quote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef nighthawkr het volgende:
Nog nooit iemand tegenkomen die mijn zei in plaats van mij.
Ja mang.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef JaimyLee het volgende:
Mij topics zijn beter omdat ze door mijn gemaakt worden.
Bedankt voor dit kwaliteitsvoorbeeld.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef JaimyLee het volgende:
Mij topics zijn beter omdat ze door mijn gemaakt worden.
quote:
hihi.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:28 schreef Dastan het volgende:
Ik hoor mensen het vaak zeggen, maar daar wijs ik hen natuurlijk zorgvuldig op, waarna ik mijn bril eventjes aanraak en grinnik, terwijl ik 'dat je dat niet weet' mompel.
Vooral dit is een sterk voorbeeld. Die 'n' in 'mijn' zal hier goed hoorbaar zijn.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Zolder het volgende:
En Garisson, het gaat hier over geschreven woorden. Read the muthafucking thread before you muthafucking post.:$
quote:Mijn in plaats van mij zeggen
Beter ga jij ff die muthafucking thread lezen!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:04 schreef Zolder het volgende:
En Garisson, het gaat hier over geschreven woorden. Read the muthafucking thread before you muthafucking post.:$
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:16 schreef nighthawkr het volgende:
Nog nooit iemand tegenkomen die mijn zei in plaats van mij.
Is dat de mijnes of de jounes?quote:Op maandag 31 januari 2011 23:52 schreef vigier het volgende:
Joun of hoe je dat ook zou moeten schrijven is net zo erg...
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind jouw topic echt slecht.
Groetjes mij.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:25 schreef garriej het volgende:
TS maak je niet dik; mijn boeit het toch ook niet.
zinnen met een hoofdletter beginnenquote:
dat is toch allemaal vmbo??quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Zolder het volgende:
Hoor het meestal van mensen die praktijkonderwijs volgen, weet de preciese naam daar niet van, maar datgene wat voor VMBO zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
Te dom zijn om ironie te snappen en fatsoenlijk Nederlands te schrijven.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef garriej het volgende:
[..]
zinnen met een hoofdletter beginnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |