24 uur met... is op tv, das soms best interessantquote:Op maandag 31 januari 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
Komt dr iets leuks op vanavond?
Zo leuk als gisteren wordt het natuurlijk niet meer he
Ik zie jou wel aan voor een Oognip vernederende TT met mn gtstquote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik was ook voor een Ruud de Wildvernederende TT, you go Ynske
Heeee heb jij de bijdehandjes binnengehouden en niet uitgequote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen lapo voor oh-oh tast de diclo ook je reactie snelheid aan?
Ho ho, dat zou Ynske gedaan kunnen hebben, ik heb dr niks lulligs over gezegd, ik vond je dapper, maar gelukkig ben je niet domquote:Op maandag 31 januari 2011 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zie jou wel aan voor een Oognip vernederende TT met mn gtst
Hahaquote:Op maandag 31 januari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, dat zou Ynske gedaan kunnen hebben, ik heb dr niks lulligs over gezegd, ik vond je dapper, maar gelukkig ben je niet dom
Gawd, just shoot me nowquote:
Dus ik lees: tast de dildo ook je reactiesnelheid aan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Geen lapo voor oh-oh tast de diclo ook je reactie snelheid aan?
Nah, kunstjes leren kan elke aap!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
HahaWat moet ik er voor doen zodat je me niet meer dom vindt? Mijn rekentoets morgen halen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: tast de dildo ook je reactiesnelheid aan?
Sorry
Ze had wel iets aan d'r lies, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Ik hoop dat het aan mn medicatie ligt en niet aan jou maar tis weer echt lottekoekies voor mequote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
ben man én hond nog steeds kwijt maar heb er woont een leuke alleenstaande mams mét blond engeldochtertje om de hoek![]()
Oei, dan moet ze volgende keer even naar de maat kijken, want er is iets helemaal fout gegaanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ze had wel iets aan d'r lies, toch?
nee echt nietquote:Op maandag 31 januari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat het aan mn medicatie ligt en niet aan jou maar tis weer echt lottekoekies voor me
Zit er toch een limiet aan 'rek het niet dan scheurt het wel'quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oei, dan moet ze volgende keer even naar de maat kijken, want er is iets helemaal foyt gegaan
Zou ons niet gebeuren, he Ll
Ik heb heul geen dildoquote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry
Tuurlijkquote:
Doe eensquote:Je onderschrift Elies![]()
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over
Oh god, het wordt er nu stukken duidelijker opquote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
Man en hond weer vrijwillig thuisdus ga niet meer benen scheren
Ik zeg "GML, dus ZME"quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Okee, we gaan de boel hernoemen, wordt het ZME (zelfmedicatie) of GML (gammel) vanaf nu
Wie heeft hier een dildo dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ruilen, dildo voor man (of andersom)
Ze merken het verschil geen van beidenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, het wordt er nu stukken duidelijker op![]()
![]()
Serieus, ik heb ooit es zo een ding met batterijen gekregen van een vriendjequote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wie heeft hier een dildo dan?
ikke niet, echt niet
Nu je het zegtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, hoe kan een toevallige volgorde van posts ineens heel passend zijn;
[..]
[..]
Hee, er zitten 2 posts tussen ja!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe, hoe kan een toevallige volgorde van posts ineens heel passend zijn;
[..]
[..]
jij koopt gewoon regelmatig verse komkommerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hee, er zitten 2 posts tussen ja!
Ik heb heul geen dildo
Of je man is zo goed dat je geen dildo nodig hebt, maar dat is aan jou om te beoordelenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
whahaha, heb wel een man, al 30 jaar dezelfde man dus maar heb nog nooit een dildo in handen gehad, suffe muts ben ik, kom vast veel te kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag m nog regelmatig hoe het toch met die fietser afgelopen zou zijn
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
of we zijn giga saai, kan ook zo maarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of je man is zo goed dat je geen dildo nodig hebt, maar dat is aan jou om te beoordelen
Mannen hebben soms een subtiele hint stevige duw in de rug nodig, denk maar aan Zwabje.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Ynske het volgende:
@pagan, stil... ikke niet, maar nu nog laten snappen
Ik doe niet aan hulpmiddelenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij koopt gewoon regelmatig verse komkommer
Ow gawd, mijn homovriendjes maakten es foto's van studenten op het dakterras aan de overkant, zij at een komkommer weg uit zijn aarsquote:Op maandag 31 januari 2011 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij koopt gewoon regelmatig verse komkommer
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mannen hebben soms een subtiele hint stevige duw in de rug nodig, denk maar aan Zwabje.
Niet iedereen is als ondergetekende.
en dat is limburgse straattaal voor wat precies?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow gawd, mijn homovriendjes maakten es foto's van studenten op het dakterras aan de overkant, zij at een komkommer weg uit zijn aars
Op je toetsenbord nog geen eens esquote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, ik heb heul geen duw nodig, ik ben een assertieve casanova hoor...
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat is limburgse straattaal voor wat precies?
Nou dat was in Delft hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat is limburgse straattaal voor wat precies?
Bijna goedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zij een komkommer aan t neuken was, en hij m opat
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was in Delft hoor![]()
Meisje pompte komkommer in de aars van dr vriendje en at m dr later zo uit weg , ik zweer het
Het is al jaren geleden en het was op zondagmorgen, klaarlichte zonnige dag, niks geen flits niequote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
Hey, ik dacht al dat ik laatst op dat feestje aan de overkant een flits zag
aah bahquote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat was in Delft hoor![]()
Meisje pompte komkommer in de aars van dr vriendje en at m dr later zo uit weg , ik zweer het
Echt, we hebben jaren dubbel gelegen om het woord komkommer alleen alquote:
Nou, dat snap ikquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, we hebben jaren dubbel gelegen om het woord komkommer alleen al
kontkommerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, we hebben jaren dubbel gelegen om het woord komkommer alleen al
ach joh heb je achteraf geen salata meer nodig om op smaak te brengenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dat snap ik
Ik moet er niet aan denken om ook maar iets seksueels met een komkommer te doen
waarom moet t altijd bij de vrouw?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ook gewoon bij hém naar binnen, hoe verzin je het![]()
omdat dat gat een ingang isquote:Op maandag 31 januari 2011 21:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach joh heb je achteraf geen salata meer nodig om op smaak te brengen
[..]
waarom moet t altijd bij de vrouw?
Mijn hemel, het gaat over komkommertjesquote:
das best, maar waarom willen mannen dat dan vaker bij vrouwen wel als ingang gebruiken?quote:
Ja, heel onschuldigquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou, eerst had zij m in de poepert trouwens, terwijl hij zijn piempie in het andere gaatje had, daarna kreeg hij m in de poepert![]()
Ik geloof niet dat ik die foto's nog heb
Leuk woord als je gaat scrabbelen, maar naakt Twisteren win je er niet mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
nee joh, ik heb heul geen duw nodig, ik ben een assertieve casanova hoor...
geen idee, ik heb die behoefte nietquote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
das best, maar waarom willen mannen dat dan vaker bij vrouwen wel als ingang gebruiken?
ZOEKEN!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou, eerst had zij m in de poepert trouwens, terwijl hij zijn piempie in het andere gaatje had, daarna kreeg hij m in de poepert![]()
Niks altijd, en ik bedoelde ook niet d'r reetquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks altijd, en ik bedoelde ook niet d'r reetmaar ik kan me openingen bedenken die meer voor de hand liggen als je een komkommer ergens wil duwen
die waardeoordelen ook altijd. Waarom is dat nou de verkeerde manierquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het gaat neit over seks, maar over de verkeerde manier om een komkommer te eten
Nah, toen had ik deze pc niet eens, dus die heb ik echt niet meerquote:
Nah ja, zij stopte hem wel in haar meest logische opening.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks altijd, en ik bedoelde ook niet d'r reetmaar ik kan me openingen bedenken die meer voor de hand liggen als je een komkommer ergens wil duwen
Winwin situatiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou heb ik geen idee hoever dat bij jouw vrouw uit elkaar ligt hoor..............quote:
Best knap als je die zonder te knappen in beide gaten weet te frottenquote:
dabedoelikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Best knap als je die zonder te knappen in beide gaten weet te frotten
Nou respect jaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
Best knap als je die zonder te knappen in beide gaten weet te frotten ;')
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Die kende ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag m nog regelmatig hoe het toch met die fietser afgelopen zou zijn
Zal ik een T-shirt voor hem laten maken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
laat de komkommer maar in de koeling liggenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Is het erg dubieus als ik zeg dat het voor mij nu bedtijd is?
Zoekquote:Op maandag 31 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja, of er is écht iets helemaal misgegaan in - pak 'm beet - de afgelopen jarenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:23 schreef Ynske het volgende:
Best knap als je die zonder te knappen in beide gaten weet te frotten
Geef de inlog maar even; helpen we ff met zoekenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben aan het zoeken maar die foto emmer is zo chaotisch
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, of er is écht iets helemaal misgegaan in - pak 'm beet - de afgelopen jaren
Wat denk je zelfquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Is het erg dubieus als ik zeg dat het voor mij nu bedtijd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Yns, dat is een foto die ik 6 jaar geleden of zo maakte waar ik nog steeds trots op ben
Geweldig toch, die blikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
die ogen
beetje de waas weghalen en hij is echt tof
Trebble jonguhquote:
aaah ellendequote:
God ja, dat was echt ellendequote:
Geen sneeuw maar wel vries ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Tis echt tyfus koud he?
Hier sneeuwde het ook vanmorgen
Oh nou, bij een concertfoto mag dat wel hoor, ik vind het wel een kek plaatjequote:Op maandag 31 januari 2011 22:26 schreef Ynske het volgende:
zo zunt, van de overbelichting
[ afbeelding ]
dank jequote:Op maandag 31 januari 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, bij een concertfoto mag dat wel hoor, ik vind het wel een kek plaatje![]()
Welke bandjes waren er nou eigenlijk?
ik ook nietquote:
Was het allemaal herrie?quote:
alleen de electro-rock nogwat was euhm minder mooi om aan te horenquote:
dat ze zich nog durven te vertonenquote:
Niet. Ik zie Chantalllllll.quote:
Ze hadden het vast al van te voren afgesprokenquote:
Heul wel, ze zitten boven op t balkon, laten we hopen dat ze daar blijven zitten ookquote:
Ze gaan zingen. HET WINNENDE NUMMERRR!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul wel, ze zitten boven op t balkon, laten we hopen dat ze daar blijven zitten ook
Wat érg!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis weer niet echt dat je zegt zuiver he
Jij bent stiekem toch fan he?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben nog ff om te oefenen op zuiver zingen![]()
![]()
Nou ze laten me wel lachenquote:
En lachen is gezond en dat kun je wel gebruiken.quote:
Met de heup is het nog hetzelfdequote:Op maandag 31 januari 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En lachen is gezond en dat kun je wel gebruiken.![]()
Hoest met de poot?
quote:
Jahquote:Op maandag 31 januari 2011 22:59 schreef oh-oh het volgende:
En die valium 's avonds helpt ook geen ene moer.
Ik baal dr zo onwijs van
Naja ze zei sowieso minimaal een week rusten en ik heb voor 10 dagen diclo gekregen , maar me dunkt dat er toch wel wat verbetering in zou mogen komen ondertussenquote:Op maandag 31 januari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah![]()
Wanneer ga je evt. weer terug naar de dokter?
Helaas trekt je lijf zich niks aan van wat jij wil. Nog even afwachten en anders terug naar de HA.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit echt zowat de hele dag op mn reet![]()
![]()
Minder kan idd echt niet helaas. Ik bedoel, ik doe drie keer per dag een rondje van 400 meter met de honden, en ik ben twee keer naar de winkel geweest, maar dat is ook hooguit 400 meter.
Das alles.
Ik hoef geen trappen te lopen of niks.
Ik wil dr nu wel gewoon vanaf
Ga nou niet meteen naar je werk 'rennen' als het weer een beetje gaat. Ik garandeer je dat je daarna weer krom loopt omdat die ontsteking dubbel zo hard weer komt opzetten. Kun je beter een dag (of 2) extra thuis blijven en dan weer zo goed als hersteld aan het werk.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil echt zo graag weer gewoon gaan werken.
Maar ik zou niet weten hoe ik dr moet komen![]()
Sowieso kan ik 's morgens amper mn bed uitkomen, dus blijf ik maar zolang mogelijk liggen.
En douchen en aankleden duurt eeeeeuwen,want bukken is een crime.En dan de honden uitlatenDan ben ik echt een uur verder of zo, terwijl ik dat normaal in een minuut of 20 doe
![]()
Mss dat ik morgen middag ga, als die diclo zn ding doet. Maar het duurt echt onwijs lang voor die werkt, das ook zo vervelend.
quote:
Sorryquote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef Cat22 het volgende:
En waaaaaaarom heb ik nu een dating site voor volslanke mensen in mijn banner staan?
Jij?quote:
En onthoud die stem!quote:Op maandag 31 januari 2011 23:18 schreef oh-oh het volgende:
Voorlopig luister ik vooral naar mn heup
Bla bla blaquote:
Ik wist het.quote:
quote:
Haiiiquote:
Neuh.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik heb dat geweldige winnende liedje nog steeds niet gehoord. Is niet erg geloof ik hè?
Heb je hetzelfde met andere losse thee (geprobeerd)? Dan weet je zeker of het aan de thee of toch aan de waterkoker / het ei ligt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:44 schreef Oognip het volgende:
Weet iemand misschien raad?
Ik heb afgelopen zaterdag ontzettend lekkere 'losse' earl grey thee gekocht.Hij smaakte echt ontzettend lekker, tot gisteravond. Als de thee nog in een potje zit ruikt ie heerlijk, maar zodra ik het in een thee-ei doe met water erover verandert de geur. Het ruikt dan naar niks meer en ook de smaak is niks. De waterkoker is net schoongemaakt dus daar kan het niet aan liggen, het kan ook niet aan de thee-ei-en liggen want daar heb ik er meerdere van gebruikt.
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat mijn thee zijn smaak verliest?
Goeiesmorgesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:51 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik kon de maandag na het NSF niet vrij krijgen, maar vandaag wel. Heeeeeerlijk uitgeslapen
Jep we hebben ook andere thee geprobeerd en die smaakte gewoon hetzelfdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je hetzelfde met andere losse thee (geprobeerd)? Dan weet je zeker of het aan de thee of toch aan de waterkoker / het ei ligt.
Oh, ik ben ooit héél goed geweest in uitslapen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeiesmorgesuitslapen tot half 10 maar
? Beginner.
Bzv is gewoon nog steeds niet ondertiteld op uitzendinggemist
En als je water kookt in een pannetje en thee zet zonder thee-ei? Dus met losse blaadjes?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
Jep we hebben ook andere thee geprobeerd en die smaakte gewoon hetzelfde
Is daar echt ondertiteling bij nodig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
? Beginner.
Dat gaat niet met deze thee want die is in hele kleine stukjes en die drink ik liever niet op. Ik ga zo wel proberen om het water in een pannetje te koken, gewoon voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En als je water kookt in een pannetje en thee zet zonder thee-ei? Dus met losse blaadjes?
Nou als je doof bent is het wel handig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is daar echt ondertiteling bij nodig?
En als je het op tv kijkt, kun je dan geen ondertiteling erbij zien?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
? Beginner.
Heb je geen theepot en een theezeefje dan? Dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:00 schreef Oognip het volgende:
Dat gaat niet met deze thee want die is in hele kleine stukjes en die drink ik liever niet op. Ik ga zo wel proberen om het water in een pannetje te koken, gewoon voor de zekerheid.
Oh zo, ja die heb ik ook en die heb ik ook al gebruikt. Tis echt hopeloos he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je geen theepot en een theezeefje dan? Dat bedoelde ik eigenlijk
Drogequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef Muis006 het volgende:
Nou als je doof bent is het wel handig.
Is die thee nog wel vers?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:13 schreef Oognip het volgende:
Oh zo, ja die heb ik ook en die heb ik ook al gebruikt. Tis echt hopeloos he?
Haha ja zou het?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Dan is het snuiftheeNet als snuiftabak
Welk merk is het? Ik zou even een mailtje sturen naar de fabrikant.quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou als je doof bent is het wel handig.
Het merk is simon levelt. Bedankt voor de tip, ik ga het meteen doen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Welk merk is het? Ik zou even een mailtje sturen naar de fabrikant.
quote:
Whut?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteren bij RTL Boulevard kwam je weer pontificaal in beeld met Tombo
Jaquote:
Wat!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook, zodra ik thuis benquote:
Volgens mij kan je losse fragmenten kiezen bij rtl boulevard, dus dat maakt het helemaal makkelijk!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Greys het volgende:
Ja doen!Gewoon even door het programma scrollen tot je Cornald Maas in beeld ziet, daar zit het ergens.
Ik ga in de pauze wel ff kieken, heb hier nu ook boxjes bedenk ik me netquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Greys het volgende:
Ja doen!Gewoon even door het programma scrollen tot je Cornald Maas in beeld ziet, daar zit het ergens.
Bikkelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:58 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en A is zó ziek. Echt super zielig. Maar wel gewoon werken, hè
Ja, maar dat mag 'ie dan ook wel zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bikkel![]()
En dan vanavond thuis het zieligerdje uithangen zeker?
Oude fotoboeken door kijken is ook leuk.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net bij mn ouders oude filmpjes zitten kijken
Die kleren!
Dat haar
Ik...
Wie is ing? Links of rechts?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Nu zie ik het wel en dat is idd ing
OMGquote:
Ontkennen heeft geen zin meer Tombo, we benne beroemdquote:
Sowwy, ik ga snel weer aan het werk geloof ikquote:
nee, een vreemdequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ontkennen heeft geen zin meer Tombo, we benne beroemd![]()
![]()
En die achter jou was toch Indaha?
Als het mag graagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:06 schreef Oognip het volgende:
Als jullie willen dat ik hem weer verwijder moeten jullie het maar ff zeggen
Jezus fuck wat is het ook een tokkie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:56 schreef Oognip het volgende:
Ik moest lachen om de onderste foto
Het grote buikentopic deel 65
Oh, das echt nog heel bescheidenquote:
Maar toch geen 130 kilo denk ikquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef tombolafan het volgende:
OMG
http://contacten.marktpla(...)D%3D&fta_ind=14&fs=1
Als mijn moeder dat zou doen!![]()
quote:k moeder van 3 leuke zoons ben op zoek naar een leuke meid voor onze oudste zoon Eric van bijna 27 jaar oud. Hij is een zeer stevige man van 1,95 lang, rookt niet, drinkt bijna nooit, gebruikt dus ook geen drugs, sociaal aangelegd en dol op zijn familie.
Eric werkt hard en is graag thuis in zijn eigen appartement. Wel woont hij samen met zijn broer die offshore werkt en niet al te vaak thuis is.
Hij houdt niet zo van uitgaan, dus leert daarom ook weinig meiden kennen.
Hij houdt van anime, lezen ( vooral fiction en fantasy, ook veel engelse boeken ) fietsen, Hij is in bezit van een eigen auto.
TOMBO! REAGEER!quote:Hij heeft een kinderwens en wij zouden natuurlijk ook graag de promotie naar Opa en Oma maken.
Erg hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
*proest*
Nou, succes met de zoektocht.
Neverquote:
Jezus fuck, kun je je vol laten blaffen en kids krijgen, WIL JE NIET.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg heOMG
ik moest ZO lachen
[..]
Never
Oooooooooooooooooooooh, ik wil echt graag man en kinderen, maar niet elke manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck, kun je je vol laten blaffen en kids krijgen, WIL JE NIET.
Maar hij is zo lekker zeer stevig!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooh, ik wil echt graag man en kinderen, maar niet elke man
Ja doei!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar hij is zo lekker zeer stevig!
Kun je hem PLIES mailen en dan vragen om een recente foto? Dan kunnen we lachen![]()
En die koppen... Volendammers?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:48 schreef tombolafan het volgende:
OMG
http://contacten.marktpla(...)D%3D&fta_ind=14&fs=1
Als mijn moeder dat zou doen!![]()
quote:
Hij is ouder ook nogquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
http://contacten.marktpla(...)ijgezelle-vrouw.html
TOMBO! NOG IEMAND MET EEN KINDERWENS
Hoe kun je nu een kinderwens hopen te vervullen als die vent geen punt zet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
http://contacten.marktpla(...)ijgezelle-vrouw.html
TOMBO! NOG IEMAND MET EEN KINDERWENS
Waar hangt het 'waarschijnlijk' van af?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat gaat het hier langzaam Waar is oh-oh?
21 Februari moet ik me waarschijnlijk melden voor de tweede hartoperatie.
Ik ben blij als ik dat achter de rug heb.
De definitieve planning, ik had net even gebeld en dit was de voorlopige planning.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar hangt het 'waarschijnlijk' van af?
Hopelijk gaat het deze keer een stuk beter!
Te oudquote:
Je bent wel erg kieskeurigquote:
Oeh dan zal ik duimen dat de definitieve planning ook zo isquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:21 schreef Pagan het volgende:
[..]
De definitieve planning, ik had net even gebeld en dit was de voorlopige planning.
Al bijlezend: Simon Levelt vind ik persoonlijk slechte thee. Ruikt lekker maar er zit - zoals je merkt- vaak nauwelijks smaak aan. Er zijn veel beter merken te koop vind ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het merk is simon levelt. Bedankt voor de tip, ik ga het meteen doen!
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo lukt het natuurlijk nooit Tombo als je iedereen afwijst.
Indrukwekkend he?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Wow
Zo!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Wow
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik keek een stukje RTL Boulevard omdat Cornald Maas daar kwam en er kwamen fragmenten van het NSF. Het was nu zo geknipt dat jij en Ing heel hard wapperden bij het winnende nummer, dat was dus gewoon geknipt en geplakt van het Sieneke stukje
Ik vind het niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja ik heb de foto's gezien
Ze zijn prima toch?
Deze post miste dus bij mij hequote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ik keek een stukje RTL Boulevard omdat Cornald Maas daar kwam en er kwamen fragmenten van het NSF. Het was nu zo geknipt dat jij en Ing heel hard wapperden bij het winnende nummer, dat was dus gewoon geknipt en geplakt van het Sieneke stukje
Ik ook niet, ik krijg steeds een irritante warningquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze post miste dus bij mij he
Ik kan het niet zin op rtl.nl
link?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef Cat22 het volgende:
En Paul de Leeuw (stukje van 3FM werd uitgezonden) zei toch echt 'mongoolfotograaf'.En had het niet over Joop van Tellingen. Arme Juicy.
Hecht er nog iemand waarde aan de woorden van Paul de leeuw dan? Die is toch al jaren uitgeblust? Moet af en toe wat lelijks roepen in de hoop nog wat aandacht te genereren toch?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:50 schreef Cat22 het volgende:
En Paul de Leeuw (stukje van 3FM werd uitgezonden) zei toch echt 'mongoolfotograaf'.En had het niet over Joop van Tellingen. Arme Juicy.
Dat is zeker WOW! Wat een hoop mensen zegquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef Muis006 het volgende:
Wow
In die Boulevard uitzending werd een stuk gebruikt van Giel op 3FM. Boulevard had het ondertiteld en hij had het ook echt over enkelvoud.quote:
Zelf is het ook zo een knappe man. *NOT*quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:57 schreef Qwea het volgende:
Wel een kewl scrabble woord.
"mongoolfotograaf"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |