quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Naatje, kan jij niet normaal praten zegmaar?
Nope kan hij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Naatje, kan jij niet normaal praten zegmaar?
quote:
quote:
Tering manquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Attack on your eyes.
Ik hield het 23 seconden volquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Attack on your eyes.
STEEEEERFquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
Hij probeert te goed te articuleren lijkt wel. Gaat ten koste van veel andere dingenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt echt alsof die een of andere neppe stem probeert op te zetten.
nicequote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
hier kreeg ik net een epileptieaanval vanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
Hij doet het wel in ieder geval.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jezus hou eens op over stem van naatje, haterz![]()
Goed bezig naatje
Het klinkt wel schattigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jezus hou eens op over stem van naatje, haterz![]()
Goed bezig naatje
Dan zou ik even naar de dokter gaan hoor, is een nog niet zo bekend kwaaltje, dat epileptie.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hier kreeg ik net een epileptieaanval van
Daarom en ik weer hoe naatje zich voelt ik heb ook zo'n kutstem.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij doet het wel in ieder geval.
Kijkquote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het klinkt wel schattig![]()
En hij maakt er wel echt een hele show van![]()
Props voor naat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit dan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Rot alsjeblieft opquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit is pas pure epilepsie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Okay, naatje, als jij het zegt. Zoek zelf mijn eigen muziek wel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
KerelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit dan
¯_(ツ)_/¯
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik allang gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Myraela het volgende:
Okay, naatje, als jij het zegt. Zoek zelf mijn eigen muziek wel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Beach het volgende:
Een paardenlul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit danDiep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dit hield ik 18 seconden volquote:Op maandag 31 januari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]