongelooflijke malloot. Zie dit nu net pas.
Houden zo. Alleen maar slechte reclame om in een programma als dit te figureren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze vooralsnog steeds afgewimpeld.
Ik hou mijn hart vast voor vanavond idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Houden zo. Alleen maar slechte reclame om in een programma als dit te figureren.
En dan nog steeds de club in de leader hebben hequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze vooralsnog steeds afgewimpeld.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor vanavond idd.
Ga dammenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
voetbal fans die helemaal idolaat zijn van maar 1 clubeen echte voetbal fan is fan van al het mooie voetbal of dat nou van Feyenoord Ajax of PSV komt
Komt er mooi voetbal van Feyenoord?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
voetbal fans die helemaal idolaat zijn van maar 1 clubeen echte voetbal fan is fan van al het mooie voetbal of dat nou van Feyenoord Ajax of PSV komt
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik heb zelf ook een buikje daarom trek ik ook nooit een strak T-shirt aanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Korreltje-zout het volgende:
Gadverdamme zeg, een vent met tieten. Wat is die vent dik btw.
Ga trainenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een buikje daarom trek ik ook nooit een strak T-shirt aan
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Het is verboden om niet te roken in het vliegtuig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:11 schreef BB-King het volgende:
Het vliegtuig helt lichtjes naar rechts denk ik.
Kom op jongen, doe eens meequote:
Iets over het beroep van Babel's moeder?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:20 schreef BB-King het volgende:
Ze gaan ook zo anti-Babel leuzen zingen!
Vrienden ?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:16 schreef Kingside het volgende:
Wat doen die vrienden van hem moeilijk, willen niet eens in de camera kijken.
Wat bedoel je ? Ik heb pleinvreesquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Urquhart het volgende:
Hij komt wel over als een sympathieke goedzak
voorreclame over Gullitquote:
Dat bedoelde ik te zeggen met een echte.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:22 schreef Urquhart het volgende:
Hij komt wel over als een sympathieke goedzak
Ik heb hem op zijn 16e zien spelen voor Haarlem tegen FC Den Bosch.quote:
Die van Ado waren ook wel tof.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Toffe gast!
Volgens mij de eerste
Die ADO-supporters waren ook best OKquote:Op maandag 14 februari 2011 22:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Toffe gast!
Volgens mij de eerste
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Nou.. hij probeerde toch wel een bus te laten kantelen waar bejaarden in zaten.
Inderdaad, echt WTF.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:36 schreef zatoichi het volgende:
Echt diegene die dit programma maaktnou nu gaat het echt los; het publiek weigert te zitten; snel zwart wit shots van de politie met een dreigend muziekje eronder!
Van Seumeren!![]()
Die ben ik daar niet tegengekomen (of de hele cameraploeg for that matter...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |