Nee, en van PGR ook nog nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed he, heb je al een uitnodiging?
verkeerde gequote schatquote:
Blijkbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaan we nu ook al msn's uitwisselen?
Van die onderste 3 kan ik er 2 invullen:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die KSC'er is KG? Wie is dat dan?
En waar? En wanneer? En hoezo?
Ah shit alweerquote:
KapiteinGasthofquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Die KSC'er is KG? Wie is dat dan?
En waar? En wanneer? En hoezo?
(voornaam)_(achternaam)@hotmail.comquote:Op maandag 31 januari 2011 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Gaan we nu ook al msn's uitwisselen?
Meldquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KapiteinGasthof![]()
Werkt bij het badhotel in Noordwijk, nodigt ons uit voor thee (enzo) omdat het kan![]()
Wanneer moet ik nog even met hem overleggen![]()
Eerst mensen ronselen
jullie mogen die van mij zo hebben, wie me toe wil voegen:quote:
Waar dat hotel staat bedoelde ik, uiteraardquote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van die onderste 3 kan ik er 2 invullen:
De waar: in het hotel
En de hoezo: omdat het kan
Dat is ie toch niet serieus hè?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jullie mogen die van mij zo hebben, wie me toe wil voegen:
mijnigloheeftskijtwanthijistrotzig@hotmail.com
Sowieso een beetje nutteloos.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we anders even niet roepen dat iemand mail, pm, uitnodigingen en msn-verzoeken heeft de hele tijd?
Zie deze post van STquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waar dat hotel staat bedoelde ik, uiteraard
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
KapiteinGasthof![]()
Werkt bij het badhotel in Noordwijk, nodigt ons uit voor thee (enzo) omdat het kan![]()
Wanneer moet ik nog even met hem overleggen![]()
Eerst mensen ronselen
Oke, ik pm je ffquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we anders even niet roepen dat iemand mail, pm, uitnodigingen en msn-verzoeken heeft de hele tijd?
Noordwijkquote:Op maandag 31 januari 2011 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Waar dat hotel staat bedoelde ik, uiteraard
toch welquote:Op maandag 31 januari 2011 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is ie toch niet serieus hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |