Ik kan je vooral het anale feestdeel van Nathalie aanradenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Socios het volgende:
Over de Nieuwstad zeker? Wel leuk straatje, hoor. Beter dan de Hoekstraat in ieder geval.
Al haalt het het niet bij de Trompetterssteeg in Amsterdam.
Ik moest lachenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik kan je vooral het anale feestdeel van Nathalie aanraden
hier spreekt een kennerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Socios het volgende:
Over de Nieuwstad zeker? Wel leuk straatje, hoor. Beter dan de Hoekstraat in ieder geval.
zijn die nu ook zonder btw dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef Lysdexie het volgende:
De hoerenstraat is ook een soort Mediamarkt.
Dat betaalt men sowieso niet. Er wordt inkomstenbelasting afgedragen (indien dame in kwestie als freelancer werkt). Een belastingheffing in een andere vorm is ook mogelijk. (BTW in geval zij zelfstandig onderneemster is). In de vorm van loonbelasting komt minder voor (soms in een club, maar meestal wordt dan het `opt-in-systeem´ gehanteerd.)quote:
Ben jij wel eens bij Nathalie geweest, Sozerjos?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat betaalt men sowieso niet. Er wordt inkomstenbelasting afgedragen (indien dame in kwestie als freelancer werkt). Een belastingheffing in een andere vorm is ook mogelijk. (BTW in geval zij zelfstandig onderneemster is)
Werkt er een Nathalie in Groningen dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
Ben jij wel eens bij Nathalie geweest, Sozerjos?
Ja hoor, vorige week op zaterdagavond nog bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Werkt er een Nathalie in Groningen dan?
Gat.Ver.Dammequote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja hoor, vorige week op zaterdagavond nog bij Nathalie geweest. Ik ga vooral naar haar om mij door haar anaal "onder handen" te laten nemen. Na een beetje opwarmen kreeg ik de butt-plug te verwerken.
Nadat deze na een tijdje weer verwijderd was, zijn de handjes weer in de strijd geworpen. Omdat ik dit nu al een paar maal heb meegemaakt gaat de hand er vrij soepel in.
Daarna gaat ze voorzichtig verder op verkenning. Deze keer is de arm tot bijna de elleboog naar binnen gegaan. Het laatste stukje was wel even doorbijten.
Na het anale feestdeel heeft ze me lekker afgetrokken. Na een grondige schoonmaakbeurt ben ik zeer tevreden naar huis gekeerd.
Wat? Doe eens normaal.quote:
Die Spaanse ja! Kankerkees was trouwens ook een keer in het programma metropolis!quote:
Dus daar heb jij lekker aan mogen sabbelenquote:
Keesquote:
Ik typ altijd in 'via'. Altijd even een tussenstop.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
Goed topic
Doe ik per ongeluk ook altijd zonder navigatie.
Uit welk programma komt het ook alweer? Ik kan het me gvd niet herinneren!quote:
whehehequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Rainb0ws het volgende:
Dit had ik ook een keer in Utrecht op de fiets. Ik vroeg me af waarom auto's steeds rondjes reden en toen zag ik h-h-h-h-et
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Socios het volgende:
hoerenloper HOERENLOPER!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef Socios het volgende:
NIks voor jou ? Een goedkope slet ben je toch alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:01 schreef Rainb0ws het volgende:
Dit had ik ook een keer in Utrecht op de fiets. Ik vroeg me af waarom auto's steeds rondjes reden en toen zag ik h-h-h-h-et
Gratis peepshows.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik woon tegenover zo'n hoerenkast, als ik met mijn blote lul op de bank zit kijken ze er recht tegenaan
Probleemwijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Uit welk programma komt het ook alweer? Ik kan het me gvd niet herinneren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |