Ooit gehoord van quoten?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:17 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Dj
Mensen die denken dat ze slimme retoriek gebruiken maar falen..
Nee ALLE JODEN ZIJN HOMOOOO schreeuwen vanachter je PCtje schreeuwen getuigd pas echt van lefquote:Op maandag 7 februari 2011 22:13 schreef ZoutVaat het volgende:
@Nuchterheid
Over zon vrouw achter je computertje ouwehoeren is kansloos. Niets in 020.
Stoer jongetje hoor. Maar wat probeer je nou uitgerekend hier te bewijzen?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Nuchterheid
heb het ook geroepen met groep neusjes voor me hoor, in 2007, dus ik mag dat wel doen.
Ajax - Feyenoord 2 - 0.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef ZoutVaat het volgende:
AZ Alkmaar 2 - 0 Glory Hunters Amsternooit.
Vind je het niet een beetje triest van jezelf kindertjes van 5/6 jaar met een ajax-shirtje aan uit te schelden?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:24 schreef ZoutVaat het volgende:
@ Nuchterheid
heb het ook geroepen met groep neusjes voor me hoor, in 2007, dus ik mag dat wel doen.
Maar dit mag allemaal van Happel want die bestraft nooit mensen met Feyenoord-avatars.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef StarGazer het volgende:
Die kakkerlak hierboven solliciteert naar een ban?
Flikker toch een eind op, joh. Ongelooflijke malloot. Zie dit nu net pas.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit mag allemaal van Happel want die bestraft nooit mensen met Feyenoord-avatars.
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:22 schreef ZoutVaat het volgende:
AZ Alkmaar 2 - 0 Glory Hunters Amsternooit.
Doe normaal. Echt, mensen zoals jij verpesten het voor iedereen. Grow up, dom inferieur ventje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:28 schreef RijstNatie het volgende:
Tijdens die ajax aflevering zegt dat ventje: de 4e generatie draagt Stone IJSland
wat een IQ, fucking retard
Zou je eigenlijk tegen je kameraad met de Feyenoord-avatar moeten zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op, joh. Ongelooflijke malloot. Zie dit nu net pas.
Houden zo. Alleen maar slechte reclame om in een programma als dit te figureren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze vooralsnog steeds afgewimpeld.
Ik hou mijn hart vast voor vanavond idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Houden zo. Alleen maar slechte reclame om in een programma als dit te figureren.
En dan nog steeds de club in de leader hebben hequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
Bij Feyenoord zijn ze vooralsnog steeds afgewimpeld.
quote:Op maandag 14 februari 2011 10:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik hou mijn hart vast voor vanavond idd.
Ga dammenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
voetbal fans die helemaal idolaat zijn van maar 1 clubeen echte voetbal fan is fan van al het mooie voetbal of dat nou van Feyenoord Ajax of PSV komt
Komt er mooi voetbal van Feyenoord?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
voetbal fans die helemaal idolaat zijn van maar 1 clubeen echte voetbal fan is fan van al het mooie voetbal of dat nou van Feyenoord Ajax of PSV komt
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:04 schreef Evertjan het volgende:
ik heb zelf ook een buikje daarom trek ik ook nooit een strak T-shirt aanquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Korreltje-zout het volgende:
Gadverdamme zeg, een vent met tieten. Wat is die vent dik btw.
Ga trainenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb zelf ook een buikje daarom trek ik ook nooit een strak T-shirt aan
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef DrDentz het volgende:
Het is verboden om niet te roken in het vliegtuig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |