quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Naatje, kan jij niet normaal praten zegmaar?
Nope kan hij nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Myraela het volgende:
Naatje, kan jij niet normaal praten zegmaar?
quote:
quote:
Tering manquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Attack on your eyes.
Ik hield het 23 seconden volquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Attack on your eyes.
STEEEEERFquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
Hij probeert te goed te articuleren lijkt wel. Gaat ten koste van veel andere dingenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het klinkt echt alsof die een of andere neppe stem probeert op te zetten.
nicequote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
hier kreeg ik net een epileptieaanval vanquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
Attack on your eyes.
Hij doet het wel in ieder geval.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jezus hou eens op over stem van naatje, haterz![]()
Goed bezig naatje
Het klinkt wel schattigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Jezus hou eens op over stem van naatje, haterz![]()
Goed bezig naatje
Dan zou ik even naar de dokter gaan hoor, is een nog niet zo bekend kwaaltje, dat epileptie.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hier kreeg ik net een epileptieaanval van
Daarom en ik weer hoe naatje zich voelt ik heb ook zo'n kutstem.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij doet het wel in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |