Aah da's wel een mooie jaquote:
Ja, I know, ik kan samen met Koen wel een boek schrijvenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat siert je. Sommigen lopen er voor weg.
Klikt bekent in de orenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst op mijn elleboog geland nou vorige week en nu nog steeds last van mijn ouders vermoeden dat het gebroken is. (fysio ) omdat het na een week nog steeds nog best kut gaat.
merk er alleen wat van als ik mijn polsen probeer te draaien of als ik ingewikkelde combinatie handelingen moet doen als eten naar mijn mond brengen. voor de rest kan ik er alles mee maar kost het me wat pijn en moeite.
Ben dan ook geen watje om te zeggen verband erom want ik wil hem gebruiken..
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaan
Ik zeg doen!! Misschien hebben zowel jullie als anderen er wat aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, I know, ik kan samen met Koen wel een boek schrijven
Beterschap cgm!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst op mijn elleboog geland nou vorige week en nu nog steeds last van mijn ouders vermoeden dat het gebroken is. (fysio ) omdat het na een week nog steeds nog best kut gaat.
merk er alleen wat van als ik mijn polsen probeer te draaien of als ik ingewikkelde combinatie handelingen moet doen als eten naar mijn mond brengen. voor de rest kan ik er alles mee maar kost het me wat pijn en moeite.
Ben dan ook geen watje om te zeggen verband erom want ik wil hem gebruiken..
Ja in de trant van dan ben ik weer zo'n invalide en dan krijg je weer mensen die zeggen van aah hoe is dat gekomen?quote:
Het moet gewoon weg ... weg! meer niet maar ik wil wel mijn hand gebruiken om te typen en piano spelen.quote:
Snap ik, ik steek ook zo in elkaar, kan slecht thuis zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja in de trant van dan ben ik weer zo'n invalide en dan krijg je weer mensen die zeggen van aah hoe is dat gekomen?
Op zich kan ik het me best voorstellen. Aan de andere kant: als ze er niks aan kan doen is dat ook wel weer cru...quote:Op maandag 31 januari 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, ook ik heb 100x op dat punt gestaan
met dat nummer heb ik niks, met RTSS welquote:Op maandag 31 januari 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Deze vind ik dan toch iets beter dan Running To Stand Still![]()
Voor een gebroken pols zit ik niet thuis.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef Trevland het volgende:
Snap ik, ik steek ook zo in elkaar, kan slecht thuis zitten
quote:
Je sport te weinig enige oplossing voor Depressie.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed dat IK geen relatie heb dan..![]()
Alhoewel, ik heb "slechts" een lichte depressie en hoop er zsm weer vanaf te zijn
Proefwerkûhnquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Duss, iemand nog iets leuks te doen deze week?
Zingen woensdag donderdag en vrijdagquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
Vooralsnog geen heel spannende plannen maar hopelijk komen die nogquote:Op maandag 31 januari 2011 22:39 schreef TheFamousMan het volgende:
November is ook mooiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom? September is de mooiste maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |